بین الملل

دانشگاه آزاد اسلامی بافق دارای سالن چندمنظوره در 5 رشته

شریفی مطرح کرد؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق گفت: این دانشگاه دارای سالن چند ورزشی در رشته های فوتسال، هندبال، والیبال، ورزش های رزمی و بدنسازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بافق، مهدی شریفی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، گفت: با بیان اینکه پذیرش ورزش را در بین اقشار مختلف مردم این شهر نهادینه کرده است. : ورزش می تواند از زیرساخت های ورزشی مناسب دانشگاه استفاده کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق که دارای سالن چند ورزشی در رشته های فوتسال، هندبال، والیبال، ورزش های رزمی و بدنسازی است، آمادگی دارد تا بخشی از نیازهای شهر بافاق را با فضاها تامین کند. و امکانات ورزشی از طریق ادارات بین ادارات. اثر متقابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز رویکرد سلامت محور اداره ورزش و جوانان بافاق در برخورد با ورزش عموم مردم را در کنار تلاش هیئت های ورزشی فعال برای ورود به عرصه ورزش قهرمانی دانست. به عنوان یکی از اقدامات مهم این اداره کل و ابتکار شورای ورزش و جوانان شهرستان بافق در هنگام تعیین. وی از روزی با عنوان «صبح و ورزش مهدویت سلامت» تقدیر کرد که باعث شد خانواده های مختلف از ایستگاه آبشار بافاق نهایت استفاده را برای سلامتی ببرند. از جسم و روح او

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز با بیان اینکه امروز دانشگاه بیشترین نفوذ را در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: تعامل دانشگاه با اداره ورزش و جوانان باعث غنای ورزش شهرستان می شود.

رضا نارگانی ارتباط و تعامل بیش از 20 درصد جامعه با اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق را از نقاط قوت این اداره دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر به شرایط بهتری در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا