عمومیایرانی کسب و کار

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی آاگ aeg؟ همه چیز در مورد aeg

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی آاگ، به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را درباره خرید یاعدم خرید آن بگیرید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید و گزینه‌ای که در ذهن دارید، aeg است، حتماً این مقاله را تا انت‌ها بخوانید.

همه چیز در مورد aeg

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در دنیا، آاگ است. aeg، توسط امیل راتناو و در کشور آلمان تاسیس شد. این برند در ابتدا محصولاتی مانند لامپ، ژنراتور و موتور تولید می‌کرد و آرام آرام، با ساخت تکنولوژی AC، فعالیت خود را گسترش داد. این فناوری در ابتدای قرن ۲۰، کاملاً به روز بود و در نتیجه آاگ، نوآوری‌های بسیاری را در حوزه مهندسی برق به ثبت رسانید و نام خود را پرآوازه کرد. تولیدات aeg در این زمینه شامل باتری‌های لیتیومی، دریل‌های شارژی، تجهیزات فلزکاری، چکش‌های تخریب و… می‌شود.

مسیر شروع موفقیت‌های شرکت آاگ، با تولید بهترین لوازم خانگی استارت خورد. در این سال ها، آاگ، همواره برندی خوش نام بوده که انواع لوازم خانگی با کیفیت و زیبا را تولید و روانه بازار کرده است. نام انواع یخچال فریزر، ساید بای سایدها، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی ها، کولرهای گازی و… در فهرست تولیدات آاگ به چشم می‌خورد.

معرفی ماشین لباسشویی آاگ aeg و کیفیت آن

ایرانی‌ها برند آاگ را به خوبی می‌شناسند. این برند از همان ابتدا در بین مصرف کنندگان محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد؛ البته اگر به کیفیت محصولات aeg دقت کنید، متوجه می‌شوید که این محبوبیت اصلاً هم عجیب و دور از انتظار نیست. در بین لوازم خانگی متنوع تولید شده از سوی آاگ، ماشین لباسشویی، جزو محبوب ترین‌ها است.

ماشین لباسشویی aeg، با ظاهری بسیار زیبا و شیک به بازار ارائه شده و مصرف برق بسیار پایینی دارد. آاگ، در طراحی سری‌های جدید از ماشین لباسشویی، از موتورهای دیجیتال اینورتر استفاده نموده و آن را جایگزین زغال دیگ کرده است. وجود این موتور، باعث شده تا مصرف انرژی دستگاه کم و صدا و لرزش آن به طرز قابل توجهی کاهش یابد. (میزان صدای آن ۴۹ دسیبل است.) ماشین لباسشویی آاگ، به سیستم کنترل آب مجهز است و این یعنی با انتخاب aeg، ضمن صرفه جویی در مصرف برق، در مصرف آب و مواد شوینده نیز صرفه جویی خواهد شد.

امکانات ماشین لباسشویی‌های آاگ

کیفیت تولیدات برند aeg بر کسی پوشیده نیست. اگر توجه شما به خرید ماشین لباسشویی آاگ جلب شده، باید به انتخابتان تبریک بگوییم. تردیدی نیست که این ماشین لباسشویی، انتظارات شما را از کیفیت و زیبایی برآورده خواهد کرد. اما شاید دوست داشته باشید به صورت جداگانه درباره امکانات ماشین لباسشویی آاگ بخوانید. پس این بخش از مقاله را از دست ندهید.

این امکانات عبارت‌اند از:

  • برنامه‌های متعددی برای شستشو دارد.
  • ورودی‌های جداگانه آب گرم و سرد در این ماشین لباسشویی به کار برده شده است.
  • امکان انتخاب گزینه شستشوی سریع و یا شستشوی با تاخیر از سوی کاربران وجود دارد.
  • این ماشین لباسشویی به موتور اینورتر مجهز است و به همین دلیل صدا و لرزش در آن چندان زیاد نیست.
  • شرکت aeg برای رفاه حال کاربران، امکاناتی مانند خشک کن و چروک گیر لباس را در نظر گرفته است.

از مزایا و معایب ماشین لباسشویی آاگ چه می‌دانید؟

شرکت aeg، برای تولید انواع ماشین لباسشویی، از بهترین قطعات استفاده کرده است. کیفیت بالای قطعات ماشین لباسشویی آاگ، ضامن افزایش طول عمر و دوام دستگاه می‌باشد.

مزایای ماشین لباسشویی آاگ:

  • عمر مفید این دستگاه بسیار طولانی است.
  • طراحی ظاهری آن در اوج جذابیت است.
  • می‌توان از چند برنامه شستشو به صورت همزمان استفاده کرد.
  • ماشین لباسشویی aeg، با بهره مندی از فناوری‌های روز دنیا ساخته شده است.
  • ماشین لباسشویی آاگ، امکان استفاده همزمان از آب سرد و گرم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا پارچه آسیب نبیند.

معایب ماشین لباسشویی آاگ aeg:

  • خدمات پس از فروش برای انواع ماشین لباسشویی آاگ در نظر گرفته نشده است.
  • انواع ماشین لباسشویی آاگ، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.
  • این ماشین لباسشویی، به سرویس‌های سالانه نیاز دارد.

مصرف انرژی ماشین لباسشویی آاگ

اگر انواع ماشین لباسشویی aeg را از نزدیک دیده باشید، حتماً می‌دانید که کلیه این محصولات، با برچسب A++ به بازار عرضه شده‌اند و این یعنی حداقل مصرف انرژی را دارند و بهینه هستند. اگر به صرفه جویی در مصرف آب و برق اهمیت می‌دهید و اصرار دارید ماشین لباسشویی‌ای بخرید که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد، در انتخاب آاگ شک نکنید. با خرید ماشین لباسشویی آاگ، زین پس هزینه کمتری برای قبض آب و برق پرداخت خواهید کرد.

درباره نمایشگر خودکار لباسشویی آاگ

کلیه ماشین‌های لباسشویی برند aeg، به نمایشگرهای ال‌ای دی با بالاترین کیفیت مجهزند. این نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده که کاربر با نظر به آن، اطلاعات مورد نظر درباره ماشین لباسشویی را کسب نماید. جالب است بدانید که ایرادات و مشکلات احتمالی لباسشویی آاگ، با علامت ارور بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و کاربر در جریان آن قرار می‌گیرد. اما مهمترین کاربرد صفحه نمایش ماشین لباسشویی آاگ، کمک به کاربر در جهت انتخاب و تنظیم ماشین لباسشویی روی برنامه مورد نظر است.

ارور ماشین لباسشویی aeg

ماشین لباسشویی آاگ و امکان انتخاب ظرفیت‌های گوناگون

ماشین لباسشویی آاگ، از ظرفیت‌های گوناگون برخوردار است و کاربر با توجه به نیاز خود، می‌تواند مدل دلخواه را از بین گزینه‌هایی که هست انتخاب کند. آگ aeg برای خانواده‌های پرجمعیت، ظرفیت‌های ۱۰ کیلوگرمی را پیشنهاد می‌دهد. حداکثر سرعت شستشوی البته در ماشین لباسشویی آاگ، ۱۶۰۰ دور در دقیقه است. وقتی در حال کار کردن است، کمترین صدایی از آن به گوش می‌رسد و این به دلیل تجهیز دستگاه به موتور اینورتر می‌باشد.

شستشوی سریع و آسان لباس ها، با ماشین لباسشویی آاگ

برنامه‌های متنوعی که برای ماشین لباسشویی آاگ aeg در نظر گرفته شده، بهینه بودن مصرف انرژی در آن را تضمین می‌کنند. اگر دقت کرده باشید، برچسب انرژی این دستگاه، بر روی A+++ قرار گرفته و در کنار آن از گزینه‌هایی به نام TimeSave و ECO، استفاده شده تا مصرف برق به حداقل برسد. کاربران می‌توانند این گزینه‌ها را فعال نمایند و مصرف انرژی این ماشین لباسشویی را به کمترین میزان برسانند. با توجه به کیفیت بسیار بالای ماشین لباسشویی آاگ، شما می‌توانید به عنوان یک گزینه ایمن روی آن حساب کنید و شستشوی انوا ع لباس با هر پارچه‌ای را به آن بسپارید. امکانات ریز و درشت این نوع از ماشین لباسشویی، به اندازه‌ای هست که از الیاف پارچه‌ها به بهترین شکل ممکن محافظت نماید.

نمایندگی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ

جمع‌بندی

ماشین لباسشویی‌های آاگ aeg با برخورداری از طراحی ظاهری زیبا و کیفیت بالا، می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که در جست و جوی آن هستید. در این مقاله سعی شد تا با بررسی کیفیت این برند از ماشین لباسشویی، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. حال تصمیم با خودتان است؛ در صورت نیاز جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در araservice.co  در تماس باشید یا اگر فکر می‌کنید ویژگی‌های ماشین لباسشویی آاگ، با انتظارات و معیارهای شما همخوانی دارد، هم اکنون برای خرید آن تصمیم بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا