تندرستی

هنوز افراد زیادی نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد زیادی از واجدین شرایط هنوز دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، گفت: همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پایین ترین حد خود رسیده است.

به گزارش مجله روز، دکتر حسین فرشیدی با اشاره به اقدامات کشورمان برای مقابله با کرونا از شبکه بهداشت و درمان ایران به عنوان یکی از موفق ترین زیرساخت های منطقه یاد کرد و افزود: در هفته ها و روزهای اخیر آمار کرونا در کشور رو به کاهش بوده است. که نشان می دهد کووید-19 هنوز تمام نشده است.”

وی خاطرنشان کرد: حامیان سلامت در مبارزه با کرونا خوش درخشیده اند. فشار زیادی به نظام سلامت کشور وارد شد و نباید فراموش کرد که در آینده ممکن است با بحران های دیگری در حوزه سلامت مواجه شویم که ابعاد جهانی داشته باشد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: باید قدردان پیشکسوتان عرصه سلامت، موسسان و زحمتکشان شبکه بهداشت و درمان کشور باشیم. ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین جابجایی جمعیت را در بین کشورهای منطقه دارد و شبکه بهداشت و درمان کشور توانسته بیماری های مختلف را به بهترین شکل ممکن کنترل و مدیریت کند.

فرشیدی با بیان اینکه کووید 19 یک بیماری ناشناخته برای دنیا بود و تجربیات کشورها در درمان این بیماری نیز متفاوت بود، گفت: تجربیات ایران در این زمینه نیز ارزشمند بوده و موفقیت‌های کشور در مدیریت کرونا را مشاهده و تحسین کرد. توسط سازمان های بین المللی

فرشیدی بر تامین و بهبود شرایط کاری و معیشتی نیروی انسانی و تقویت زیرساخت های فیزیکی تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز تعداد زیادی از افراد واجد شرایط دوز تقویتی واکسن کرونا دریافت نکرده اند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز انجام شده است. به دست آورد. پایین ترین سطح

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، وی به نقش موثر کمیته ملی علمی کرونا در مدیریت این بیماری جدید در ایران اشاره کرد و گفت: حوزه سلامت در مقابله با کرونا پیشگام بوده و نیازمندیم. برای تقویت زیرساخت ها باید برنامه ریزی مدون برای سلامت در سطح کشور داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا