تندرستی

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا رییسی وی در نشست مشترک با وزرای ارتش و معاونان وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون ساکنان بالای 18 سال در روستاها را صادر کرده است ، اما بسیاری از روستاها در برخی استانها در مناطق صعب العبور قرار دارند. و با کمک واکسیناسیون آنها و عشایر بالای 18 سال. ما به وسایل دیگر از جمله ارتش نیاز داریم.

وی افزود: واکسیناسیون یک پروژه بزرگ ملی است که مسئولیت آن تنها وزارت بهداشت نیست ، واکسیناسیون علیه تاج ظاهر می شود ، همه دستگاه ها باید کمک کنند که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

سخنگوی ستاد ملی تاج ملی گفت: “یکی از نقاط ضعف ما عدم قرنطینه کافی در مرزها است.” ما باید فضای کافی را برای این کار اختصاص دهیم ، که البته محدود به کرونا نیست. البته ، این کار در فرودگاه ها انجام می شود ، اما در مرزهای زمینی ، ما قرنطینه مناسب نداریم. زیرا ما مرتبا در معرض ویروس های خارجی قرار می گیریم.

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: حضور ارتش و نیروهای مسلح از اولین روزهای تاجگذاری در کشور به ما قدرت داد. علاوه بر نگهبانان مرزی ، ارتش همچنین در برنامه های مشترک با وزارت بهداشت ، نگهبانان بهداشتی را هدایت می کند.

دکمه بازگشت به بالا