بین الملل

طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری توسط یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، شرکت کیان نور زاگرس استان ایلام که از سال 76 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کند، یکی از شرکت هایی است که با حمایت آزاد اسلامی مرکز رشد دانشگاه دانش محور او وارد شد و در زمینه نرم افزار، سخت افزار، شبکه، آموزش و بانکداری الکترونیک فعال است.


بیشتر بخوانید:

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام چگونه به سطح 2 ارتقا یافت؟


نور زاگرس مدیرعامل کیان در گفت و گو با آنا اظهار داشت: با همکاری کارکنان تحصیل کرده و با تجربه شاغل در این شرکت برنامه ها و سخت افزارهای مختلفی تولید کرده است. صندوق های قرض الحسنه، نرم افزار الکترونیکی انتخابات و بسیاری دیگر از برنامه های متفرقه از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت کیان نور زاگرس است.

صادق صفربیگی از طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری با سیم و بی سیم و پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار اداری و بانکی توسط این شرکت خبر داد و افزود: اکنون برای بیش از 34 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده ایم.

وی به حمایت های مرکز رشد اشاره کرد دانشگاه آزاد ایلام برترین ها: حضور شرکت کیان نور زاگرس در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی کارآفرینی دامنه وسیع تری را برای شرکت ارائه دهید. با استقرار در این مرکز و ارتباط با اساتید برجسته دانشگاه، توانسته ایم با افزایش ظرفیت کارکنان، نرم افزارهای مختلف را در دستور کار خود طراحی کنیم و زمینه را برای موفقیت بیشتر و کارآفرینی گسترده تر فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت کیان نور زاگرس پذیرش در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام را فرصتی برای بهره مندی از مشاوره با اساتید برجسته این دانشگاه در زمینه تحقیق و توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد: این شرکت تا پایان سال 1400 قادر به معرفی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف خواهد بود.

صفربیگی چشم انداز شرکت کیان نور زاگرس با حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را بسیار روشن و امیدوارکننده توصیف و خاطرنشان کرد: بخشی از سهام و سرمایه این استارت آپ ها متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تسهیل کننده و مدافع هسته های صنعت، تجارت و فناوری نقش برجسته و ستودنی است.

وی برقراری ارتباط با صنایع و واحدهای صنعتی را راهی برای شناسایی چالش ها و دریافت نسخه های شفابخش واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت های مستقر در مرکز رشد، چالش های پیش روی صنایع وجود دارد. انتظار می رود حل شود.» بودن.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا