ایرانی کسب و کارعمومی

خرید بهترین مارک سرم صورت خارجی

سرم آبرسان چیست؟

سرم‌های آبرسان محصولات سبک وزنی هستند که پوست شما را بدون مسدود کردن منافذ پوست آبرسانی می‌کنند. ترکیبات رایج در سرم‌های آبرسان عبارت‌اند از ویتامین C، نیاسینامید و اسید هیالورونیک.

ترکیبات موجود در سرم‌های آبرسان

ترکیبات اصلی موجود در سرم‌های آبرسان به شرح زیر هستند:

  • ویتامین C: ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی و ضد التهاب، پوست را آبرسانی می‌کند و در عین حال پوست شما را روشن خواهد کرد.
  • نیاسینامید: نیاسینامید با کمک به حفظ رطوبت، به توانایی آبرسانی بیشتر مرطوب کننده‌ای که با آن استفاده می‌کنید کمک می‌کند.
  • اسید هیالورونیک: یک آبرسان خوب با اسید هیالورونیک که محصول فوق‌العاده قوی برای آبرسانی است.

مزایای استفاده از سرم آبرسان صورت خارجی

برخی از بهترین مزایای استفاده از سرم آبرسان صورت خارجی به شرح زیر هستند:

سرم آبرسان از پوست شما محافظت می‌کند

سرم‌های آبرسان رطوبت پوست شما را افزایش می‌دهند، از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند و حفظ رطوبت را در پوست شما بهبود می‌بخشند. بسیاری از سرم‌ها حاوی موادی برای بازسازی چربی هستند که پوست را عمیقاً تغذیه می‌کنند.

سرم‌های آبرسان و سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین نه تنها از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان مانند اشعه ماوراءبنفش، استرس و آلودگی محافظت کرده، بلکه آسیب‌های پوستی را نیز درمان می‌کنند.  اغلب حاوی آنتی اکسیدان‌هایی هستند که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد و حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌ها بسیار مفید هستند زیرا از آسیب سلولی پوست جلوگیری می‌کنند و باعث کند شدن روند پیری پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن می‌شوند.

سرم‌ها همچنین حاوی عواملی هستند که پوست را تسکین می‌دهند و به کاهش سوزش آن کمک می‌کنند. آن‌ها سلول‌های پوست را تقویت کرده، بنابراین پوست شما دارای یک سد محافظ قوی است و از آسیب سلول‌های التهابی جلوگیری می‌کنند.

سرم آبرسان رنگ پوست شما را بهبود می‌بخشد. هنگامی که رنگدانه‌ها به طور یکنواخت توزیع نمی‌شوند، رنگ پوست شما کدر به نظر می‌رسد. استرس، خستگی و انتخاب سبک زندگی نیز می‌تواند باعث تغییر رنگ پوست شود. بهترین سرم آبرسان صورت خارجی، به ویژه آن‌هایی که حاوی ویتامین C هستند، به یکدست شدن رنگ پوست و بهبود ظاهر پوست شما کمک می‌کند.

سرم طلا لاکچری کوین همچنین می‌توانند برای مبارزه با علائم پیری، حجیم کردن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز استفاده شوند. سرم‌های آبرسان به پوست شما کمک می‌کنند تا درخشان‌تر به نظر برسد و احساس شادابی بیشتری داشته باشید. آن‌ها تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و چرخش سلولی پوست را سرعت می‌بخشند و پوست را محکم‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهند.

تفاوت سرم صورت ایرانی با خارجی

تفاوت سرم صورت ایرانی و خارجی را از چند منظر می‌توان بررسی کرد:

ترکیبات موجود در سرم

آنتی اکسیدان‌ها مهم‌ترین اجزای سرم هستند که در سرم‌های آبرسان ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها با رادیکال‌های آزاد موجود در محیط مبارزه کرده و از آسیب بیش از حد به سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند. آن‌ها همچنین روند پیری پوست را به تأخیر می‌اندازند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشند.

وجود این ماده در سرم‌ها آن‌ها را به محصولاتی آرام‌بخش و شفابخش تبدیل کرده است. سرم‌های خوب و باکیفیت خارجی علاوه بر آنتی اکسیدان‌ها باید حاوی اسید هیالورونیک به عنوان مرطوب کننده و محرک تولید کلاژن، ویتامین E، نیاسینامید برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و اسید گلیکولیک باشند که به عنوان یک لایه‌بردار ملایم عمل می‌کند.

کاهش چین و چروک با استفاده از سرم آبرسان خارجی

سرم‌های آبرسان برای مبارزه با علائم پیری پوست نیز کاربرد دارند. آن‌ها پوست را مرطوب نگه می‌دارند. به همین دلیل افرادی که به طور مداوم از این محصولات استفاده می‌کنند چهره شاداب و درخشان‌تری دارند. گره افزایش کلاژن سازی در پوست نیز دست سرم‌های آبرسان خارجی باز می‌شود. به طوری که چرخه سلولی پوست را تسریع می‌کنند تا آن را محکم‌تر و جوان‌تر نشان دهند.

کوچک کردن منافذ بزرگ صورت با سرم‌های آبرسان

به افرادی که پوست چرب با منافذ بزرگ دارند استفاده از بهترین سرم آبرسان صورت خارجی توصیه می‌شود؛ زیرا این محصولات به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و به عمق آن‌ها می‌روند. در این صورت منافذ را تمیز می‌کنند و کوچک‌تر نشان می‌دهند.

کاهش التهابات پوستی و سرم آبرسان خارجی

بیشتر سرم‌های آبرسان خارجی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از سوزش و خارش روی پوست جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین پوست‌های حساس می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

بهترین سرم آبرسان صورت خارجی بر اساس نوع پوست

شاید بپرسید که آیا پوست‌های چرب، خشک و حساس می‌توانند هم‌زمان از این محصولات استفاده کنند؟ پاسخ بله است؛ اما هر فردی در هنگام خرید باید در انتخاب محصول مناسب دقت کند. اگر برای خرید سرم مناسب با مشکل مواجه هستید، بهتر است توصیه‌های متخصصان و کارشناسان را جدی بگیرید.

کارشناسان بر این باورند که بهترین راه برای انتخاب سرم، خرید بر اساس مواد تشکیل دهنده این محصولات است. بیشتر سرم‌های آبرسان خوب حاوی مواد زیر هستند:

  • ویتامین C برای از بین بردن خطوط سطحی و عمیق، روشن کننده و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی.
  • پپتیدها، برای افزایش تشکیل کلاژن و به حداقل رساندن خطوط ریز
  • چای سبز و رسوراترول به عنوان آنتی اکسیدان برای جلوگیری از التهاب پوست
  • رتینول، برای بهبود علائم پیری پوست، هایپرپیگمانتاسیون و تیرگی
  • اسید سالیسیلیک، برای از بین بردن جوش و آکنه
  • نیاسینامید، برای کاهش قرمزی و التهاب
  • اسید هیالورونیک، برای مرطوب کردن پوست

نحوه استفاده از سرم آبرسان لاکچری کوین

همه محصولات باید دستورالعمل‌های خاص خود را داشته باشند، اما به عنوان یک قاعده کلی سرم‌ها باید با نوک انگشتان روی صورت اعمال شوند. هنگامی که محصول روی دستان شما قرار گرفت، به آرامی از انگشتان خود برای فشار دادن سرم به پوست خود استفاده کنید. طریقه مصرف سرم لاکچری کوین به این صورت است که این سرم را بعد از تمیز کردن پوست و قبل از استفاده از مرطوب کننده روی پوست قرار میگیرد. بسیاری از سرم‌ها زمانی که روی پوست مرطوب استفاده می‌شوند بهترین عملکرد را دارند، اما این به مواد تشکیل دهنده محصول بستگی دارد، بنابراین بهتر است همیشه آن را بررسی کنید.

راهنمای خرید سرم صورت

داشتن پوستی شفاف، با نشاط و سالم آرزوی هر کسی است. خرید سرم صورت در راستای رسیدن به این هدف انجام می‌شود. به خصوص با افزایش سن پوست حساس‌تر می‌گردد. چین و چروک‌ها، لکه‌های قهوه‌ای و تیرگی با گذشت سال‌ها ظاهر می‌شوند.

برای معکوس کردن این مشکلات و رفع آن‌ها، سرم‌های مخصوص معروفی شده اند. سرم صورت، مایعات سبک و برپایه روغن یا آب هستند که خیلی راحت جذب خواهند شد و به ترمیم پوست کمک می‌کنند. معمولا در بطری‌های کوچک همراه با یک قطره چکان عرضه می‌شوند و برای درمان پوست تنها به چند قطره نیاز خواهید داشت.

سرم پوست صورت در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شود. محصولات این گروه دارای رطوبت و آنتی اکسیدان مورد نیاز خواهند بود. علاوه بر آن، به پاکسازی پوست کمک خواهند کرد. در اینجا انواع سرم پوستی را برای شما لیست کرده ایم تا با نام‌های این محصولات آشنا شوید.

  •  سرم ضد جوش و ضد آکنه: مناسب پوست‌های مستعد جوش، دارای ویتامین ث و روی و نیاسینامیداسید
  •  سرم آبرسان: مناسب پوست‌های خشک، حاوی ویتامین E. در کنار این نوع سرم ها برای آبرسانی عمیق تر می توانید برای اقدام کنید.
  • سرم ضد پیری، ضد چین و چروک پوست: دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و عصاره چای سبز برای ترمیم بافت پوست
  •  سرم روشن کننده: رفع لک و آفتاب سوختگی با ویتامین‌های E و C و آنتی اکسیدان
  •  سرم مرطوب کننده: جذب سریع و نفوذ به عمق پوست برای آبرسانی و افزایش رطوبت
  •  سرم لایه بردار: از بین بردن سلول‌های مرده، آلودگی و چربی‌ها تا پوست بتواند اکسیژن بیشتری دریافت نماید.
  •  سرم ترمیم کننده و جوانساز: ترمیم بافت پوست، جای زخم و آکنه و تحریک کلاژن‌ها برای ساخت سلول‌های جدید و سالم

هر یک از سرم‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم حاوی مواد و عصاره‌های مختلفی می‌توانند باشند که نسبت به شرکت سازنده متفاوت خواهند بود. برای مثال در سرم‌های ترمیم کننده می‌تواند ترکیباتی از جلبک دریایی، عصاره نونی، آب گل، چای سبز، سرامی‌دها، رتینول، رسوراترول و اسید‌های چرب مگا را مشاهده نمود. حتما قبل از خرید به ترکیبات سرم دلخواه دقت نمایید، از دیگر محصولاتی که لازم است داشته باشید می‌باشد برای خرید آن اینجا کلیک کنید

. هنگام خرید سرم صورت باید به چند نکته دقت نمایید. البته ما بهترین‌ها را برای شما تهیه کرده ایم اما پوست و سن هر فرد متفاوت است و باید آنچه مناسب شما است، تهیه نمایید. اگر در این زمینه سوالی داشتید با ما در میان بگذارید. پزشکان توصیه می‌کنند که مارک‌هایی که شهرت خوبی دارند را انتخاب کنید. چرا که محصولات آن‌ها به صورت بالینی آزمایش شده و فهرست مواد تشکیل دهنده مشخصی دارند. ممکن است قیمت سرم صورت چنین مارک‌هایی بالاتر باشد، اما در صورت انتخاب محصول نامناسب مشکلات هزینه‌بر بیشتری رخ می‌دهد. اگر غلظت مواد تشکیل دهنده بالاتر باشد، بهتر خواهد بود.

مزایای خرید سرم پوست

سرم‌های صورت دارای فرمولاسیون فوق العاده سبکی هستند و پوست شما با خوشحالی و سریع‌تر آن‌ها را جذب می‌کند. همچنین، راه را برای جذب مرطوب کننده‌ها باز می‌کند تا پوست راحت‌تر آن را جذب نماید.

این محصولات لکه‌های حساس پوست را تسکین می‌دهند. حتی اگر پوست شما مستعد چرب شدن یا شیوع بیماری باشد، یک سرم مناسب و صحیح می‌تواند آن را تسکین دهد. وجود ترکیباتی که باعث تحریک کلاژن می‌شوند، به سفت نگه داشتن پوست و رفع خطوط چین و چروک کمک خواهد کرد.

با سرم صورت پوست شما درخشان‌تر و پر رنگ‌تر می‌شود و نشانه‌های خستگی و فرسودگی از میان خواهد رفت. همچنین، سرم مانند یک سپر دفاعی عمل می‌کند و شما را از اثراث مضر زندگی روزمره محافظت خواهد کرد. همچنین ترکیبات فعال آن پوست شما را در برابر رادیکال‌های آزاد ناشی از آلودگی هوا یا آسیب خورشید حفظ می‌کند.

معمولا آنچه که باعث نگرانی همه می‌شود آن است که چقدر طول می‌کشد تا نتایج پدیدار گردد. نتایج سرم‌ صورت را می‌توان به صورت آنی مشاهده نمود. نرمی و حس تازگی از نتایج اولیه آن است و افزایش شفافیت و رفع چین و چروک از نتایجی خواهد بود که پس از یک تا دو هفته استفاده به موقع، پدیدار خواهند شد.

سوالات متداول

1- سرم آبرسان چیست؟

سرم‌های آبرسان نوعی از محصولات مراقبت از پوست هستند که بر پایه آب ساخته می‌شوند و علاوه بر آب حاوی اسید هیالورونیک، گروه ویتامین B5 و سایر مواد معدنی مناسب برای پوست خواهند بود.

2- سرم‌های آبرسان چگونه کار می‌کنند؟

سرم‌ها به دلیل غلظت بالایی که دارند خیلی سریع جذب پوست می‌شوند و به عبارتی پر از مواد موثره هستند. مولکول‌های تشکیل دهنده آن‌ها بسیار کوچک‌تر از مولکول‌های تشکیل دهنده سایر لوازم آرایشی مانند مرطوب کننده‌ها هستند؛ بنابراین بدون انسداد منافذ پوست به لایه‌های زیرین نفوذ می‌کنند. از طرف دیگر، سرم‌ها بر پایه آب هستند و روی پوست احساس سنگینی نمی‌کنند.

3- اهمیت استفاده از سرم‌های آبرسان چیست؟

سرم‌های آبرسان رطوبت پوست شما را افزایش می‌دهند؛ به عبارت دیگر از خشک شدن و پوسته پوسته شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. بسیاری از آن‌ها دارای موادی هستند که به پوست کمک می‌کنند تا چربی از دست رفته خود را بازیابی کند.

دکمه بازگشت به بالا