اقتصادیایرانی کسب و کار

مشاوره بازاریابی لوازم خانگی

از نظر فروشگاه های لوازم الکتریکی آفلاین، رقابتی سه جانبه بین بزرگترین خرده فروشان Midea، Supor و Joyang  وجود دارد. در حالت FMCG، معایب چرخه های طولانی جایگزینی لوازم خانگی سنتی کاهش می یابد. برندهای جدید اقلامی را عرضه می کنند که نیازهای مشتریان سفارشی بسیار تقسیم بندی شده را برآورده می کنند یا حتی از حوزه هایی مانند طراحی محصول، ظاهر و عملکرد فراتر می روند.

ما همچنین راهنمایی هایی در مورد نحوه ارتباط موثر برند خود در همه کانال های بازاریابی لوازم خانگی، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات و بسته بندی، ارائه خواهیم داد. ما به خود می بالیم که به مشتریان فعلی و جدید خود با داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که اهداف آنها را برآورده می کند خدمات ارائه می دهیم. این گزارش می تواند سفارشی شود تا شامل تجزیه و تحلیل روند قیمت برندهای هدف، بینش بازار برای کشورهای دیگر، داده های نتایج کارآزمایی بالینی، بررسی ادبیات، بازار به روز شده و تجزیه و تحلیل پایه محصول باشد. تجزیه و تحلیل بازار رقبای هدف را می توان از تجزیه و تحلیل مبتنی بر فناوری تا استراتژی های پرتفوی بازار تجزیه و تحلیل کرد.

Bluehive به شما کمک می کند محتوا، ابتکارات و کمپین هایی را که برای ایجاد ارتباطات معنادار بین برند شما و مخاطبان هدف آن طراحی شده اند، به طور استراتژیک ایجاد و اجرا کنید. این می تواند شامل تکنیک های بازاریابی و فروش سنتی مانند تبلیغات باشد، اما همچنین بر تولید محتوا، روابط عمومی، بازاریابی تأثیرگذار و موارد دیگر تمرکز دارد. بازاریابی استراتژیک برای صنعت لوازم خانگی به فرآیند تحقیق، تجزیه و تحلیل و اجرای استراتژی های بازاریابی اطلاق می شود که برای کمک به صنعت لوازم خانگی در دستیابی به اهداف و اهداف خود طراحی شده است.

علاوه بر این، شهرنشینی سریع، تغییر سبک زندگی، افزایش سرمایه گذاری و افزایش هزینه های مصرف کننده تأثیر مثبتی بر بازار لوازم خانگی دارد. انتظار می رود نوآوری های تکنولوژیکی در طراحی محصولات لوازم خانگی باعث رشد بازار شود. این پلتفرم با ساخت اکوسیستمی با هدف افراد مسن، راه حل کامل مراقبت از خانه هوشمند را به کاربران ارائه می دهد.

The Drum Recommends بخشی از thedrum.com است، یک پلت فرم رسانه ای جهانی و بزرگترین وب سایت بازاریابی اروپا. مشاوره دیجیتال چین ما را برای انواع برنامه های آموزشی، جلسات مشاوره، نظارت بر روند چین و تحقیقات متمرکز بر بهترین شیوه ها و مدل های تجاری موفق چین بررسی کنید. ما به شما کمک می کنیم تا کمپین های بازاریابی اجتماعی هدفمند و همکاری های مثمر ثمر با KOL ها و تأثیرگذاران چینی ایجاد کنید. این سرعت از میانگین کشوری برای خرید آنلاین بیشتر است و 1.7% از فروش آنلاین کالاهای فیزیکی بیشتر است.

«ارقام مختلف نشان می دهد که سالمندان به تدریج به ستون فقرات لوازم خانگی هوشمند تبدیل شده اند. دوان منگوان، تحلیلگر پلتفرم خدمات ارشد AgeClub در پکن، گفت: اگرچه تقاضای فزاینده ای برای چنین محصولاتی وجود دارد، مصرف کنندگان مسن هنوز با مشکلاتی روبرو هستند. برندها می توانند موقعیت یابی بازار را برای انتخاب مصرف کنندگان هدف و بازارهای مصرفی هدف قرار دهند. خدمات استراتژی و تحقیقات بازار چین ما بینش ها و اطلاعات ارزشمندی در مورد پتانسیل بازار، معیارهای رقابتی و خطرات بالقوه به شما می دهد.

بهترین گزینه برای بازاریابی لوازم خانگی

برای ارائه بهترین گزینه ها به مشتریان خود، یک شرکت تعمیر لوازم خانگی باید کارکنان خود را مستقیماً از خانه خود به محل مورد نظر بفرستد. مسیریابی آنها را به حداکثر برسانید و به آنها اجازه دهید قلمرویی را پوشش دهند که اگر از آنها خواسته شود هر روز به دفتر خانه بازگردند غیرممکن است. یکی از چیزهایی که ما در حین اجرای عملیات خدمات خود کشف کرده ایم این است که شما نیازی به یک شرکت بازاریابی برای کمک به تعمیرات فوری ندارید. هزاران خدمات ارجاعی وجود دارد که به دنبال شرکت های خدماتی برای انجام تعمیرات خود هستند.

بودجه بازاریابی خود را برای رشد طولانی مدت یا استخدام و آموزش کارکنان میدانی بیشتر ذخیره کنید. لوازم خانگی را می توان به سه دسته طبقه بندی کرد: لوازم بزرگ یا کالاهای سفید، لوازم خانگی کوچک و لوازم الکترونیکی مصرفی.ریزتراشه ها به دستگاه ها اجازه می دهند که داشته باشند عملکردهای پیشرفته ای مانند اتصال به سایر دستگاه های هوشمند یا سیستم های نوآورانه خانگی که به افراد امکان می دهد لوازم خانگی را با استفاده از تلفن های هوشمند کنترل کنند.

افزایش تقاضا برای لوازم الکترونیکی مصرفی به دلیل کمبود ریزتراشه ها در بازار باعث کشمکش در زنجیره تامین شده است که بر صنعت الکترونیک تأثیر منفی گذاشته است. بر اساس گزارش انجمن تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی، چندین تولیدکننده محصولات الکترونیکی مصرفی با تنگناهای تولید روبرو هستند و بسیاری از شرکت ها از نظر صادرات عقب هستند.

با این حال، با توجه به اینکه آنها به طور سنتی مبتنی بر B2B هستند و بر خرده فروشان آجر و ملات متمرکز هستند، آنها برای تغییر عملکردهای ضروری مانند زنجیره تامین خود تلاش می کنند. هنگامی که نوبت به استخدام افراد جدید با اصول اولیه می رسد، ما آکادمی لوازم خانگی فرد را برای آموزش عملی تعمیر لوازم خانگی توصیه می کنیم. البته ما کمی مغرضانه هستیم، اما اگر حمایت آکادمی و تمایل تیم آنها برای رشد صنعت نبود، خدمات سیال وجود نداشت. Fast Track از مزیت متمایز داشتن دانش عمیق، درک نیازهای محصول و مهارت و تجربه عملی از همکاری نزدیک با این بخش صنعت برخوردار بود. ما بهترین پایگاه داده نامزد را در همه عملکردها و سطوح برای این بخش صنعت داریم.

سایر فعال سازی ها ممکن است شامل ارائه تخفیف برای خریدهای گروهی، اجرای مسابقات ID یا هدایا یا ایجاد یک برنامه وفاداری برای مشتریان شما با شرکای غیررقیب باشد. سال 2021 سال خوبی برای فروش لوازم خانگی مصرفی در مکزیک بود، زیرا همه گیری مردم را مجبور کرد زمان بیشتری را در خانه بگذرانند، در حالی که تحصیل در مدرسه به صورت ترکیبی باقی ماند (یک هفته در مدرسه و سپس یک هفته … ما در سراسر جهان کار می کنیم و بزرگترین مجموعه را پوشش می دهیم. کشورهایی که هیچ شرکت تحقیقاتی بازار یا شرکت مشاوره تجاری دیگری در آن تحقیق انجام نداده است؛ ایجاد فرصت های رشد برای مشتریان خود در زمینه هایی که هنوز ناشناخته هستند. داده های متغیر و اعتبارسنجی اولیه.

به دنبال اطلاعات جامع در مورد بازارهای مختلف هستید؟

ما درک می کنیم که یک نام تجاری بیش از یک لوگو یا شعار است، بلکه در مرکز شهرت یک شرکت و نحوه درک آن توسط مخاطبان قرار دارد. به همین دلیل است که ما رویکردی جامع برای توسعه برند داریم و با مشتریانمان همکاری نزدیک داریم تا اهداف و مخاطبان هدف آنها را درک کنیم. روند رو به رشد خانه های هوشمند و تقاضای مصرف کنندگان برای اتصال خانه به مصرف کننده، همراه با تعداد فزاینده برندهای تولید کننده طیف گسترده ای از لوازم خانگی، تقاضای محصول را افزایش می دهد.

بسیاری از کشورها در سال 2020 اقدامات متعددی را برای کنترل شیوع ویروس کرونا اعمال کردند که منجر به اختلالات شدید زنجیره تامین شد. اگرچه کارخانه ها در سراسر جهان از اواسط سال 2020 به تولید بازگشته اند، اما گسترش مداوم ویروس و شیوع انواع در حال ظهور، چالش هایی را برای شرکت های لوازم خانگی در سراسر زنجیره تامین ایجاد کرده است. کمبود نیروی کار در کارخانه ها و عملیات لجستیکی به دلیل همه گیری، زنجیره های تامین جهانی را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار داده است.

قدرت خرید بالای مصرف کننده، پذیرش رو به رشد دستگاه های هوشمند و تقاضای قابل توجه مصرف کنندگان برای لوازم خانگی متصل، مصرف لوازم مبتنی بر اینترنت اشیا در منطقه را افزایش می دهد. لوازم خانگی یک وسیله برقی است که به کارهای خانگی مانند پخت و پز، شستن لباس و نظافت و سایر کارهای خانگی کمک می کند.

خرید کالاهای سفید مانند یخچال، وسایل آشپزی و شستشو، وسایل گرمایشی و سرمایشی به دلیل افزایش سطح درآمد قابل تصرف، رشد جمعیت جهان و بهبود استانداردهای زندگی جمعیت انجام می شود. افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان منجر به تقاضای بالایی برای چنین وسایلی شده است.

با به روز رسانی لوازم خانگی برای بازار سالمندان و بازار مراقبت هوشمند برای سالمندان در حال رونق همزمان، لوازم خانگی هوشمند با محوریت سالمندان، به عنوان یک منطقه همپوشانی، فضای بزرگی برای رشد دارد. “گفت دوان. کارشناسان مشاور محصولات راه حل هایی را برای عرضه سریع تر لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی شما به بازار ارائه می کنند الکترونیک برای تسریع در طراحی محصول و عرضه به بازار، دسترسی به بازارهای جهانی، کاهش هزینه ها و کاهش خطرات، تخصص بر اساس تقاضا را دریافت کنید.

این لوازم خانگی در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به افزایش تنوع و سطح درآمد مردم، مصرف لوازم خانگی با سرعت بیشتری در حال افزایش است. گزارش تحقیق به تحلیل عمیق بازار می پردازد و جنبه های مهمی مانند شرکت های برجسته، انواع محصول، کانال های فروش، پویایی بازار را برجسته می کند.

علاوه بر این، این گزارش بینشی از روندهای کلیدی بازار ارائه می دهد و پیشرفت های مهم صنعت را برجسته می کند. علاوه بر جنبه هایی که قبلا ذکر شد، این گزارش چندین عامل را در رشد بازار پوشش می دهد. بازار جهانی لوازم خانگی کوچک بر اساس نوع، کانال توزیع، کاربردها و جغرافیا تقسیم بندی شده است.

تیم کارشناسان ما دارای مهارت و تجربه هستند تا به شما کمک کنند ارزش ها، ماموریت و چشم انداز برند خود را تعریف کنید. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا یک استراتژی برند ایجاد کنید که به شما کمک کند در صنعت خود برجسته شوید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. خدمات ما شامل ایجاد نام تجاری، طراحی لوگو و هویت بصری، و همچنین توسعه پیام های برند و استراتژی موقعیت یابی است.

این بیماری همه گیر به طور قابل توجهی به مراکز زنجیره تامین در تمام نقاط عمودی اصلی در سراسر جهان آسیب رسانده و مختل کرده است. این محاصره به تولید در سراسر جهان آسیب رسانده و کاهش موجود در تولید و عدم اطمینان در تجارت را بدتر خواهد کرد. ایالات متحده بیشترین ضربه را در بخش تولید داشته است، به طوری که ظرفیت تولید چین بیش از 14 درصد و فروش جهانی قطعات الکترونیکی نزدیک به 40 درصد کاهش یافته است. صنعت تولید که تقریباً 17 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد، یکی از بخش هایی است که در طول شیوع کووید-19 آسیب دیده است. این تأثیر مستقیمی بر جریان ورودی FDI جهانی داشت و در نتیجه برخی از اقتصادها در سراسر جهان دچار رکودهای قابل توجهی شدند.

Fluid Services فهرستی از بهترین اطلاعات تماس را برای هر شرکتی که می تواند خدمات تعمیر ارائه دهد، در زیر گردآوری کرده است. وارد شوید کارکنان فرد از خانه هایشان کار می کنند، که روحیه شرکت ما، بهره وری ما را بهبود می بخشد، و جذب استعدادهای سطح بالا را آسان تر می کند، زیرا دورکاری یک مزیت شغلی است. این شما را قادر می سازد تا ریسک ذاتی را در عملیات، زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری خود شناسایی و کاهش دهید.

نمونه های ایمیل با مجموعه عظیمی از طرح های ایمیل از صنایع و مناسبت های مختلف، با نظرات کارشناسان ما، کمپین های مشاوره بازاریابی لوازم خانگی به صورت ایمیلی خود را الهام بخشید. این حرکت استراتژیک به آسیا اکسل اجازه داد تا تجارت خود را گسترش دهد و خود را برای گسترش موفقیت آمیز در بازارهای بین المللی قرار دهد.

دکمه بازگشت به بالا