واکنش کاخ سفید به طرح ضدایرانی پمپئو

واکنش کاخ سفید به طرح ضدایرانی پمپئو

سخنگوی کاخ سفید ، ژن ساکی ، روز سه شنبه در مطبوعات هفتگی گفت: “من فکر می کنم مذاکرات در وین (که ادامه دارد) بیشتر در مورد مسئله هسته ای و چگونگی رسیدن به نقطه ای است که در آن تعهدات انجام می شود.” آنها متمرکز هستند. ما کانالهای مختلفی داریم ، اما امیدوارم آنها روی این موضوعات خاص تمرکز کنند.

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به برخی منابع که ادعا می کردند مذاکرات در وین طی دو هفته به پایان می رسد ، گفت: “طی چند هفته گذشته ، هیئت آمریکایی به رهبری راب مالی نماینده ویژه در حال بررسی رویکردهای تعیین کننده برای بازگشت به ایران و ایالات متحده به تعهد متقابل خود ادامه دهد. علیرغم غیرمستقیم آنها ، این مذاکرات دقیق و هوشمندانه بوده است. ما همچنین برخی از ایده های خود را به اشتراک گذاشته ایم و هنوز امیدواریم که به جلو حرکت کنیم. من فکر نمی کنم ما در موقعیتی هستیم که “اهداف خوش بینانه را تعیین کنیم ، مانند دستیابی به نتایج در دو هفته.

جن ساکی در پاسخ به طرح جدید وزیر خارجه سابق مایک پمپئو برای فشار دادن به ایران گفت: “من از جزئیات طرحی که ارائه خواهد شد اطلاعی ندارم ، اما نظر ما این است که باید مسیر دیپلماسی را طی کرد.” دولت قبلی از توافق با ایران خارج شد و کنترل کمتری بر آنچه در خاک ایران اتفاق می افتد را به ما واگذار کرد. مطمئناً این باعث امنیت ما نمی شود. من از برنامه شما اطلاعی ندارم ، اما می توانم بگویم که روش ما کاملاً متفاوت است.

23311

دکمه بازگشت به بالا