ایرانی کسب و کارعمومی

بهترین مارک پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتورهای خانگی در واقع نوعی سیستم الکترونیکی هستند. این وسایل قادرند سیگنال‌های صوتی و تصویری را بزرگ‌تر از ابعاد واقعی خود بر روی سطوح صاف منتشر سازند. در فرآیند تولید این دستگاهها، از لنز و لامپ استفاده شده است. لنز این سیستمها وظیفه دارد به بزرگ‌نمایی تصاویر دریافتی دست بزند. لامپ به‌ کار رفته در این تجهیزات نیز قادر است تصاویر بزرگ‌ شده را به روی پرده به نمایش در آورد.

قیمت ویدئو پروژکتور فول اچ دی خانگی

در نظر گرفتن قیمت ویدئو پروژکتورهای خانگی برای افرادی که قصد خرید این سیستم‌ها را دارند نکته بسیار مهمی است. لازم است بدانید که قیمت این تجهیزات با در نظر گرفتن چند عامل مهم مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین  این عوامل، برند و یا شرکت سازنده این سیستم‌ها است. همان‌طور که می‌دانید محصولات هر کدام از برندهای سازنده، ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و کیفیت‌های آن‌ها نیز با یکدیگر دارای اختلافاتی است. در ساخت این تجهیزات از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده‌ است. این سیستم‌ها را می‌توان از نظر فناوری ساخت به انواع DLP، LCD و LED دسته‌بندی کرد. وجود هرکدام از این عوامل، قیمت اصلی و نهایی ویدئو پروژکتورهای خانگی را با تغییر مواجه می‌سازد.

خرید ویدئو پروژکتور خانگی

برای خرید اینترنتی جدیدترین و بهترین انواع ویدئو پروژکتور خانگی موجود در بازار از برندهای معتبر مانند ، ، و… با گارانتی اصلی می توانید فروشگاه اینترنتی آی پروژکتور را بررسی کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی  4k

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی 4k با در نظر گرفتن عامل برند، کیفیت ساخت، مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول و .. مشخص می‌شود. از جمله این ویژگی‌های فنی، می‌توان به رزولوشن و شدت روشنایی این سیستم‌ها اشاره‌ کرد. عمر لامپ دستگاه، نوع پورت‌های ورودی و خروجی و… نیز در تعیین قیمت این سیستم‌ها اثرگذار است.

چگونه یک بهترین ویدئو پروژکتور مناسب با کار خود انتخاب کنیم؟

– تعیین بودجه خود: قبل از انتخاب ویدئو پروژکتور، بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید در محدودیت هزینه خود بهترین گزینه را پیدا کنید.

– تعیین استفاده مورد نیاز: بررسی کنید که آیا ویدئو پروژکتور برای استفاده خانگی، آموزشی یا تجاری استفاده میشود. این موضوع به شما کمک میکند تا ویژگی های مورد نیاز خود را مشخص کنید.

– روشنایی و کیفیت تصویر: به دقت روشنایی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور را بررسی کنید. از آنجا که ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر و فیلم ها استفاده میشود، این ویژگی ها بسیار مهم هستند.

– قابلیت اتصال ویدئو پروژکتور: مطمئن شوید که ویدئو پروژکتور از انواع ورودی ها مانند HDMI، VGA، USB و غیره پشتیبانی میکند تا بتوانید دستگاه های مختلف را به آن متصل کنید.

– امکانات اضافی: برخی از ویدئو پروژکتورها امکانات اضافی مانند بلندگوهای داخلی، قابلیت اتصال به شبکه، قابلیت تنظیم اندازه تصویر و غیره را دارا میباشند. بررسی کنید که آیا این امکانات برای شما ضروری است یا خیر.

– بررسی نظرات و بررسی ها: قبل از خرید، نظرات و بررسی های کاربران را درباره ویدئو پروژکتور مورد نظرتان مطالعه کنید. این به شما در انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور کمک میکند.

– گارانتی و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که ویدئو پروژکتوری که انتخاب میکنید دارای گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد است. این موضوع به شما در صورت بروز مشکلات در آینده کمک میکند.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور

پروژکتورها ابزارهای مؤثر ارائه کنفرانس و تماشای فیلم در کلاس های دانشگاهی و مدرسه ، گروه های دیگر و اجتماعات و برای استفاده از سرگرمی خانگی هستند. قبل از خرید یک پروژکتور ، میزان استفاده در روز و تعداد مخاطب مورد نظر را حتما بررسی کنید و در مورد انواع پروژکتورها تحقیق کنید. این به شما کمک می کند تا یک پروژکتور مناسب انتخاب کنید. دو نوع پروژکتور که شما به احتمال زیاد برای خرید در نظر خواهید گرفت ، نمایشگرهای کریستال مایع (LCD) و پردازش دیجیتال نور (DLP) هستند.

میزان فضای موجود برای انتخاب ویدیو پروژکتور تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا مهمترین ویژگی هایی را که هنگام خرید ویدئو پروژکتور در نظر بگیرید.

    به عنوان مثال ، اگر شما به طور مکرر پروژکتور را حمل کنید ، وزن عاملی خواهد بود. اگر یک پروژکتور را برای نصب ثابت خریداری کنید ، وزن به قدری اهمیت نخواهد داشت. پروژکتورهای قابل حمل DLP سبک تر از پروژکتورهای LCD قابل حمل هستند.

در مورد عوامل استفاده شده برای طبقه بندی و ارزیابی پروژکتورها بیاموزید.

  • قطعنامه عامل اصلی است. برای مثال ، پروژکتورها برای مشاهده فیلم ها در یک اتاق بزرگ یا سالن اجتماعات ، به وضوح بالاتری نسبت به پروژکتورهایی که برای ارائه پاورپوینت در یک دفتر استفاده می شوند ، نیاز دارند. برای استفاده مکرر آن باید یک پروژکتور با وضوح کافی بالا انتخاب کنید. وضوح تصویر 800 x 600 DPI (نقاط در هر اینچ مربع) به طور کلی برای ارائه های اولیه پاورپوینت در یک دفتر یا اتاق کنفرانس کافی است. 1024 x 768 یا بالاتر می توانید انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری و 1280 x 1024 برای تصویری با کیفیت حتی بالاتر انجام شود.
  • روشنایی و کنتراست اجزاء مهم کیفیت تصویر هستند. میزان روشنایی پروژکتور در لومن اندازه گیری می شود. لومن ها از 500 تا 1000 برای اتاق های کوچک و تاریک تا بیش از 2،000 لومن برای اتاق های بزرگ و پر نور است. پروژکتور ای را بخرید که برای روشن ترین کاربردهایی که پیش بینی می کنید رتبه بندی شود. علاوه بر این ، هرچه اندازه صفحه نمایش شما بزرگتر باشد ، به روشنایی بیشتری نیاز خواهید داشت.

تصمیم بگیرید که چقدر می توانید برای خرید یک پروژکتور هزینه کنید. پروژکتورها در طیف گسترده ای از قیمت ها در دسترس هستند. شما باید بودجه و هزینه کافی برای خرید این محصول را داشته باشید

  • هنگام خرید یک پروژکتور ، کل خرید شما ممکن است شامل یک صفحه نمایش و احتمالاً سایر لوازم جانبی مانند مانیتور و کابل کشی باشد.

تعداد و انواع ورودی و خروجی مورد نیاز خود را هنگام خرید پروژکتور مشخص کنید.

  • اگر می خواهید به یک مانیتور و همچنین یک صفحه نمایش پروژه بزنید ، به این ترتیب که یک بلندگو بتواند بدون مراجعه به مخاطب با یک ارائه مراجعه کند ، باید یک پروژکتور با VGA یا خروجی ویدیویی دوم انتخاب کنید.
  • اگر قصد تماشای فیلم دارید ، مشخص کنید که آیا شما نیاز به خرید یک پروژکتور با ورودی های ویدیویی HDMI ، کامپوزیت یا مؤلفه دارید.

برای مقایسه پروژکتورها از یک نماینده پروژکتور یا یک سایت اینترنتی و حتی لیستی از مارکهای پرفروش در زیر همراه با نظرات خریداران را حتما مشاهده کنید. این به شما کمک می کند روشنایی ، کنتراست ، میزان نویز در حین کار و سایر عواملی را که ممکن است بدون دیدن پروژکتور سخت باشد ، ارزیابی کنید.

  • نمایندگی شما همچنین ممکن است توصیه ای خاصی برای وضعیت و نیازهای خاص شما داشته باشد.

نکته مهم

    به عمر لامپ و هزینه قیمت لامپ توجه کنید. یک پروژکتور که مثلا قیمت 26،778،000 ریال دارد ممکن است در طولانی مدت ارزان تر شود. پروژکتورهای ال ای دی نیز موجود هستند که در مقایسه با پروژکتورهای لامپ دارای عمر معمولی 50،000 – 100،000 ساعت هستند که می توانند از 2000 تا 10،000 متغیر باشند.

    برای افزایش عمر لامپ ، بیشتر پروژکتورها با یک “حالت اکو” (Option Mode) همراه هستند که باعث کاهش روشنایی می شود و می تواند عمر لامپ را طولانی تر کند ، در اتاق های تاریک تر.

هشدارها

    به یاد داشته باشید که بیشتر پروژکتورها از لامپ برای نمایش تصویر روی دیوار / صفحه استفاده می کنند. (مگر اینکه LED) باشد این لامپ ها بسیار داغ می شوند و عمر خاصی دارند. همیشه به علامت های هشدار دهنده پروژکتور توجه کنید (“به موقع در زمان نیاز لامپ را تعویض کنید” ، “عمر لامپ بیش از حد”). لامپ ها در صورت داغ شدن بیشتر منجر به ترکیدن شوند و این باعث خرد شدن شیشه ها شوند.

دکمه بازگشت به بالا