تندرستی

پرداخت 100 درصدی نسخه های الکترونیکی فروردین ماه

مجله روز/ قم مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات فروردین ماه توسط نسخه الکترونیکی داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه های قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم با اشاره به تداوم دغدغه تامین اجتماعی برای ایفای تعهدات مراکز درمانی طرف قرارداد و درمانگاه های طرف قرارداد گفت: در نظام بیمه همه ما در یک زنجیره هستیم. خدمات و پرداخت حق بیمه به موقع مطالبات خود را دارد و اقتصاد درمان بیش از 800 مرکز همکار که به مردم خدمات می دهند را بهتر مدیریت می کند.

مدیر درمان استان قم با اشاره به اهمیت و وضعیت نسخه نویسی گفت: برای اولین بار 100 درصد اعتبارات فروردین ماه داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه ها توسط قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد. که حدود 15 میلیارد تومان بود.»

این دانشجو همچنین گفت: سال گذشته تا بهمن ماه 1401 مراکز طرفین قرارداد با بررسی مدارک ارائه شده بیش از 26 میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی، حدود 3 میلیارد تومان در مراکز دیالیز غیر دانشگاهی و حدود 9 میلیارد تومان در مراکز غیر دانشگاهی فعلی.

مدیر درمان استان قم همچنین بیان کرده است که بیش از 98 درصد از مراکزی که جزو قراردادهای پزشکی و پاراکلینیکی هستند، نسخه های الکترونیکی تهیه می کنند و از سال گذشته نیز پردازش الکترونیکی ماجراهای بستری بیمه شدگان به صورت الکترونیکی انجام شده است. انتظار. از این نظر در آینده ای نزدیک به شرایط مطلوبی خواهیم رسید که در صورت تامین منابع پرداخت به موقع بسیار دقیق و سریع خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا