عمومی

تلویزیون هوشمند 4k سونی مدل 55x8000j

تلویزیون سونی 55X80J از فرمت‌های HLG ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و تصاویر فیلم، ویدئوی بازی و اتواع برنامه‌های مختلف را بسیار شفاف و واقعی و با دنیایی از رنگ‌های زیبا و متنوع به نگاه‌های شما هدیه می‌دهد، گویی در دنیای واقعی صحنه ها را می بینید. تلویزیون 55 اینچ سونی X80J جایگزین X80H است که این تلویزیون در سال 2021 روانه بازار شده است. در این تلویزیون به راحتی از طریق CHROMECAST BUILT-IN می توانید اشتراک گذاری با سایر دستگاه های دیجیتال را انجام دهید و یا جهت اتصال به دستگاه های ios از APPLE AIRPLAY استفاده کنید.

درگاههای ارتباطی تلویزیون فورکی اسمارت 55x80j

پورت های کامپوننت کامپوزیت اپتیکال و LAN هم از دیگر پورت های موجود در این محصول هستند. برای بهبود کیفیت صدا و همینطور کیفیت تصاویر نمایشی در این محصول فناوری های به روز و کارآمدی در نظر گرفته شده است. علاوه بر منزل ها در دفترهای کار شرکت ها و مطب های پزشکان هم می توان برای اشتراک گذاری و نمایش محتوای مورد نظر از تلویزیون استفاده کرد.

دوزین کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ، ال جی، اپل. نوکیا، شیائومی، هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ.

دوزین کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی است. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و لوازم التحریر تجهیز کنید.

چراکه دسترسی به محتوای اینترنتی در تلویزیون‌های سونی بسیار راحت و بدون دردسر می‌باشد. سونی با ارتقای سیستم عامل خود بخش‌های اینترنتی را نیز در تلویزیون 55X80J ارتقاء بخشیده است. به طور کلی دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به راحتی ممکن خواهد بود.

تلویزیون سونی 55 اینچ 55x80j

مدل X8000J یکی از تلویزیون‌های سونی در سال 2021 است که از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و از فناوری‌های مختلفی از جمله Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS Digital Surround جهت ارائه صدایی رسا و فراگیر در فضا استفاده می‌کند. این تلویزیون دارای 2 عدد بلندگو با مجموع توان خروجی 20 وات است و صدای فیلم، مسابقه و یا هر نوع محتوای دیگر را به صورت شفاف و واضح پخش می‌کند.

صدای خروجی به قدری نزدیک و واقعی احساس می‌شود که خود را درون صحنه‌ی فیلم تصور خواهید کرد و دیگر حتی سر و صداهای اطراف هم مانع دریافت صدا و دیالوگ‌های فیلم نخواهد شد. قیمت تلویزیون KD-55X80J سونی بسیار مناسب است و با خرید این محصول دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید سیستم‌های صوتی نخواهید داشت.

اگر تلویزیون، دارای کیفیت مناسب نباشد چشم را اذیت می کند و در دراز مدت منجر به ضعیف شدن چشم می شود. همچنین باعث می شود که هیچ لذتی از محتوای در حال پخش نبینید و علاقه تان را به برنامه مورد علاقه خود از دست دهید. تلویزیون سونی 55X80J با استفاده از پردازنده X1 تصاویر را با کیفیت بالا پردازش می کند همچنین کیفیت تصاویر را افزایش می دهد و تصاویر سریع و روان با به خوبی نمایش می دهد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 55X80J دارای توان 20 وات می باشد و دارای دو بلندگوی قوی است که صدا از طریق آن ها پخش خواهد شد. تلویزیون سونی 55X80J دارای طراحی ویژه و بسیار باریک می باشد و از پایه های هشتی شکل استفاده می کند و می تواند علاوه بر پایه ها بر روی دیوار نیز وصل شود.

در این تلویزیون ۴K سونی به کار برده شده، بازی با کنسول‌های بازی برای کاربران مهیج تر خواهد شد و کوچکترین جزئیات درون تصاویر بر روی صفحه نمایش پدیدار می گردد. علاوه بر این موتور پردازشگر تصویرX-Reality™ PRO با تجزیه و تحلیل محتویات، جزئیات و دقت رنگ را در تصاویر به خوبی لحاظ می‌کند و کیفیت خیره کننده‌ای را در این تلویزیون به ارمغان می آورد.

معرفی تلویزیون سونی X8000j

تلویزیون Sony 55X80J از کیفیت تصویر و صدای فوق العاده ای برخوردار است. دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل است که باعث می شود کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار داشته باشید. سونی درتلویزیون X80Jاز قابلیت ها و فناوری های بی شماری استفاده کرده است تا کیفیت تصویر چند برابر شود و لذت یک تماشای بی نظیر را کسب کنید.

کیفیت تصویر فورکی که جزو بهترین کیفیت تصویر ها می باشد و نور پس زمینه باعث می شود تا نور به صورت یکنواخت روی صفحه نمایش پخش شود. تلویزیون 55 اینچ 55X80J نیز جزو تلویزیون هایی است که این قابلیت را دارا می باشد.

ناگفته نماند که این تلوزیون از اندروید نیز پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید گوشی اندرویدی خود را بر روی تلویزیون بالا آورده و کارهای دلخواه را بر روی آن اجرا کنید. به طور مثال می توانید فیلم هایی که در گوشی است را مشاهده کنید و یا عکس های گالری را در جمع خانواده مشاهده نمایید.

قابلیت Mirror Screen برای تلویزیون x80j انتقال صفحه موبایل بر روی تلویزیون به تازگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و این فناوری اکثرا برای دیگر برندها نیز به کار برده می شود. سرویس هایی مثل Netflix نیز بر روی تلویزیون به کار برده شده است تا در صورت نیاز فیلم های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.

گوگل تی وی محتوای مورد علاقه شما را ازاپلیکیشن های ویدیویی مورد استفاده شما و همچنین اشتراکات یوتیوب جمع آوری میکند سپس آن ها را صرفا برای شما مرتب و دسته بندی میکند. محتوای مورد علاقه تان را میتوانید از نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس، یوتیوب، اپلیکیشن اپل تی وی و غیره تماشا کنید. پردازنده X1 4K HDR- یک نوع پردازنده قدرتمند تلویزیون به حساب میاید؛ تصاویری را دریافت میکند که بسیار شفاف و در جریان است همچنین رنگ های غنی دارد و کنتراست دقیق میباشد.

تلویزیونی که قابلیت پیشتیبانی از این استاندارد را داشته باشد به سرعت طرفداران بسیاری را جذب خواهد کرد. بر همین اساس شرکت سونی با به کارگیری این فناوری در تلویزیون X80J منجر به نمایش تصاویری واقعی و طبیعی شده است. شما تمامی رنگ‌ها وسایه‌ها و نقاط روش و تاریک صحنه را به وضوح مشاهده می‌کنید.

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون سونی مدل 55x80j

تمامی درگاه های ارتباطی تلویزیون سونی در پشت این نمایشگر قرار گرفته اند و کاربران می توانند سیم ها و این درگاه ها را در پشت مرتب کنند که جلوی زیبای تلویزیون را خراب نکنند. شرکت سونی با طراحی این تلویزیون بار دیگر نام و آوازه ی خود را در سرار دنیا زنده کرد. X80J با داشتن طراحی شیک و خاصی که دارد می تواند جلوه ی زیبایی را به فضای داخلی شما و دیزاین خانگی شما بدهد.

شما به راحتی می توانید برنامه ها و مسابقات زنده را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. تصاویر خروجی از این تلویزیون بسیار با کیفیت بوده آن را مرهون پردازنده پرقدرت آن می باشد. در حالت معمول نرخ تازه سازی تصویر 50 هرتز است که این میزان در محتوای اکشن به لطف فناوری Motionflow™ XR افزایش خواهد یافت.

این فناوری نوآورانه با تولید فریم اضافی حذف فریم در محتوای سریع را جبران کرده و ظاهری واقعا سینمایی به محتوا می‌بخشد. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، بازی ها و موارد دیگر را از Google Play کشف کنید. با استفاده از Chromecast built-in نیز می توانید به راحتی سرگرمی های مورد علاقه خود مانند YouTube یاNetflixرا از دستگاه شخصی خود به صفحه خیره کنندهBRAVIA castمنتقل کنید.

همچنین در کنار این ویژگی ها، داشتن قابلیت XR Motion Clarity یا نرخ وضوح تصویر، می تواند دید گیمرهای حرفه ای را کامل تر، بهتر و بیشتر کند. به همین جهت می توان علاوه بر مشاهده تصاویر عالی و همه جانبه در تلویزیون 55X800J سونی، از آن به عنوان یکی از برترین نمایشگر های مخصوص بازی های رایانه ای نیز استفاده کرد. به همین خاطر است که تلویزیون 55X8000J دارای مجوز IMAX به علت استفاده از استانداردهای بالای صدا و تصویر شده است.

با استفاده از تلویزیون 55X80J می توانید انواع فیلم ها را از کانال های داخلی و خارجیبا بهترین کیفیت تماشا کنید. به لطف چیپ قدرتمندی که دارد محتوا را در حد فور کی نمایش می دهد از طرفی به کمک زاویه ی دید گسترده ای که دارد می توانید از هر نقطه ی دلخواهی که دوست دارید فیلم مورد علاقه خود را بدون کاهش کیفیت، تماشا کنید. اکثر کاربران به بازی و گیمینگ علاقه بسیار زیادی دارند و دوست دارند که شب و روز خود را با بازی کردن مشغول کنند.

دکمه بازگشت به بالا