تندرستی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) و روح پاک شهیدان هشت ساله دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت برای مقام معظم رهبری رهبر ، آیت الله خامنه ای “.

ابتدا لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم ملت شریف ایران تشکر و صمیمانه تشکر نمایم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری ویروس کرونا قلب ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را به ویژه به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آنها بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور دوچندان کرده است. آنها مدیریت بیماری را مشکل می کنند. ن. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که ، هر زمان که مردم عزیز ما اراده کرده اند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ فائق آمده ایم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور محترم برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشور ، مطمئناً می توان با توجه به نعمت های حق تعالی و در سایه همدلی و حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی. علاوه بر حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود اقدامات موثری برای این کار انجام دهیم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان حوزه سلامت ، از جمله مردم عزیز ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات چند سطحی ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی به سلامت جامعه ، از امروز به طور رسمی اولین گام ها را برای عملیاتی کردن برنامه پیشنهادی با تمرکز بر حکومت مسئولیت پذیر در سطوح مختلف آغاز کنید.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف از جمله بهداشت ، که در قالب سیاستهای کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی در این بخش توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام شد ، وظیفه بازیگران سلامت سیستم a به خوبی تعریف شده است.

تاکید می کنم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان مربی نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های ویروس کرونا قلب ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف در 13 فوریه سال جاری به عنوان خواسته اصلی رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیرانه و جلب حمایت جامعه برای اجرای موثر آن ، موضوعاتی در زمینه های بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی در راهی برای شناسایی و ارتقاء برای دستیابی به اهداف برنامه.

“مطمئناً این اهداف با یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، متخصصان ، مسئول ، آگاه و با انگیزه همراه خواهد بود.”

دکمه بازگشت به بالا