بین الملل

جدیدترین وضعیت کرونایی در ایران/ کرونا در 27 استان رکورد زد/ افزایش بستری کودکان 2 تا 14 سال در بیمارستان‌ها + نمودار و نقشه

گروه استان های آنا – خبرگزاری حسین بوذری؛ شیب تاج در طی روزهای اخیر به طرز عجیبی افزایش یافته است و هجوم روزانه بیش از 25000 ایرانی به Covid-19 ، به ویژه از نوع انگلیسی ، نشانگر عمق فاجعه است.

در حالی که “میزان مرگ و میر” در ایران 3.6 درصد و “میزان بهبودی” مربوطه 96.4 درصد تعیین شده است ، نرخ مرگ و میر روز به روز در حال افزایش است و رنگ برخی از شهرها از قرمز به سیاه می رود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور ، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده ، بخصوص در شهرها و استانهای توریستی که میزبان جمعیت بیشماری در نوروز بودند ، با مرگ ومیر افسارگسیخته تری روبرو شویم.


بیشتر بخوانید:

ایلام در یک وضعیت شدید کرونا ویروس ، یک بیمارستان صحرایی در اصفهان تأسیس شد

تخت های ICU برخی بیمارستان ها تکمیل شد

شهرهای قرمز را به سیاه تغییر دهید

فاجعه تاج توسط دورهمی ها به پایان رسید

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسید؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ تاج پیچیده تر شد + نمودارها و نقشه ها

رستوران ها طعم تاجی داشتند

موج چهارم خطرناک کشور

میز تاج در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناراحت کننده تر از همیشه است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برداشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری تاج انگلیس


آخرین اخبار تاج در ایران / سیلی تاج تاختگان صورتهای رددن / خاطرات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

سفرهای بیشتر به نوروز باعث افزایش تعداد موارد و فوتی ها شد و شرایط موجودیت استانها و شهرها قرمزتر شد.

کرونا این روزها همچنان رکوردشکنی می کند ، در حالی که بسیاری از هموطنان ما که به نوروز سفر کرده اند و ممکن است ناقل باشند هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تر باشیم.

آخرین اخبار تاج در ایران / سیلی تاج تاختگان صورتهای رددن / خاطرات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

تا همین اواخر نتیجه آزمون تاج هموطنان کمتر از 50٪ بود اما بعد از نوروز این درصد به 60-70 رسیده است.

کادر پزشکی بیمارستان ، که بیش از یک سال است که تلاش برای نجات هموطنان کرونان را رها نکرده اند ، قبل از نوروز (به ویژه در اواخر ماه مارس) به آرامش نسبی رسیده بودند ، اما با رسیدن سال جدید و سفرهای نوروزی برخی از هموطنان ، غول خواب Kovid 19 نیز دوباره بیدار شد و با تمام سرعت به حمله ادامه می دهد.

چرا تهران قرمز شد؟

وضعیت امروز پایتخت از نظر شیوع تاج از هر زمان دیگری بدتر است و دلایل مختلفی دارد.

یکی از دلایل اصلی وضعیت خطرناک تهران ، جابجایی روزانه 800000 نفر با مترو است که برخی از هموطنان بدون توجه به عواقب آن ، از مترو بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و گاه بدون ماسک استفاده می کنند.

از طرف دیگر تعداد مراجعه به بیماران سرپایی به پایتخت به تعداد قابل توجهی به 5000 رسیده است و ممکن است در آینده نزدیک شاهد فاجعه ای در این شهر باشیم.

حضور فروشندگان خیابانی در مترو باعث شده تا ویروس تاج در بین مردم گسترش یابد و در ریه های مردم آرام شود.

به گفته مقامات بهداشتی ، بیش از نیمی از آزمایش تاج تهران مثبت است و البته استان البرز را نباید فراموش کرد ، زیرا ترافیک بین تهران و البرز زیاد است و این باعث انتقال ویروس تاج می شود از آنجا که چنین نشانه هایی را نشان داده است یک فاجعه بزرگ

خطر کمبود تخت در بیمارستان های استان کرمانشاه

اگرچه ستاد ملی ضد تاج تاکنون محدودیت های جدیدی را برای قطع زنجیره ویروس تاج اعلام کرده است ، اما برخی از هموطنان کرمانشاهی ، به ویژه اصناف ، این ممنوعیت ها را اجرا نمی کنند و تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب روز به روز بیشتر می شود. بستری شدن در بیمارستان

طبق آمار در اوج چهارم تاج ، استانها به جز سیستان و بلوچستان ، قم ، مازندران و یزد رکورد زده اند و شاخص خطر در برخی از شهرها به 28 رسیده است.

با این حال ، آستانه اعلام وضعیت قرمز در یک شهر 4 است و وزارت بهداشت موظف است وضعیت سیاه را در برخی از شهرها اعلام کند.

نگران کننده تر ، گرچه تعداد کودکان بستری در سه شیوع قبلی بسیار محدود بود ، این بار 19 کودک مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بیمارستان کودکان کرمانشاه بستری هستند.

بیمارستانهای اسلام با بحران روبرو شدند

عادی سازی برخی از هموطنان ایلامی در مقابل کرونا اوضاع را در این استان بسیار دشوار کرده است و بیمارستان های اسلام در حال حاضر پر از بیماران کرونا هستند.

وجود 1400 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب و بستری شدن در بیمارستان نشان دهنده وضعیت بحرانی اسلام است.

افزایش بیماران حاد تنفسی در استان خراسان جنوبی

با شروع موج چهارم تاجگذاری ، تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در خراسان جنوبی افزایش یافته و بیمارستان های این استان پر می شوند.

با ارتفاعات جولان ، تعداد بیماران در استان خراسان جنوبی به بالاترین سطح در ماه گذشته رسیده است.

بیماران کرونا ویروس 2 و 88 ساله در بیمارستانهای کاشان

بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا in در آران و بیدگل پر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب به ویژه بیماران تنفسی حاد هستند که 332 نفر را تشکیل می دهند.

کودکان نیز از کرونا در امان نیستند و کودکان یک و دو ساله مبتلا به کوید -19 در کاشان بستری هستند.

نیشابور در موقعیت قرمز کرونا باقی می ماند

نیشابور این روزها در وضعیت نگران کننده ای قرار دارد و تعداد افراد بستری در این شهر افزایش یافته است.

تاج انگلیس در شهر نیشابور بسیار متداول است و در حال حاضر 14 کودک زیر 14 سال و یک زن باردار مبتلا به Covid-19 در بیمارستان حکیم نیشابور بستری می شوند.

افزایش تلفات تاج در استان سمنان

اگرچه شهرهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز ، مهدیشهر ، سرخه و میامی در وضعیت نارنجی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند ، تعداد قربانیان نیز بسیار افزایش یافته است.

428 نفر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی ، بهداشت و خدمات درمانی در شهرهای سمنان و شاهرود بستری هستند و 961 نفر از مجموع افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در این استان تاکنون جان خود را از دست داده اند .

روند رو به رشد بیماری کرونا ویروس قلب در استان یزد

در روزهای اخیر استان یزد از نظر تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس قلب وضعیت اسفباری پیدا کرده است ، بنابراین تعداد ادعاهای بستری در کرونا ویروس در استان یزد به 582 نفر رسیده است.

از این تعداد ، 92 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند و به دلیل وخامت آنها خدمات دریافت می کنند.

بیماری تاج در استان گیلان رو به افزایش است

استان گیلان هنوز با پیشرفت کرونا روبرو است و تعداد بیماران Covid-19 در این استان روز به روز در حال افزایش است.

در حال حاضر 1050 بیمار کرونا ویروس در استان گیلان بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته 220 نفر به این تعداد اضافه شده اند.

شهرهایی که از نارنجی به قرمز تغییر کرده اند

در حالی که در روزهای اخیر رنگ استانها تثبیت شده بود و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بود ، در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر از قبل شده است و اکنون خطر Covid-19 ، به ویژه تاج انگلیس ، تهدید می کند زندگی هر شهروند

متأسفانه ، این هنجار مجدداً شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار تاج در ایران / سیلی تاج تاختگان صورتهای رددن / خاطرات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در حالت نارنجی قرار دارند و طبق مصوبات ستاد تاج ملی ، “از” و “به” شهرهایی با ایالت قرمز و نارنجی سفر می کنند ممنوع است.

علاوه بر این ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

شهرستان کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، جم در استان بوشهر ، قرچک و مل خانمیر در استان چهارمحال و بختیاری ، طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان – رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و دهریزان ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکل و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز آنها واقع شده بودند.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر کرده اند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار تاج در ایران / سیلی تاج چهره شهر را سرخ می کند / خاطره نوروز در ریه های مردم جا گرفته است + نمودار و نقشه

از طرف دیگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان آنها به دلیل تثبیت روند بستری شدن در بیمارستان ، وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر داده اند.

طبق اعلام ستاد تاج ملی در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید بالاترین مقام ، حضور کارکنان در خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. حضور پرسنل در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارمندان دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری به میزان یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارمندان سایر دستگاه ها ممکن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و برای مجرمان به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته می شود. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا