بین الملل

امیرقطر برای شاه سعودی پیام فرستاد

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان پیامی کتبی از تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دریافت کرد.

نامه ای که توسط بندر بن محمد العطیه سفیر قطر در عربستان سعودی در ساختمان وزارت امور خارجه در ریاض به ولید بن عبدالکریم الخلیجی معاون وزیر امور خارجه عربستان ارسال شد، بر روابط قوی دوجانبه و برادرانه بین دو کشور تاکید کرد. کشورها و ملت و راه های حمایت از آنها و تقویت آنها در همه زمینه ها و سطوح.

العطیه و الخلیجی برای گفتگو درباره روابط دوجانبه عربستان و قطر و راه های تقویت آن در همه زمینه ها و همچنین مسائل مهم منطقه ای و بین المللی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نیز در پیامی به همتای سعودی خود در خصوص روابط برادرانه دو کشور و راه‌های تقویت و توسعه آنها در زمینه‌های مختلف، پیامی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری بنا، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین نامه را به آل خلیفه به همتای سعودی خود در ریاض تحویل داد.

همچنین سلطان بن هیثم بن طارق، پادشاه عمان در پیامی کتبی به پادشاه عربستان سعودی به روابط برادرانه و مستحکم دو کشور و راه های تقویت آن در همه زمینه ها پرداخت.

311311

دکمه بازگشت به بالا