عمومیایرانی کسب و کار

با مجتمع پل آموزش تعمیرات موبایل را تخصصی بیاموزید

یکی از مشاغلی که در دنیای امروزی بسیار می­تواند پولساز باشد و بازار کار را برای جوانان هموارتر کند، کار با موبایل و تعمیرات موبایل است. به همین دلیل در تمام نقاط دنیا از جمله ایران آموزشگاه­های زیادی تاسیس شده­اند که این حرفه را تدریس کرده و افراد را برای ورود به دنیای کار آماده می­کنند. یکی از بهترین آموزشگاه­های ایران برای این کار آموزشگاه فنی پل است که در ادامه این مطلب قصد دارد درباره آموزش تعمیرات موبایل صحبت کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارد.

دوره تعمیرات موبایل پل

آیا تمام قطعات موبایل را می­­ توان تعمیر کرد؟

 اگر شما هم علاقه مند به موبایل و سخت­افزار آن هستید، حتما تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که آیا می­توان تمامی قطعات موبایل را تعمیر کرد یا خیر. جواب به این سوال تقریبا بله است. یک تلفن همراه قطعات بسیار زیادی دارد که مهم­ترین آن­ها روی برد قرار گرفته است.

تقریبا تمامی این قطعات را می­توان تعمیر و بازسازی کرد و یک موبایل را دوباره به حالت اول خود بازگرداند. البته بعضی از قسمت­ها تعمیر ناپذیر هستند. به این صورت که شما باید حتما قطعه دیگری را به جای آن قسمتی که آسیب دیده است قرار دهید تا گوشی دوباره کار کند.

به عنوان مثال یک گلس یا صفحه گوشی که شکسته باشد، با تعمیر دوباره به روز اول باز نمی‌گردد و باید آن را با یک گلس نو تعویض کرد. مجتمع آموزشی پل دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو را برای شما فراهم کرده است و تمامی قطعاتی که قابل تعمیر و یا غیرقابل تعمیر هستند را به شما معرفی کرده و نحوه کار با آن­ها را آموزش خواهند داد.

دوره آموزشی موبایل

مباحثی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل مطرح می­شوند چیست؟

ممکن است در این قسمت با خود بگویید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو چه مسائلی به من آموزش داده خواهد شد و آیا نیاز است که بعد از آن در دوره تکمیلی نیز شرکت کرد؟ در این جا مجتمع آموزشی پل به شما می‌گوید که با خیالی آسوده اموزش تعمیرات موبایل را انتخاب کنید و در آن ثبت نام کنید.

زیرا قرار است تا تمامی مباحث مربوط به این کار را در مجتمع اموزشی پل آموخته و در آینده از آن استفاده کنید. در این دوره­ها به شما آموزش داده می­شود که با ساختار گوشی و کاری که هر قطعه انجام می­دهد آشنا شوید. باز و بسته کردن انواع موبایل و کار با تعمیرات سخت افزار آن را یاد می‌گیرید.

 حتی به شما آموزش داده می­شود که چطور با هر کدام از گوشی­های اندروید یا ios رفتار کرده و تعمیرات آن­ها را به صورت تخصصی انجام دهید. هم­چنین آموزش کار با انواع گوشی­های روز دنیا نیز برای شما فراهم شده است تا بتوانید در کار خود به روز باشید و بعد از تمام کردن دوره آموزش تعمیرات موبایل به راحتی یک شغل عالی برای خود پیدا کنید.

آیا در آموزشگاه پل دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل را نیز انجام می گیرد؟

یکی از خدماتی که این آموزشگاه برای شما در نظر گرفته است و استقبال زیادی هم از آن شده، دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل است تا کسانی که امکان حضور پیدا کردن در کلاس­ها را ندارند، از این فرصت بی‌نظیر محروم نشوند.

همان­طور که در بالا بیان کردیم نام این دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو است که شما می­توانید با ورود به سایت مجتمع آموزش آنلاین پل درباره این دوره­ها اطلاعات لازم را به دست آورده و با راهنمایی پشتیبان­های متخصصی که در این سایت وجود دارند، در دوره­های آنلاین ثبت نام کرده و کلاس­ها را بگذرانید.

 لازم به ذکر است که شما در این دوره­ها دقیقا همان مباحثی را آموزش می­بینید که در کلاس­های حضوری ارائه می­شوند و با همان کیفیت آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه انواع گوشی را تعمیر کرده و آن را مانند روز اول تحویل مشتری دهید.

آیا بخش نرم افزاری نیز در آموزش تعمیرات موبایل گنجانده شده است؟

یکی از مهم­ترین بخش­های گوشی تلفن همراه سیستم عامل و رابط نرم افزاری آن است که این مورد نیز ممکن است مورد آسیب قرار بگیرد. در دوره­های آموزش آنلاین تعمیرات موبایل کار با نرم افزار نیز آموزش داده می­شود و افراد می­توانند انواع خرابی و مشکلات نرم افزاری گوشی را نیز برطرف کرده و در آینده به عنوان یک تعمیرکار همه فن حریف انواع مشکلات گوشی را حل کنند و مشتری را از خود راضی نگه دارند.

در واقع مجتمع آموزشی پل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل است که همه جوانب را برای دانشجویان خود سنجیده و با دستی پر آن­ها را روانه بازار می­کند تا بتوانند آینده خوبی را برای خود بسازند.

آموزشگاه فنی تعمیرات

چه پیش زمینه ای برای تعمیرات موبایل مورد نیاز است؟

این امکان وجود دارد که شما به عنوان کسی که به تعمیرات گوشی تلفن همراه علاقمند هستید، به دلیل اینکه در این رشته و مخصوصا الکترونیک سررشته­ ای ندارید، از آن دور شده و از علاقه خود چشم پوشی کنید.

اما در اینجا باید به شما بگوییم که هیچ زمینه­ای برای ورود به آموزش تعمیرات موبایل نیاز نیست. درواقع تمامی مباحث موجود از صفر تا صد به شما آموزش داده می­شود و حتی نوجوانان 12 سال به بالا نیز به راحتی می­توانند این حرفه را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند. درواقع کسانی که در دانشگاه رشته الکترونیک یا سایر رشته­های وابسته به تعمیرات موبایل را می­خوانند، بیشتر مباحث تئوری را یاد می­گیرند و حتی آن­ها هم برای تکمیل آموزش خود نیاز به آموزشگاه­هایی مانند پل دارند تا به صورت عملی هم بتوانند در این رشته آموزش ببینند.

 پس شما هیچ زمینه­ای برای این کار احتیاج نخواهید داشت و فقط باید برای آن وسایل و ابزار تهیه کنید و از ته قلب خود به تعمیرات موبایل و یادگیری آن علاقمند باشید. در این صورت می­توانید در این کار بسیار موفق بوده و آینده شغلی خود را تضمین کنید.

دوره تخصصی سخت افزار موبایل

سخن آخر

آموزشگاه فنی پل برای شما عزیزان دوره­ آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو را برگزار می­کند و شما به عنوان یک فرد علاقمند به این رشته می­توانید با شرکت در این کلاس­های آنلاین، تمامی مباحث مربوط به تعمیر موبایل را یاد بگیرید و به عنوان یک حرفه‌ای در این حوزه وارد بازار کار شوید.

دکمه بازگشت به بالا