اقتصادی

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی‌کنند

مجله روز/ بوشهر مدیرکل تعاونی پناهندگان بندر گناوه گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستور پرهیز از واردات لوازم خانگی تولیدی در سال جاری را صادر کرده است. کره جنوبی. ”

سیدعلی موسوی گمرانی در گفت وگو با مجله روز، اظهار کرد: در این دستورالعمل بر لزوم انجام اقدامات لازم برای محدود کردن معافیت های مرزی استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر در محدوده تهلنگی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی در استان های غرب تاکید شده است. آذربایجان، کردستان و کرمانشاه از طریق کولبری. است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در اولین گام برخی از لوازم خانگی مانند یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از لیست محصولات مجاز معافیت های مرزی خارج شده و تصمیم گرفته شده است که همه لوازم از لیست حذف شوند. از معافیت ها “.

مدیرعامل تعاونی خشکشویی گناوه بر توجه و اطاعت مردم از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و تصریح کرد: با تمام توان آماده هر اقدامی در راستای عمل به منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب هستند. .

موسوی گمرانی با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد واردات کالاهای در معرض آلودگی و به تبع آن بیش از 30 درصد مغازه‌های فعال در شهرهای بندری جنوب کشور به لوازم خانگی می‌پردازند. همکاری در رفع محدودیت سایر کالاهای مصرفی مرزنشینان و یافتن راهی برای جلوگیری از از دست رفتن بازار بندری جنوب کشور.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا