ایرانی کسب و کارعمومی

مهاجرت از طریق روانشناسی

اگر می‌خواهید بدانید بهترین کشور برای شغل روانشناسی کدام است در ادامه به بررسی رشته روانشناسی برای مهاجرت و بهترین کشورها برای مهاجرت روانشناسان خواهیم پرداخت. رشته روانشناسی یکی از رشته های پرکاربرد و منحصر به فرد در ایران و کشور های خارجی است که لزوم استفاده از آن برای برخورداری از یک جامعه سالم بیش از پیش احساس می شود. با این حال برخی از روانشناسان برای آن که بتوانند آینده بهتری را برای خود و خانواده خود رقم بزنند تصمیم به مهاجرت می گیرند!

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به رشته روانشناسی علاقه بسیار زیادی دارید، حتما در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان بپردازیم و اطلاعات کامل تری را در مورد بازار کار روانشناسی در خارج از کشور در اختیار شما قرار دهیم.

جالب است بدانید که رشته روانشناسی عموما دارای زیر شاخه های بسیار متنوع ای است که هر کدام از زیر شاخه ها عموما به دنبال بررسی مشکلات ذهنی، جسمی، جنسی و…. در افراد خواهند بود. اگر روانشناس هستید و قصد مهاجرت به کانادا را دارید فرم ارزیابی کانادا را پر کنید. مشاورین ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

معرفی و بررسی بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان – مهاجرت با رشته روانشناسی

هر ساله شاهد تعداد افراد زیادی هستیم که از روش های مختلف و متنوع به کشور های مختلف اروپایی و آمریکایی مهاجرت می کنند.

از این رو در این لیست می توان شاهد دانشجویان رشته روانشناسی و روان شناسان باتجربه ای بود که برای ساخت آینده ای بهتر، درآمد بالاتر و همچنین افزایش میزان تجربه کاری خود به کشور های مختلف مهاجرت می کنند.

در حالت کلی کشور های متعددی برای روانشناسان وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررس آن ها خواهیم پرداخت، با این حال به جرات می توان گفت که اگر شما به عنوان یک روانشناس اطلاعات کاملی از زبان آلمانی داشته باشید و بتوانید مدرک این زبان را اخذ کنید، می توانید در بهترین کشور های ممکن همانند آلمان، اتریش و همچنین سوئیس مشغول به کار شوید.

در سوی دیگر با برخورداری از مدرک زبان انگلیسی می توانید در کشور های وسیع و بی شمار اروپایی مشغول به کار و فعالیت شوید، به عنوان مثال با اخذ مدرک آیلتس با نمره بالا می توانید در یکی از کشور های اروپایی و آمریکایی همانند کانادا، استرالیا، آمریکا، نیوزلند و… مشغول به کار شوید.

البته این تنها پایان کار نیست، بلکه شما با برخورداری از مدرک زبان انگلیسی می توانید به کشور های حوزه خلیج فارس نیز مهاجرت کرده و روند درآمد زایی خود را از این طریق افزایش دهید.

در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان باید به چه مواردی توجه کرد؟

همواره موارد بسیار مشخصی وجود دارد که شما به عنوان یک روانشناس می توانید با بررسی آن ها بهترین شرایط و کشور را برای خود مهیا کنید.

از این رو علاوه بر این موارد باید به مواردی همچون میزان حقوق، میزان مالیات، شرایط کار، شرایط اقتصادی، هزینه های زندگی، جاذبه های طبیعی، امنیت و…. توجه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما توجه ویژه ای به ان داشته باشید این است که یک روانشناس در برخی از کشور ها حتما باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشد تا در این صورت بتواند مجوز های لازم را برای انجام فرایند های مشاوره ای سپری کند.

از این رو افراد عمدتا در ابتدا باید به دنبال اپلای نمودن شرایط تحصیلی نموده و سپس در کشور مربوطه مشغول به کار و فعالیت شوند.

با این حال ما در ادامه به معرفی و بررسی مهم ترین، بهترین و مناسب ترین کشور ها برای مهاجرت روانشناسان خواهیم پرداخت تا بررسی آن ها و میزان حقوق نهایی بتوانید اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های مهاجرتی و اپلای نمودن شرایط آن، می توانید با ما در تماس باشید.

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان – بازار کار روانشناسی در خارج از کشور

امروزه نقش روانشناس و حوزه کاری او عمدتا در اکثر کشور های اروپایی به خوبی قابل مشاهده و بررسی است.

از این رو اگر شما تصمیم به مهاجرت گرفته اید و تخصص کافی ای در این رشته دارید باید بدانید که بهترین کشور ها برای مهاجرت شما چیستند و چطور می توانید خودتان را به آن ها برسانید.

ما در ادامه به معرفی و بررسی کشور هایی همچون کانادا، استرالیا، سوئد، آلمان، عمان و… خواهیم پرداخت تا بتوانید اطلاعات کامل تری از نحوه کار و همچنین میزان حقوق پایه یک روان شناس کسب کنید.

معرفی کشور کانادا و شرایط لازم برای مهاجرت روانشناسان

کشور کانادا یکی از بهترین و مناسب ترین کشور ها برای مهاجرت است. از این رو افراد بسیار زیادی به صورت سالانه به این کشور مهاجرت می کنند تا بتوانند در زمینه های متنوع مشغول به کار، تحصیل و زندگی شوند. با این حال در سال 2020 می توان در لیست مشاغل آزاد این کشور رشته روانشناسی را مشاهده نمود که با کد 4151 در این ایست قرار دارد.

کانادا از آن دسته از کشور هایی است که تنها برای روانشناسان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد اجازه کار و فعالیت را می دهد، با این حال اگر از مدرک کارشناسی ارشد برخوردار نمی باشید در اولین فرصت ابتدا باید از طریق اپلای نمودن در یکی از دانشگاه های این کشور اقدام کنید.

طبق آمار و ارقام به وجود آمده می توان شاهد بازار کار بسیار مناسبی برای روانشناسان در این کشور بود، با این حال فرصت های شغلی بسیار متنوع ای برای این رشته در نظر گرفته شده است که شما می توانید در سایر زیر شاخه های این رشته نیز در کشور کانادا مشغول به کار و فعالیت شوید.

میزان درآمد روانشناسان در کانادا چقدر است؟ بازار کار رشته روانشناسی در خارج از کشور

یک روانشناس عموما در کانادا می تواند سالانه حدود 70 الی 80 هزار دلار درآمد کسب کند اما در صورتی که شما از تخصص بسیار بالایی در این زمینه برخوردار باشید می توانید به رقم های بسیار بالایی نیز دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال یک روانشناس با تجربه در سال می تواند حدوداً میان 130 الی 170 هزار دلار درآمد کسب کند.

البته فاکتور های بسیار متعددی وجود دارد که در نهایت موجب می شود تا میزان درآمد نهایی شما افزایش یابد، با این حال برای درک بهتر این موضوع بهتر است به مدرک تحصیلی خود، سن، تجربه و… توجه داشته باشید.

معرفی کشور استرالیا و شرایط لازم برای مهاجرت روانشناسان

عموم افراد کشور استرالیا را به عنوان یکی از مناسب ترین و بهترین کشور برای مهاجرت روانپزشکان می دانند. از این رو هر ساله شاهد افزایش بیش از حد دانشجویان رشته روانشناسی به این کشور خواهیم بود. در سوی دیگر این کشور نیز همانند کانادا به روانشناسی که مدرک تحصیلی آن ها زیر کارشناسی ارشد است، اجازه کار و فعالیت را نمی دهد.

با این حال اگر به دنبال کار در این کشور هستید علاوه بر آن که باید تخصص کافی ای در این زمینه داشته باشید و مدرک زبان انگلیسی آیلتس را با نمره 7 گذرانده باشید، باید مدرک تحصیلی شما به صورت کارشناسی ارشد باشد. در غیر این صورت هیچ شانسی برای حضور در این کشور نخواهید داشت.

بهترین کاری که عموما افراد انجام می دهند این است که از طریق ویزای تحصیلی به کشور استرالیا سفر کرده و طول تحصیل را در این کشور سپری می کنند تا در نهایت بتوانند مدرک کارشناسی ارشد این رشته را اخذ کنند.

نکته دیگری که در این راستا وجود دارد این است که دانشجویانی که در یکی از دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مشغول به تحصیل هستند، پس از فارغ التحصیلی نیازی به بررسی مدارک های آن ها و همچنین تاییدیه های لازم نیست و آن ها به دور از ملیت خود می توانند در این زمینه مشغول به کار و فعالیت شوند.

اما اگر شما دانشجوی ایرانی هستید و در یکی از دانشگاه آداکنت قبرس فارغ التحصیل شده اید ، مدارک و ریز نمره های شما به سازمان انجمن روانشناسان استرالیا ارسال خواهد شد تا مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، در صورت تایید این انجمن شما می توانید در این کشور مشغول به کار شوید.

میزان درآمد و حقوق نهایی روانشناس در استرالیا چقدر است؟

در لیست مشاغل آزاد استرالیا می توان شاهد حضور رشته روانشناسی بود! با این حال اکثر افراد از کشور های مختلف برای مهاجرت به این کشور تلاش های فراوانی می کنند. استرالیا کشور بسیار زیبا، بزرگ و پیشرفته ای است که ضرورت استفاده از روانشناس در آن بیش از پیش احساس می شود.

به دلیل شرایط محیطی استرالیا در این کشور روانشناس درآمد های مناسب و ایده آلی خواهند داشت، به عنوان مثال در حالت عادی یک روانشناس می تواند در طول سال به درآمد 80 الی 90 هزار دلار برسد. با این حال در برخی از موارد بنا به نیاز کاری و همچنین جایگاه روانشناس می توان شاهد رقم های بالاتری نیز بود.

معرفی کشور سوئد و شرایط لازم برای جذب روانشناس

همان طور که اشاره نمودیم در صورت برخورداری از مدرک زبان آلمانی و سوئدی بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان، کشور سوئد، آلمان و… است.

کشور سوئد همواره به دلایل مختلف در تمامی زمینه ها دچار کمبود نیرو است. متاسفانه به دلیل میانگین سنی بالا در سوئد و همچنین رشد زاد و ولد بسیار پایین در این کشور می توان شاهد کمبود نیروی جوان، متخصص و فعال در این عرصه بود.

با این حال این یک فرصت مناسب برای روانشناسان است تا با استفاده از روش های درمانی که در حوزه روانپزشکی بتوانند سلامت روح و جسم این دسته از افراد را به خوبی تحت تاثیر قرار دهند، با این حال افرادی که موفق به کسب اقامت در سوئد می شوند می توانند تجربه لذت بخشی از فرایند زندگی را در این کشور سپری کنند.

همچنین میزان کار و درآمد در این کشور بسیار مناسب است، به طوری که یک روانپزشک می تواند در صورت کار در این کشور به درآمد سالانه حدوداً 60 الی 70 هزار دلار برسد. البته این رقم می تواند بنا به نوع کار، سطح تجربه و… افزایش یابد.

به دلیل آن که اکثر افرادی که در سوئد زندگی می کنند به زبان سوئدی مسلط هستند، از این رو نیاز به آموزش و فراگیری زبان سوئدی یکی از اولین شرایط لازم برای افرادی است که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. شما به عنوان یک روانپزشک در وهله اول باید با مردمان این کشور ارتباط برقرار کنید، به همین جهت لزوم یادگیری زبان سوئدی از واجبات کار است.

معرفی کشور عمان و شرایط لازم برای جذب روانشناس

عمان یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس است که لزوم استفاده و حضور روانشناس در آن به دلیل روابط بسیار بالایی با کشور های همسایه و اروپایی برقرار کرده است، به خوبی احساس می شود.

اگر در زمینه روانشناسی تجربه بسیار مناسبی دارید و می خواهید به این کشور توسعه یافته قدم بگذارید، در اولین اقدام بهتر است به زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط شوید. همچنین این کشور به دلیل زیرساخت های فراوان و مناسب که دارد، اینده درخشان و روشنی در انتظار آن است، به همین دلیل می توانید شاهد پیشرفت بسیار قابل توجه ای در حرفه خود باشید.

میزان درآمد و حقوق نهایی روانشناس در عمان چقدر است؟

عمان کشور ثروتمندی است و به نیروهای کاری خود ارزش و احترام بسیار زیادی قائل است، از این رو اگر به دنبال کسب تجربه های لازم در عمان هستید و می خواهید فعالیت کاری و شغلی خود را در این کشور ادامه دهید باید در نظر داشته باشید که حقوق روانشناسان در این کشور حدوداً 60 الی 70 هزار دلار است. با این حال این رقم می تواند شرایط بسیار مناسب و ایده آل را برای شما در عمان به وجود آورد، همچنین اگر تجربه کافی ای در این زمینه داشته باشید می توانید میزان حقوق دریافتی خود را افزایش دهید.

دکمه بازگشت به بالا