اقتصادی

آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

پس از اعلام رفع ایرادات امنیتی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به صورت قرعه کشی در آستانه عید غدیر خم از ساعت 17 آغاز می شود. فردا (شنبه 4 تیر) و این بار به مدت سه روز.

به گزارش مجله روز، سامانه یکپارچه این خودرو که به دلیل برخی مسائل فنی و ایمنی از اوایل تیرماه از طریق آن به فروش می رسد. لغو اکنون با موافقت معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صامت) مشکلات امنیتی آنها برطرف شده و از فردا (شنبه 4 تیرماه) با برگزاری جشن فاز دوم فعالیت خود را از سر می گیرد. فروش محصولات خودروسازان

بر اساس اعلام وزارت حراست، به مناسبت عید سعید فطر از ساعت 17:00 ثبت نام مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو به قید قرعه و زیر نظر این سازمان برای حمایت از تولیدکنندگان و تولیدکنندگان آغاز می شود. مصرف کنندگان فردا و یک مدت سه روزه (تا ساعت 17 روز سه شنبه 28 تیر) ادامه خواهد داشت. نتایج قرعه کشی پس از احراز هویت و موافقت اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانان جمعیت و بررسی صلاحیت متقاضیان ظرف یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود. علاوه بر سازمان حمایت، سایر نهادهای نظارتی و دولتی نیز بر روند ثبت، ترسیم و اعلام نتایج نظارت خواهند داشت.

در مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (به قید قرعه) به آدرس sale.iranecar.com به موازات طرح فروش عادی خودروسازان، طرح جوانان جمعیت ویژه مادران نیز راه اندازی می شود. شرایط ثبت نام در مرحله دوم جایزه یکپارچه خودرو یکسان است مرحله اول و همین محدودیت ها اعمال خواهد شد.

پیش فروش 8 محصول و فروش ویژه 5 محصول ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله دوم عرضه محصولات خود از طریق سامانه یکپارچه، هشت محصول را به صورت پیش فروش یک ساله و پنج محصول را به صورت فوق العاده عرضه کرده است. ضمناً همین خودروها در قالب طرح ویژه جوانان برای مادران دارای دو فرزند یا بیشتر که شرایط آنها قبلاً اعلام شده است، عرضه می شود.

در این فاز پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پژو 207 اتوماتیک شش سرعته، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، سورن پلاس، توربوشارژر دناپلاس دستی با گیربکس شش سرعته سرعت سنج و فرمان برقی دناپلاس و توربوشارژر اتوماتیک به صورت پیش فروش یک ساله (معمولی و ویژه مادران) ارائه می شود. البته آخرین مهلت تحویل خودرو به بخشنامه فروش این گروه صنعتی بهمن و اسفند 1401 در نظر گرفته شده است.

همچنین پنج محصول پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 شش سرعته اتوماتیک، تارا اتوماتیک و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس به صورت فوق العاده ارائه می شود.

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

7 محصول پیش فروش یک ساله، 5 محصول فروش فوق العاده و 4 محصول مشارکت در تولید سایپا

بر اساس بخشنامه ارائه شده از سوی گروه خودروسازی سایپا، در دومین فروش تعدادی از محصولات خودروسازان، پنج محصول در قالب فروش فوق العاده، هفت محصول در قالب طرح پیش فروش یک ساله و چهار محصول عرضه شد. در قالب مشارکت در تولید.

این خودروساز در این مرحله از فروش ملی، پنج محصول ساینا اس، کوییک اس، کوییک نرمال، کوییک آر با گیربکس معمولی و شاهین جی را در قالب پرفروش روانه بازار کرده است.

همچنین هفت محصول شامل ساینا اس، کوییک نرمال، کوییک اس، کوئیک آر معمولی، کوئیک آر اتوماتیک و سایپا 151 اس ای با موتور M13 به صورت پیش فروش یکساله عرضه شده است. تاریخ تحویل بسته به نوع خودرو از آبان 1401 تا تیر 1402 خواهد بود.

همچنین گروه خودروسازی سایپا چهار محصول شامل ساینا اس، کوییک نرمال، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی را در قالب مشارکت در تولید عادی و همچنین ویژه مادران در این مرحله روانه بازار کرده است. موعد تحویل این خودروها از شهریور تا آنلاین 1402 خواهد بود.

فروش فوق العاده:

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

پیش فروش:

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

مشارکت در تولید:

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

عرضه Lamari-ima Arinmotor به صورت فروش بزرگ

شرکت آرینپارس موتور نیز در این مرحله از تخصیص یکپارچه خودرو، محصول لاماریما را در قالب فروش فوق العاده عرضه کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، در فروش فوق العاده لاماریما، این خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری عرضه شده است.

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

5 محصول مدیر خودرو فوق العاده و 2 محصول فوری به فروش می رسد

شرکت مادریم خودرو در این طرح پنج مدل از محصولات خود شامل MVM X22 Sport Luxury، MVM X22 PRO IE Turbo، MVM X33 Excellent Sport Automatic، Arizo 5 Turbo IE و Tigo 7 IE را در قالب فروش فوق العاده با قیمت عرضه می کند. ثابت. و حداکثر تاریخ تحویل برای 90 روز ارائه شده است.

این گروه صنعتی همچنین X55 PRO Excellent را در دو مدل اکسلنت و اکسلنت اسپرت با قیمت قطعی و حداکثر زمان تحویل 30 روز به فروش فوری عرضه کرده است.

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

کرمان موتور و بهمن موتور که محصولاتی را در فاز اول فروش خودرو عرضه کرده اند، تاکنون هیچ اطلاعیه فروش منتشر نکرده اند.

آغاز فاز دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا