عمومیایرانی کسب و کار

خصوصیت بهترین دوربین مداربسته بیسیم برای خانه

خصوصیت بهترین دوربین مداربسته بیسیم برای خانه چیست؟ دلتان می‌خواهد موقع عید یا تابستان به سفر بروید ولی از بابت امنیت خانه‌تان نگران هستید؟ به شما اطمینان می‌دهیم که اولین کسی نیستید که چنین نگرانی دارد و راه‌حل‌های متعددی برای مشکل شما وجود دارد. دوربین مداربسته بیسیم وای‌فای اولین و ساده‌ترین راه‌حل شماست. این دوربین مداربسته امنیتی می‌تواند آرامش خاطر شما را در طول تعطیلات و سفرهایتان فراهیم کند.

فقط فکرش را بکنید که چشم‌های تیزبینی همیشه از خانه شما مراقبت کنند و بتوانید از هرگونه رفت‌وآمدی به خانه‌تان باخبر باشید. البته باید اشاره کنیم که کاربرد دوربین‌های وای‌فای اصلاً محدود نیست. شما به کمک این دوربین‌ها می‌توانید هنگام خروج کوتاه‌مدت از خانه، نوزاد عزیز، حیوان خانگی و یا وسایل ارزشمندی چون گاوصندوقتان را به‌صورت آنلاین تماشا کنید و از امنیت آنها مطمئن باشید.

خصوصیت بهترین دوربین مداربسته بیسیم برای خانه

داشتن امنیت مهم‌ترین شرطی است که باید در هرجایی وجود داشته باشد؛ چه مکانی عمومی، چه خانه‌ای که در آن کودکی تازه‌متولدشده، چه شرکت و اداره‌ها. تمامی اینها زمینه را ایجاد می‌کند تا آن موقعیت را مجهز به دوربین مداربسته بیسیم کنیم. منظور از دوربین مداربسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین‌ها برای شارژ نیاز به باطری دارند بعضی‌ها هم کابل‌کشی می‌شوند.

به بیان بهتر، دوربین وای‌فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر نیازی به سیم‌کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت کار را در این دوربین‌ها راحت کرده است.

مزیت دوربین وایرلس

خصوصیت بهترین دوربین مداربسته بیسیم برای خانه را بررسی کردیم. همان‌طور که از اسم این محصول پیداست بدون سیم بودن آن است که نصب این محصول را بسیار ساده می‌کند تا نیاز به سیم‌کشی خاصی نباشد. البته همة دوربین‌ها به تغذیه برق نیاز دارند که باید تنها برای آن سیم‌کشی کوتاهی انجام داد. برخی از دوربین‌های وایرلس از باتری داخلی نیز بهره می‌برند تا بتوانند در صورت قطعی برق برای چند ساعت روشن بمانند. در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های اصلی دوربین بیسیم اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های دوربین بیسیم

  •          دوربین مداربسته بیسیم را در ایران با نام دوربین تحت شبکه بیسیم، دوربین مداربسته وای‌فای یا دوربین مداربسته وایرلس هم می‌شناسند. برای خرید دوربین وایرلس و آشنایی با قیمت دوربین مداربسته بیسیم با ما همراه باشید.
  •          اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است.
  •          دوربین بیسیم بیشتر در مکان‌های کوچک استفاده می‌شود و برای خرید دوربین مداربسته بیسیم  حتماً متراژ محل مکان موردنظر را بدانید.
  •          قیمت دوربین مداربسته بیسیم به نسب دوربین‌های دیگر بیشتر است اما قابلیت مناسبی هم به نسبت قیمتش دارد.
  •          دوربین مداربسته بیسیم ارزان برند یافت نمی‌شود مگر اینکه تقلبی باشد.
  •          دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارند به‌عبارت‌دیگر پانوراما است.
  •          هنگام خرید دوربین مداربسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولوشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد.
  •          توجه داشته باشید که فاصله دستگاه و دوربین بیسیم کم باشد تا منجر به قطعی آنتن یا سرعت پایین آن نشود.
  •          برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مداربسته بیسیم دارد. برد دوربین بیسیم باتوجه‌به نبود مانع بیشتر می‌شود.
  •          برای ذخیره‌سازی از کارت SD  در دوربین بیسیم استفاده می‌شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد.
  •          دوربین مداربسته بیسیم قابلیت گفتگو و ضبط صدا و مکالمه دارد.
  •          نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته بیسیم ارزان است و نیازی به متخصص ندارد.
  •          دوربین مداربسته بیسیم از 13 کانال استفاده می‌کنند.

خرید دوربین وایرلس

قیمت دوربین مداربسته بیسیم به نسبت قابلیت‌هایش، مناسب است و فروش بالایی دارد. در خرید دوربین بیسیم باید به نکاتی توجه کرد؛ نکته اول اینکه اگر به دنبال دوربین بیسیم برند هستید، از خرید دوربین مداربسته بیسیم ارزان‌قیمت خودداری فرمایید. نکته دوم اینکه حتماً به گارانتی دوربین مداربسته بیسیم خود توجه کنید و هنگام خرید باید گارانتی داشته باشد. نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی‌واسطه و از شرکت اصلی تولیدکننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین مداربسته بیسیم خود، بهتر است به شرکت تولیدکننده آن مراجعه بفرمایید.

کلام پایانی

دوربین وای‌فای بهترین دوربینی است که می‌تواند امنیت خانه شما را فراهم کند و همچنین با نصبی ساده، همیشه در دسترس شما باشد. این دوربین‌ها برد نامحدودی دارند و با اتصال به دستگاه هوشمند شما تقریباً از هر کجای جهان قابل تماشا هستند. از قطع شدن اینترنت هم نگران نباشید. دوربین‌های وای‌فای با دارابودن حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بسته به انتخاب شما از چند دقیقه تا چند ساعت یک‌بار اقدام به بارگذاری ویدیو خواهند کرد.

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته بیسیم برای منزل انتخاب‌های متعددی پیشروی شماست. قیمت این دوربین‌ها باتوجه‌به هدفی که برای آن دوربین تهیه می‌کنید، متفاوت است. هنگام تهیه دوربین وای‌فای برای منزلتان توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید یک یا چند دوربین را بیرون خانه نیز نصب کنید، از مدل‌های مخصوص Out Door نیز استفاده کنید. از کیفیت و نحوه تغذیه الکترونیکی یا همان تأمین برق دوربین خود مطمئن شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین‌های هوشمندتر که مجهز به قابلیت شناسایی چهره هستند امنیت بیشتری برای منزلتان فراهم کنید.

ما در پویش رایان داتیس آماده هستیم تا هرگونه سوالی در مورد دوربین مداربسته بی سیم  را پاسخ بدهیم. شما می توانید به سایت ما به آدرس https://www.datisint.com مراجعه کرده یا اینکه با شماره تماس 02174856  با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا