استان ها

کارخانه‌های سیمان بوشهر زیر ذره‌بین

مجله روز / بوشهر معاون توسعه تجارت و تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر از لزوم اجرای اعلامیه ثبت اطلاعات کلیه شرکتهای سیمانی از جمله حروف اول موجودی ، تولید ، فروش ، مصرف ، ورود و خروج انبار خبر داد. در منطقه سیستم تجاری

ابوالقاسم محمدزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار شرکت های سیمان در استان بوشهر ، لازم است اطلاعات اولیه موجودی ، تولید ، فروش ، مصرف ، ورود و خروج انبار بر اساس به تقویم و اعلان ها اندازه گیری کنید در سیستم های تجاری کامل www.ntsw.ir و انبارهای انتگرال www.nwms.ir.

وی با اشاره به لزوم روشن شدن عملکرد کلیه واحدهای تولیدکننده و فروشنده سیمان ، اظهار داشت: اجرای این دستورالعمل ملی در استان بوشهر توسط دستگاه های کنترل و سازمان سکوت این استان از نزدیک کنترل و نظارت می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در همین راستا اسناد و فیلم های آموزشی لازم در صفحه سیستم تجارت کامل به نشانی www.ntsw.ir به اشتراک گذاشته شده است.

وی گفت: مشکلات مربوط به کمیابی و قیمت سیمان در استان بوشهر مربوط به امروز و دیروز نیست. در نوامبر سال گذشته ، کمبود سیمان به تهدیدی جدی برای پروژه های عمرانی تبدیل شد ، در آن زمان استاندار بوشهر اعلام کرد: اگر کارخانه ها نیاز بازار داخلی استان را برآورده نکنند ، اجازه صادرات در همه.

البته به اخطار عبدالکریم گراوند پاسخی داده نشد و در سال جدید دوباره شاهد کمبود و گرانی این محصول در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا