اقتصادیایرانی کسب و کار

بهترین مرکز آموزش سیم پیچی الکتروموتور کجاست؟

سیم پیچی الکتروموتورها یک حرفه تخصصی و مهارت محور می باشد. این حرفه بسیار حساس بوده و از اهمیت بالایی در صنعت برخوردار است. یک متخصص سیم پیچی باید قادر باشد انواع موتورهای الکتریکی را عیب یابی کند و در صورت لزوم آنها را دوباره به شکل اصولی سیم پیچی کند. این توانمندیها توسط فراگیری آموزش سیم پیچی بصورت عملی و کاربردی و کسب تجربه بدست می آید. از طرفی به دلیل اینکه این شغل کاملا فنی و تخصصی است برای ورود به آن باید حتما آموزش دید. به همین جهت است که تقاضا برای شرکت در دوره سیم پیچی در آموزشگاه های معتبر بسیار بالاست.

کاربرد الکتروموتور در صنایع مختلف بسیار گسترده است و به همین دلیل، همیشه تقاضا برای متخصصان سیم پیچی در کارخانه جات و مراکز صنعتی و تولیدی وجود داشته است. متخصصان سیم پیچی امنیت شغلی و درآمد فوق العاده ای دارند به شرطی که آموزش دیده و با تجربه باشند. برگزاری دوره های آموزش سیم پیچی نقش مستقیمی در ایجاد اشتغال جوانان دارد لذا توجه به این امر از ضروریات محسوب میگردد. مقاله منتشر شده در خبرگزاری آفتاب نیز به این نکته اشاره نموده است.

اما مساله اینجاست که بهترین مرکز آموزش سیم پیچی الکتروموتور کدام است؟ چگونه می توانیم اعتماد کنیم که در یک مرکز آموزشی از صفر تا صد مهارت های مورد نیاز برای سیم پیچی الکتروموتور و آرمیچر را فرا خواهیم گرفت؟ در این مقاله ابتدا به معرفی بهترین مرکز آموزشی در تهران اقدام می کنیم و سپس دلایل این انتخاب را شرح می دهیم.

بهترین مرکز آموزش سیم پیچی الکتروموتور

مرور دقیق معیارهای انتخابی، انجام تحقیقات میدانی و بررسی نظرات کارآموزان نشان می دهد آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای می باشد که به صورت تخصصی به آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر می پردازد. این آموزشگاه بیش از یک دهه است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کل کشور و با مجوز رسمی از این سازمان به فعالیت خود ادامه می دهد.

اما این انتخاب به چه دلایلی و مطابق با چه استانداردهایی صورت گرفته است؟

دلایل انتخاب آموزشگاه برق و الکترونیک به عنوان برترین آموزشگاه سیم پیچی

انتخاب یک آموزشگاه به عنوان برترین و معتبرترین آموزشگاه در یک رشته خاص کار کمی سختی می باشد و به پرس و جو و تحقیقات میدانی احتیاج دارد. همچنین معیارهای یک انتخاب می تواند بسیار متفاوت باشد و به نیاز کارآموز بستگی داشته باشد. ما در اینجا سعی کرده ایم با در نظر گرفتن شرایط عمومی و نیازهای معمول یک کارآموز به بررسی معیارهای این انتخاب خود بپردازیم.

دلایل و معیارهای انتخاب ما در زیر لیست شده است:

  • یک دوره فنی حرفه ای مفید و موثر باید عمدتا عملی باشد و آموزش های تئوری در هر بخش توسط کارآموزان در کلاس تمرین و تکرار شود. مهارت های عملی اگر به شکل تئوری آموزش داده شوند مسلما موثر نخواهند بود. در آموزشگاه برق و الکترونیک تمامی مهارت ها به شکل عملی آموزش داده می شود.
  • دلیل دیگر انتخاب ما این است که کارگاه های آموزشی در آموزشگاه برق و الکترونیک کاملا مجهز هستند و تمام تجهیزات و ابزار لازم برای سیم پیچی الکتروموتورها به صورت مجزا در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.
  • مورد بعدی بحث اساتید دوره می باشد. شاید مهمترین عامل در موفقیت یک فرد پس از دوره را بتوان به نحوه یادگیری او مربوط دانست. اساتید یک دوره فنی حرفه ای باید خود در بازار کار این رشته مشغول به کار باشند و با مشکلات و چالش های بازار کار آشنا باشند تا بتوانند به تجربیات کاربردی و ویژه بازار کار خود را به کارآموز منتقل کنند.
  • برخی آموزشگاه ها به دلیل اطمینان از کیفیت دوره های خود هنگام ثبت نام به کارآموزان ضمانت یادگیری ارائه می دهند. بدین معنی که اگر پس از دوره روی مطالب مسلط نشدند می توانند دوره را مجدد به صورت رایگان شرکت کنند. در سایت رسمی آموزشگاه برق و الکترونیک به نشانی: https://amoozeshbarghelectronic.com این ضمانت را به کارآموزان ارائه داده شده است.
  • اما شاید یکی از متقاعد کننده ترین معیارها برای ما در این انتخاب پشتیبانی نامحدود و قوی این آموزشگاه از کارآموزان باشد. یعنی کارآموزان حتی پس از دوره نیز در صورت برخورد به مشکل در بازار کار می توانند با اساتید دوره ارتباط داشته باشند و از آنها راهنمایی و مشاوره بگیرند.

جهت دریافت مشاوره  همین حالا با شماره 66426156-021 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا