عمومیایرانی کسب و کار

چگونه عملکرد صفحه خود را در اینستاگرام بهبود دهیم؟

راه‌های زیادی برای افزایش تعامل و نرخ تعامل در اینستاگرام وجود دارد که هر کدام در نهایت منجر به عملکرد بهتر صفحه در اینستاگرام می‌شود. وقتی سطح تعامل بالایی داشته باشید، فروش شما چندین برابر افزایش می‌یابد. سایت دیجی فالوور بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در این آموزش 15 روش برای افزایش عملکرد صفحه اینستاگرام شما معرفی کرده‌ایم که به تنهایی می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد، پس با ما همراه باشید تا فروش خود را افزایش دهید.

دیجی فالوور

مخاطبین خود را بشناسید

زمان مناسب برای ارسال پست‌های خود را پیدا کنید

پست‌های منظم و مستمر ارسال کنید

ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود برقرار کنید

نوشتن امضای مناسب را فراموش نکنید

از زیرنویس‌های کوتاه استفاده کنید

دیگران را در پست‌های خود تگ کنید

موقعیت خود را در پیام‌های خود به اشتراک بگذارید

محتوای باکیفیت ایجاد کنید

از هشتگ های هدفمند استفاده کنید

از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کنید

از مخاطبین صفحه در تولید محتوا کمک بگیرید

از تولید محتوای ویدیویی غافل نشوید

نمایندگی صفحه اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

1- مخاطبین خود را بشناسید

یکی از راه‌های اصلی برای بهبود عملکرد صفحه اینستاگرام، افزایش تعامل و سرعت تعامل برای شناسایی مخاطبان هدف است. مانند تمام روش‌های آنلاین، شما باید به‌طور کامل مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام مشخص کنید. در این راستا، فهرستی از چندین سؤال تهیه کنید و از طرف مخاطبان خود به آن‌ها پاسخ دهید:

به دنبال کنندگان خود امتیاز دهید

آن‌ها به چه چیزی فکر می‌کنند؟

آن‌ها به چه چیزی علاقه دارند؟

کی به اینستاگرام می‌آیند؟

آن‌ها به دنبال چه می‌گردند؟

چه مشکلات فکری را می‌توانید پاسخ دهید؟

و…

لطفاً توجه داشته باشید که می‌توانید در بخش Insights حساب‌های تجاری خود برای تجزیه‌وتحلیل آمار و نرخ تعامل کمک بگیرید. با استفاده از ابزار Insights می‌توانید معیارهای مخاطبان خود را تعیین کنید. بنابراین در حساب تجاری خود به قسمت تنظیمات مراجعه کنید. روی Statistics ضربه بزنید. در این بخش می‌توانید اطلاعاتی از مخاطبین خود دریافت کنید. این اطلاعات شامل مکان فالوورهای شما، محدوده سنی، جنسیت فالوورها (مرد/مؤنث) و میانگین زمانی است که در هرروز یا ساعت در اینستاگرام می‌گذرانند.

به‌این‌ترتیب می‌توانید کارآمدتر باشید. به‌عنوان‌مثال، زمان انتشار پست‌های خود را با دوره فعالیت کاربر مطابقت دهید تا حداکثر تعداد نظرات را دریافت کنید. در ادامه به تشریح دقیق این موضوع می‌پردازیم.

۲- زمان مناسب برای ارسال پست پیدا کنید

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای بهبود عملکرد صفحه اینستاگرام، ارسال پست زمانی است که بیشتر مخاطبین شما آنلاین هستند. در این صورت احتمال دیده شدن پست‌های شما و درگیر شدن مخاطب در آن بیشتر می‌شود. بنابراین، سرعت تعامل نیز افزایش می‌یابد. بنابراین، زمانی که یک پست در اینستاگرام منتشر می‌شود، دریافت حداکثر تعداد نظرات بسیار مهم است. ابزار تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام در بخش Instagram Insights به شما کمک می‌کند پست‌های خود را در بیشترین زمان بازدید منتشر کنید.

3- پست‌های منظم و مستمر ارسال کنید

یکی از موارد مهمی که منجر به موفقیت یک برند در فضای مجازی و افزایش سطح تعامل می‌شود، ارتباط مستمر با مشتریان و مشترکین آن و تولید محتوا برای آن‌هاست. به‌طور متوسط روزانه 1 تا 3 پست در صفحه خود منتشر کنید. البته این بستگی به نوع کسب‌وکار و صفحه شما دارد.

این کار مخاطبان شمارا به یاد می‌آورد.

مراقب باشید بیش‌ازحد پست نکنید و مخاطبان خود را خسته نکنید.

پست‌های خود را در ساعات اوج مصرف منتشر کنید. (ساعاتی که بیشتر مخاطبین اینستاگرام شما آنلاین هستند)

ایده خوبی است که یک تقویم محتوا ایجاد کنید و پست‌های خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که ساعت‌ها در فواصل زمانی منظم بازدید شوند.

ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود برقرار کنید

توجه داشته باشید که داشتن فالوور به صفحه شما اعتبار بخشیده است. پس از آن‌ها قدردانی کنید و سعی کنید در زیر هر پست به نظرات آن‌ها پاسخ دهید. این باعث ایجاد وابستگی می‌شود به‌طوری‌که آن‌ها تمایل دارند در پست‌های دیگر نظر بدهند.

پست‌هایی ایجاد کنید که مخاطبین شمارا تشویق می‌کند تا در زیر این پست نظر بگذارند.

با داستان‌های خود مصاحبه کنید یا از مخاطبان سؤال بپرسید.

با صبر و حوصله به نظرات کاربران پاسخ دهید.

در صورت امکان مستقیماً راهنمایی کنید.

  1. نوشتن امضای مناسب را فراموش نکنید

کپشن پست اینستاگرام فرصت خوبی برای استفاده از آن برای ارتباط با مخاطبین اینستاگرام و بهبود عملکرد صفحه اینستاگرام با افزایش سرعت تعامل است. راه‌های مختلفی برای ایجاد کپشن های عالی در اینستاگرام وجود دارد. تا 2200 کاراکتر فضای کافی برای نوشتن داستان، برداشت، معرفی برندها، انجام نظرسنجی یا پرسش از مخاطبان و… این تعداد کاراکتر شامل ایموجی ها و هشتگ ها نیز می‌شود. سعی کنید در تیتراژ خودتان باشید و با لحن خودتان با مخاطب صحبت کنید. کپشن یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش تعامل و بهبود عملکرد صفحه اینستاگرام شماست.

از زیرنویس‌های کوتاه استفاده کنید

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، کپشن پست بسیار مهم است، اما فراموش نکنید که کپشن طولانی برعکس است! همیشه لازم نیست ماهیت و دامنه یک امضا را به‌طور کامل آشکار کرد… گاهی اوقات امضاهای جذاب اما کوتاه تأثیر بیشتری خواهند داشت. برای مثال:

پس از طرح سؤال، از مخاطبان بخواهید که در نظرات به آن پاسخ دهند.

یا یک مسابقه برگزار کنید، از مخاطبان خود بخواهید دوستان خود را در نظرات تگ کنند.

زیرنویس‌های کوتاه و جامع بنویسید.

اطلاعات کلیدی را بنویسید

از توضیحات اضافی بپرهیزید تا مخاطب مهم‌ترین نکات را بخواند. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، کپشن پست بسیار مهم است، اما فراموش نکنید که کپشن طولانی برعکس است! همیشه لازم نیست ماهیت و دامنه یک امضا را به‌طور کامل آشکار کرد… گاهی اوقات امضاهای جذاب اما کوتاه تأثیر بیشتری خواهند داشت. برای مثال:

پس از طرح سؤال، از مخاطبان بخواهید که در نظرات به آن پاسخ دهند.

یا یک مسابقه برگزار کنید، از مخاطبان خود بخواهید دوستان خود را در نظرات تگ کنند.

زیرنویس‌های کوتاه و جامع بنویسید.

اطلاعات کلیدی را بنویسید

از توضیحات اضافی بپرهیزید تا مخاطب مهم‌ترین نکات را بخواند.

دکمه بازگشت به بالا