بین الملل

دانشگاه آزاد اسلامی بازوی علمی مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری، در ششمین جشنواره استانی جهادگران بسیج علم و فناوری که به همت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار شد. به مناسبت هفته پژوهش وی بیان کرد: رسالت نسل چهارم دانشگاه ها حل مشکلات جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلام مانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد با توجه به رسالت خود برای حل مشکلات جامعه است. مشکلات جامعه در استان اسلام بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب، دست بردار نیست و مایل است در کنار مردم و مسئولان این استان به عنوان نهاد علمی و علمی خدمت کند. بازوی اجرایی


بیشتر بخوانید:

تحول آموزش عالی با تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در راستای این رسالت با تمام توان و استفاده از ظرفیت و هم افزایی علمی و پژوهشی بالای اساتید و برخورداری از توانمندی های مهم پژوهشی، بسترها و زیرساخت ها، سخت افزار و نرم افزار در مسیر توسعه، توسعه است. . و رفع مشکلات و مسائل مهم استان با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلام گفت: این دانشگاه به عنوان بازوی علمی و اجرایی همواره در کنار مردم و مسئولان استان برای خدمت به مردم شریف و شریف ولایت مدار اسلام است.

حدود 300 اثر در بخش های مختلف ششمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان ایلام حضور داشتند. کارگروه تخصصی برتر مرکز رشد و فناوری و حمیده روشنفکر حائز رتبه های برتر مقطع ارشد هیئت علمی بسیج دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

انتهای پیام/4117/

دکمه بازگشت به بالا