اقتصادی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: با افتخار فرزند ایرانیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من یک کرد ایرانی هستم و در اسلام آباد غرب به دنیا آمده ام، همه اعضای خانواده ما تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ نقطه ای از جهان مبادله نمی کنند. یک لحظه. . من یک پسر ایرانی مغرور هستم.

به گزارش مجله روز، عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: شب گذشته یکی از دوستان لینک عکس خانوادگی ما در دانشگاه استرالیا را برای من فرستاد که ظاهراً یک شبکه ضد انقلاب بخشی از آن را استفاده کرده است. . یک گزارش و آنها بیان کردند که فرزندان من تابعیت استرالیا را دارند. این گزارش های پر از دروغ ارزش پاسخگویی را ندارد اما به احترام هموطنان عزیزم گفتم توضیحی بنویسم.

وی ادامه داد: وقتی گزارش را دیدم خاطرات تحصیل در استرالیا را برایم زنده کرد. در سال 1990 زمانی که من ویزای دانشجویی برای تحصیل در دانشگاه نیو ساوت ولز، سیدنی، که یکی از 50 دانشگاه برتر جهان است، یک فرزند داشتیم. با تلاش شبانه روزی و به فضل الهی توانستم در مدت سه سال دکتری مهندسی کامپیوتر را به پایان برسانم و دوره یک ساله فوق دکتری را در همان دانشگاه بگذرانم.

زارع پور افزود: الحمدالله در این سه سال علاوه بر ده جایزه علمی و پژوهشی که دریافت کردم، پایان نامه دکتری من را نیز به عنوان یکی از سه پایان نامه برتر دانشگاه انتخاب کرد. عکسی که این کانال با کیفیت پایین پخش کرد مربوط به انتخاب یکی از پروژه های تحقیقاتی من به عنوان مبتکر سال UNSW بود که با خانواده ام برای دریافت جایزه و اتفاقا این خانواده به غرفه رفتیم. حضور با استقبال بسیاری از دانش آموزان و معلمان پیدا شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در دوران تحصیل خداوند به خانواده ما دو فرزند دیگر عطا کرد. بچه ها بعد از اینکه فهمیدند به خانواده ما و دو نفر اخیر گفته شده که شما ملیت غیر ایرانی دارید، خندیدند. به خصوص که دو کودک دبستانی به عنوان موضوع گزارش شده بودند، برای آنها جالب و سرگرم کننده بود، زیرا طبق قوانین استرالیا از سال 1986، به فرزند فردی که ویزای تحصیلی دارد، تابعیت نمی دهند مگر اینکه در استرالیا بماند. به مدت ده سال. وقتی بچه هایم دو و چهار ساله بودند به ایران برگشتیم.

وی تاکید کرد: من یک کرد ایرانی هستم و در اسلام آباد غرب به دنیا آمده ام، همه اعضای خانواده ما حتی یک لحظه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ نقطه ای از جهان عوض نمی کنند. من یک پسر ایرانی مغرور هستم. هیچ یک از اقوام و حتی اقوام درجه یک من در هیچ کجای دنیا به جز ایران تابعیت ندارند. من فکر می کنم ملکه باید به دنبال تابعیت اسلام آباد غرب باشد، چرا که هوا سردتر می شود و اروپا نیز در شرف مصرف هیزم است و جنگل های زاگرس پر از هیزم است. فرض کنید چوب نداریم که آنها را بسوزانیم. با تشکر از همه دوستانی که در این مورد پیام های خنده دار ارسال کردند.

زارع پور در پایان تصریح کرد: متولیان نیز باید به فکر جایگاه لیدرهای داخلی آمادئوس باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا