ایرانی کسب و کارفرهنگ و هنر

انتخاب فرش مساجد بزرگ از کارخانه تولیدی به صورت اقساطی

خرید اقساطی فرش مسجد توسط متولیان مساجد و اماکن متبرکه، یکی از دغدغه هایشان فرش مسجد خریدن از کارخانه تولیدی به صورت اقساطی است. به خصوص با شرایط فعلی اقتصادی و نوسانات قیمتها، بودجه مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه آنقدرها زیاد نیست که بتوانند کل مبلغ را نقدی پرداخت کنند. به همین دلیل بسیاری از کارخانه های تولیدی از جمله شرکت سجاده فرش محراب نقش کاشان نیز تصمیم گرفت تا فروش اقساطی فرش را نیز به خدمات خود اضافه کند.

خرید اقساطی فرش مسجد از سایت سجاده کارپت

ممکن است شما هم به دنبال خرید قسطی فرش سجاده ای برای مسجد یا حسینیه مدنظرتان باشید، اما بودجه شما به اندازه کافی نباشد. در این شرایط می توانید با هر توان مالی که دارید، فرش مسجد خرید کنید و بدون نگرانی و دغدغه از فضایی زیبا و نو لذت ببرید.

شرایط خرید قسطی سجاده فرش

برای خرید قسطی فرش سجاده ای از شرکت محراب نقش کاشان، لازم است چند مورد را رعایت کنید:

  1. ابتدا طرح و نقشه فرش سجاده ای مدنظرتان را انتخاب کنید.
  2. متراژ فضای مدنظرتان را اندازه گیری کرده و به محراب نقش بگویید.
  3. جنس نخ و شانه و تراکم فرش سجاده ای را انتخاب کنید.
  4. قیمت نهایی توسط محراب نقش به شما اعلام می شود.
  5. طبق توافق بخشی از فاکتور را به صورت نقد پرداخت کنید.
  6. مابقی مبلغ فاکتور را می توانید طی چند فقره چک (بسته به توافق و سقف خرید) بپردازید.
  7. چک اشخاص غیر که برای معاملات متفرقه دریافت شده قابل قبول نیست و چک باید به نام یکی از اعضای هیئت امنا و یا خود مسجد باشد.
  8. وضعیت حساب باید سفید و بدون برگشتی باشد.

اقساطی فرش مسجد خریدن با چند کلیک!

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و برداشته شدن محدودیت های مکانی، به راحتی می توانید فرش مسجدتان را آنلاین سفارش دهید و حضوری تحویل بگیرید. استعلام وضعیت حساب چک را هم می توان اینترنتی انجام داد و بعد از آن با توافق تلفنی مبالغ چک ها را نوشت و پست کرد. به همین راحتی! البته در صورت تمایل شما می توانید از کارخانه بازدید حضوری داشته باشید، روند تولید سجاده فرش را ببینید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید فرش مساجد بزرگ از کارخانه تولیدی به صورت اقساطی

کارخانه های تولید فرش ماشینی، برای رفاه حال مشتریان و امکان خرید فرش مسجد با هر توان مالی، شرایطی را فراهم می کنند تا متولیان مسجد و هیئت امنا بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خانه خدا را فرش کنند.

شرایط خرید قسطی فرش، به مسجدی ها کمک می کند تا دیگر نگران پرداخت نقدی و تهیه بودجه به صورت یکجا نباشند و با خیال راحت مسجد را فرش کنند.

قیمت سجاده فرش مسجد اقساطی چقدر است؟

بعضی از شرکت های تولید سجاده فرش برای خرید اقساطی فرش مسجد سود و کارمزد دریافت می کنند و بعضی کارخانه ها هم ترجیح می دهند که این سود را دریافت نکنند. این یک توافق بین مشتری و تولیدکننده است.

حتما شما هم دقت کرده اید که قیمت سجاده فرش در بازار بسیار متفاوت است. هر تولیدکننده یک قیمت خاصی را به مشتری اعلام می کند. حتما برای شما هم سوال است که قیمت واقعی فرش سجاده ای چقدر است و کدام شرکت درست می گوید؟

در سال های اخیر قیمت سجاده فرش و به طور کلی فرش ماشینی بسیار نوسان داشته است. این موضوع دلایل متفاوت داشته که در اینجا به برخی دلایل آن اشاره می کنیم: قیمت مواد اولیه و الیاف – تحریم های بین المللی و مشکلات واردات کالا – مسائل سیاسی و روابط ایران در عرصه بین الملل و …

قیمت فرش مسجد به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله: جنس الیاف و مواد اولیه، نوع دستگاه، کیفیت آهار، شانه و تراکم سجاده فرش، طرح، رنگ و…

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سجاده فرش قسطی

  • جنس نخ فرش مسجد

از آنجا که نمازگزاران به طور مداوم با فرش سجاده ای د تماس هستند و روی آن نشست و برخاست می کنند، پس مهم است که جنس نخ سجاده فرش چه باشد. یک فرش لطیف و نرم احساسی از راحتی و لذت به نمازگزار خواهد داد. پس بهتر است در انتخاب جنس نخ فرش بسیار دقت کنید و نخفی باکیفیت و بادوام را انتخاب کنید.

بین نخ های مختلف مثل ویرجین، پلی استر، بی سی اف و اکرولیک، بهترین الیاف نخ صد در صد اکرولیک هیت ست شده است. بدیهی است که هر چه جنس نخ بهتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. در اینجا به طور خلاصه مزایا و معایب نخ های مختلف را بررسی می کنیم.

  • نخ بی سی اف (BCF) براق، بدون پرز، قابل بازیافت و مقاوم در برابر آفتاب و نور خورشید است. اما کیفیت این نوع نخ بسیار پایین بوده و به مرور کوبیده می شود. معمولا کسانی که به دنبال خرید سجاده فرش ارزان هستند، این نوع نخ را انتخاب می کنند.
  • نخ پلی استر مصرف بسیاری دارد. این نوع نخ رنگ پذیری بسیار خوبی دارد اما عمرش کوتاه است و پایه آن پلاستیک است. نخ ویرجین قابل بازیافت نیست. نسبت به پلی استر نرم تر است. مقاومت پایینی داشته و به مرور زمان کوبیده می شود. اما به هر حال طرفداران خاص خودش را دارد.

و اما نخ اکریلیک؛ نخ اکرولیک بهترین نوع نخ مصرفی برای تولید فرش ماشینی است. این نوع نخ ویژگیهای بسیار خوبی دارد. مقاومت در برابر نور، دوام بالا، بدون پرز و ایجاد حساسیت، رنگ پذیری خوب، درخشندگی و لطافت، فاقد پلاستیک و بسیار با استحکام. می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه برای خرید سجاده فرش قسطی به شرکت محراب نقش اعتماد کنید.

برای خرید فرش مسجد به کجا مراجعه کنیم؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید فرش مسجد به سایت سجاده کارپت (https://sajadecarpet.com/)  مراجعه کنید یا با مدیر فروش این شرکت به شماره تماس: 09133617256  تماس حاصل فرمایید.

منبع: سجاده کارپت

دکمه بازگشت به بالا