عمومیایرانی کسب و کار

بهترین ایزوگام برای پشت بام؟

قیمت ایزوگام بهترین مارک در بازار

در بازار ایزوگام شاهد برندها و مارک های مختلفی هستیم که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند. ایزوگام خلیج فارس با داشتن برندهای بیست بیست، شرق مشهد و … توانسته بازه قیمتی مناسبی را برای خریداران با هر توان مالی را فراهم کند. از این رو برای اطلاع از نرخ ایزوگام می توانید سری به صفحه بزنید و اطلاعات کافی را به دست آورید.

ویژگی های بهترین برند ایزوگام دلیجان

برخی از موارد در زمان خرید ایزوگام وجود دارد که بدون انجام آزمایش هم می تواند به معنای کیفیت بالای ایزوگام باشد، در ادامه به مواردی که در زمان خرید بهترین ایزوگام دلیجان باید به آن توجه کنید خواهیم پرداخت:

  • یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان این است که وزن هر یک از رول های ایزوگام از سی و نه کیلو بیشتر باشد.
  • ویژگی مهم دیگر بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان ایزوگام نشان ملی استاندارد داشته باشد و بتوان آرم استاندارد بودن را بر روی آن دید.
  • مورد دیگر این است که بهترین برند ایزوگام دلیجان بعد از نصب کیفیت خود را به بهترین شکل ممکن چه در مناطق سردسیر و چه در مناطق گرمسیر حفظ می کند.
  • از دیگر ویژگی های بهترین ایزوگام برای دیوار، استخر و غیره در انواع فویل دار، ساده، چهار لایه و دو لایه این است که ضخامت خوبی یعنی بین 3 و هشت دهم میلی متر تا پنج میلی متر داشته باشد.

قیمت بهترین مارک ایزوگام دلیجان

قیمت بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان چیزی است که الزاماً در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کرد و از ملاک های خریداران به شمار می آید.

در واقع، خریداران در زمان خرید بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان به جز کیفیت کار به قیمت نیز توجه دارند و آن را نیز مدنظر قرار می دهند.

یعنی آن ها به دنبال خرید ایزوگامی هستند که علاوه بر کیفیتی عالی از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد.

تعدد برند تولید کننده ایزوگام در شهرستان دلیجان منجر به این شده که در قیمت های مختلفی بتوان اقدام به خرید ایزوگام نمود.

اگر قصد خرید عمده عایق رطوبتی از دلیجان را دارید به شما توصیه می کنیم تا با خرید از خرید خود را به  انجام دهید.

بهترین برند ایزوگام دلیجان برای عایق سازی استخر

استخر یکی از آن جاهایی است که به دلیل امکان خرابی زود هنگام و رطوبت زیاد الزاماً باید به وسیله افرادی متخصص و کاردان ایزوگام شود.

اما در زمان تصمیم به ایزوگام کاری استخر استفاده از بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان موردی است که باید مورد توجه قرار بدهید.

کارخانه های تولید ایزوگام در دلیجان امروزه محصولاتی را مختص به استخر تولید می کنند که مقاومت چند برابری ای در مقابل آب و رطوبت دارند.

از دیگر ویژگی های بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان می توان به کیفیت بالای محصول تولیدی، استاندارد بودن و همین طور درج تاریخ انقضا و تولید بر روی ایزوگام تولیدی اشاره کرد.

جهت کسب اطلاع از  با ما در ایزوگام خلیج فارس همراه داشته باشید.

نحوه تشخیص ایزوگام استاندارد

. در اولین روش و برای این که بفهمید بهترین ایزوگام بازار چیه؟ باید عرض کنیم که با انجام آزمایشی کوچک از کیفیت جنس آن مطمئن شوید.

این گونه تا به پاسخ این سؤال دست پیدا کنید که ایزوگام چه مارکی خوبه؟ انجام این آزمایش به این شکل است که در ابتدا تکه ای از عایق رطوبتی را برای حدود 2 ساعت در داخل یخچال فریزر بگذارید و سپس ایزوگام را تا کنید.

اگر شکست که مسلماً ایزوگام کیفیت خوبی ندارد و مرغوب نیست. اما در صورت به وجود نیامدن هیچ تغییری در ظاهر ایزوگام از سلامت آن مطمئن باشید.

. دومین شیوه تشخیص برندهای معتبر ایزوگام از طریق بوی حاصل از آن هاست. ببینید دوستان ایزوگام در صورت نامرغوب بودن بوی بسیار بدی دارد.

اما در این مورد در رابطه با بهترین برند ایزوگام دلیجان و سایر شهرها صدق نمی کند. حتی امکان دارد ایزوگامی در ابتدای نصب بوی بدی نداشته باشد اما پس از گذشت مدت زمانی بوهای نامطبوعی از آن به مشام برسد.

انتخاب بهترین ایزوگام برای دیوار

دیوار نیز یکی از آن بخش های هر ساختمان است که الزاماً‌ باید با عایق رطوبتی باکیفیت و مرغوبی جهت جلوگیری از نم دادن ایزوگام کاری شود.

اما این که بدانید بهترین ایزوگام برای دیوار چه نوع ایزوگامی است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند نقش مهمی در خرید شما داشته باشد.

باید عرض کنیم که بهترین ایزوگام برای دیوار ایزوگامی است که عمری طولانی داشته و مقاومت آن عالی باشد.

از طرف دیگر، بهترین ایزوگام برای دیوار ضخامت بالایی داشته و نصب آن هم به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

5 نکته مهم در نصب ایزوگام پشت بام

  1. برای استفاده از رول بعدی و چسباندن آن در کنار رول قبلی میبایست مقداری برای رویهم افتادن دو رول و یا به اصطلاح فنی ” اوورلب ” در نظر گرفت.
  2. این مقدار بسته به محلی که ایزوگام را کار میکنند از 5 سانتیمتر تا 15 سانتیمتر متغیر است.
  3. برای نصب ایزوگام برای پشت بام و سقف و یا موارد دیگر حتماً از گروه های مجرب و آموزش دیده کمک بگیرید.
  4. پس از اتمام کار نیاز است که کارشناس مربوطه، عملیات را بررسی و سپس ضمانت نامه را صادر کند.
  5. دقت در عملیات نصب ایزوگام برای پشت بام و نصب ایزوگام برای تمام مکان ها می تواند بر کیفیت و عمر ایزوگام تاثیر بسزایی بگذارد.

ایزوگام خلیج فارس با کیفیت عالی و چسبندگی فوق العاده با اجرای به موقع و توسط گروه های ماهر حداقل برای 25 سال کار می کند.

ایزوگام دو لایه برای پشت بام متری چند؟

برای تولید ایزوگام رده های مختلف قیر که با اعداد جفت نوشته میشود استفاده میگردد که نشان از درصد خلوص قیر و مواد افزوده به آن میباشد. (قیر 60/70 با کیفیت مرغوب)
افرادی با افزودن مواد بسیار بی کیفیت توانسته اند در مقطعی به سودهای کلان دست یابند ولی تنها خریدار متضرر شده است. پس بهترین جنس ایزوگام که به طور یقین بهترین و باکیفیت ترین محصول موجود در بازار است برای سقف و پشت بام عالی است.
ایزوگام برای پشت بام معمولاً به صورت دو لایه و با روکش آلومینیوم تولید می شود که ضخامت 3.5 و 4 و 5 میلیمتر دارد.

لیست برای پشت بام را به روز از طریق تماس با کارشناسان فروش دریافت کنید. بر حسب قیمت تمام شده محصول و فروش با خدمات نصب و یا بدون نصب، قیمت ایزوگام در سراسر کشور متغیر است.

خرید ایزوگام مرغوب برای شمال

مزیت ایزوگام های خلیح فارس این است که محصولات مختلف شرکت ایزوگام خلیج فارس، با ویژگی های مختلف و کاملاً سازگار با شرایط جغرافیایی و جوی مناطق گوناگون و اقلیم های متفاوت تولید می شود و به همین دلیل علاوه بر سازگاری بهتر، گزینه مناسب تر و موثرتری برای شرایط مختلف می باشد زیرا مسلماً عایق بندی در اقلیم های شرجی و رطوبتی، تفاوت زیادی با عایق کاری در شرایط جغرافیایی خشک و یا بسیار سرد دارد.
خرید مستقیم ایزوگام از خلیج فارس به شما امکان میدهد که بهترین ایزوگام را خریداری کنید و از مشاوره های نصب ایزوگام هم بهره مند می شوید.

نقش ایزوگام برای پشت بام و استفاده از انواع عایق رطوبتی در اماکن مختلف روز به روز پر رنگ تر و ضرورت خرید بهترین ایزوگام باکیفیت را بیشتر میکند.

ایزوگام خلیج فارس با محصولات متنوع

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند ایزوگام خلیج فارس است که محصولات متنوع از جمله ایزوگام برای پشت بام و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایزوگام ها مقالات آموزشی ما را دنبال کنید.

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان با ضخامت 3.5 الی 4 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
دکمه بازگشت به بالا