استان ها

عدالت آموزشی در مدارس مناطق محروم مازندران رعایت می شود

براساس اخبار آنلاین مازندران؛ “علیرضا سعدی پور در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش ، تبریک عید سعید قربان و غدیر و گرامیداشت نام همه شهدا ، شهدای فرهنگی و دانشجویی و ده هزار و چهارصد شهید استان مازندران ، آنلاین 1400 وی این مهم و طاقت فرسا بود و گفت: همه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرها و مناطق باید برای این امر آماده باشند ، همانطور که توسط مقام ارشد وزارت برجسته شده است ، با توجه به اینکه آغاز آموزش حضوری را محاسبه می کند ، فرم برنامه ریزی کامل و کامل.
وی افزود: ما سال تحصیلی جدید را با کمک رویکرد جدید آغاز خواهیم کرد ، اما انجام این مهم نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. مراجعه و منبع این برنامه ها از طریق “پروژه آنلاین” که شامل چندین کارگروه و دبیر است ، امکان پذیر است. “. و ما می توانیم سال تحصیلی جدید را با رویکردی جدید آغاز کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نقش و جایگاه معلم را برجسته کرد و گفت: “یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است”.
سعدی پور همچنین به آفت ها و آسیب های شخصی و اجتماعی ناشی از آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: “این روزها اخبار آسیب های مختلف اجتماعی در جامعه را می شنویم و باید مکانیزمی برای رفع این آسیب ها در آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت مشاوران و خط تلفنی سال 1570 که حداقل شناخته شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم توجه به فعالیت های وکالت تأکید کرد و گفت: “بدون توجه ویژه به امور و فعالیت های پرورشی ، آموزش افراد در همه زمینه ها غیرممکن است و تعریف مجدد فعالیت های ارتقا در سال تحصیلی جدید ضروری است. . “
سعدی پور به دانش آموزان با استعداد اشاره کرد و گفت: “خوشبختانه استان مازندران در این بخش موفقیت های زیادی در کنکور و بازی های المپیک علمی داشته است و لازم است برنامه ویژه ای برای این بخش داشته باشیم تا شاهد افزایش این دستاوردها باشیم”.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خطاب به اداره مهدهای کودک ، که با تأیید رهبر معظم انقلاب به آموزش و پرورش تحویل داده شد ، گفت: “ما باید برنامه ویژه ای داشته باشیم تا هماهنگی و همکاری نزدیک داشته باشیم و به یک درک مشترک در مدیریت برسیم. دانشکده های کودکستان “.
وی همچنین به سند 2030 اشاره کرد و گفت: “تنها سند معتبری که منشأ عملکرد سیستم آموزشی است سند تحول اساسی است.”
سعدی پور با اشاره به موقعیت مدرسه به عنوان مکان هویت سازی خاطرنشان کرد: مدرسه آیینه تمام جامعه و اولین مکان رشد و توسعه کشور است و بسیاری از آسیب های اجتماعی در مدارس کنترل می شود و قانون گرایی ، دلسوزی ، کمک به سایر انسانها و فضیلتهای زیادی در مدرسه ایجاد می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا