ایرانی کسب و کارفرهنگ و هنر

جدیدترین مدل هفت سین مسی برای سال 1402

امروز میخواهیم جدیدترین و زیباترین مدل های هفت سین مسی رو برای عید سال 1402 بهتون معرفی کنیم ، این هفت سین های مسی عمدتا در شهر زنجان تولید شده اند ، که امیدواریم از خوندن و دیدن این مقاله لذت ببرید.

تعریف هفت سین :

هفت‌سین مجموعه‌ای از هفت چیزِ نمادین است که نام آن‌ها با حرف «سین» شروع می‌شود و به‌طور سنتی در نوروز، سال نو ایرانی، گسترانده می‌شود. هفت‌سین از مشهورترین مراسم نوروز است که روی زمین، میز یا سفره گذاشته می‌شود و معمولاً اعضای خانواده در زمان گردش سال، در کنار آن می‌نشینند. این سفره از گردهم آوردن و انتخابِ هفت چیز از موارد مقابل است: سیب، سنجد، سماق، سیر، سرکه، سبزه (دانه‌های گندم و امثال آن که قبلاً در بشقابی کاشته و سبز کرده‌اند)، سکه، سمنو و سنبل. بر حسب عادت، چیزهای دیگری نیز برای تکمیلِ مفاهیم روحانی و نمادین سین‌ها بر این سفره قرار می‌گیرند؛ از جمله آینه، کتاب، شمعدان، تخم مرغ رنگی، ماهی قرمز، گل، شیرینی و نظایر آن که بنا به عرف و سنت و اعتقاد مردمان مختلف است، بر سفره هفت‌سین جای می‌گیرند. سفرهٔ هفت‌سین معمولاً تا پایانِ نوروز در خانه‌ها می‌ماند، و برخی در روز سیزدهمِ نوروز، سبزه را به آب می‌سپارند.

انواع هفت سین مسی جدید برای سال 1401 :

هفت سین مسی پایه دار :

هفت سین های مسی پایه دار که در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند ، مدل های پایه کوتاه ، پایه بلند ، لبه دالبر ، لبه برش دار ، لبه صاف و چند مدل دیگه ، که براساس سلیقه میتونید انتخاب کنید و در سفره عید استفاده کنید .

هفت سین مسی پایه کوتاه :

این مدل هفت سین های مسی که جدیدا به بازار عرضه شده اند ، دارای پایه های کوتاه برنجی و مسی هستند در ابعاد و اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند .

هفت سین های مسی نقره کوب :

این مدل هفت سین های که کار الماس تراش روش انجام شده کیفیت ساخت و زیبایی منحصر به فردی دارن ، در مدل های محدود تولید میشوند و طرفداران خاص خودش رو داره

هفت سین مسی کروم ( آبکاری کروم ) :

تمامی مدل هفت سین های موجود در بازار میتوان کار آبکاری کروم رو انجام داد ، ظروف مسی که آبکاری کروم انجام شده به رنگ زیبای نقره ای براق در می آیند و بسیار زیبا و شکیل خواهند شد .

هفت سین یکی از ظروف دکوری مسی جذاب که برای سر سفره عید استفاده میشه ، در انواع طرح ها و شکل های مختلف تولید می شوند ، هفت سین مسی به خاطر رنگ زیبای مس و جنس با کیفیت و ماندگار مورد توجه خانم های ایرانی قرار گرفته ، ما در نفیس مس انواع مختلف ظروف هفت سین مسی را که در زنجان تولید شده برا خرید اماده کرده ایم.

قیمت سرویس هفت سین مسی :

هفت سین های مسی بر اساس مواردی که در زیر آمده قیمت های مختلفی دارند :

  • اندازه ظرف
  • نوع ساخت و طراحی کار
  • نانو بودن یا نبودن کار
  • نوع چکش زنی
  • وزن کار

خرید هفت سین مسی :

سایت های زیادی برای خرید هفت سین مسی وجود دارند ، سایت هایی نظیر نفیس مس ، دیجی کالا ، با سلام ، سایت مس حیدری  ، همینطور میتونید این ظروف زیبا رو از مغازه های مس فروشی هم تهیه کنید .

موقع خرید توجه کنید که ظرفی که تهیه میکنید نانو شده باشه تا تغییر رنگ نده و رنگ ثابتی داشته باشه .

در کنار هفت سین مسی می توانید آینه شمعدان مسی ، دعای تحویل سال مسی و سرویس پذیرایی مسی شامل ( میوه ، شیرینی ، شکلات و آجیل خوری مسی ) را نیز تهیه کنید تا ست جذاب مسی را داشته باشید.

زهرا حیدری

مس حیدری فروشگاه اینترنتی ظروف مسی اصل زنجان انواع ظروف دکوری مسی ظروف پذیرایی مسی و ظروف پخت و پز مسی با کیفیت عالی ارسال به کل کشور
دکمه بازگشت به بالا