ایرانی کسب و کارفرهنگ و هنر

معرفی آصف آریا بهمراه آرشیو آهنگ ها

یکی از خوانندگانی که توانسته علاوه بر صدای خوبش با چهره جذابش هم طرفداران زیادی را در بین پسرها و دخترهای ایران بدست آورد آصف آریا می باشد. آصف آریا در دهه شصت متولد شد و توانست علاقه خود را در سنین کودکی به هنر دریابد.

 شرایط دهه شصت در ایران که با جنگ هشت ساله ایران همراه بود، شرایط محیطی ایران را بسیار تغییر داده بود. با این حال هیچ چیزی نتوانست جلوی آصف آریا را بگیرد. او سپس با یادگیری سازهای موسیقی مثل گیتار و یا پیانو توانست ذوق موسیقی را در خودش پرورش دهد و به سراغ موسیقی و خوانندگی به صورت تخصصی برود.

 کار تخصصی آصف آریا در حوزه موسیقی بیشتر در سال 1396 آغاز شد که توانست با انتشار آهنگی به نام پایتم من، به یک محبوبیت خاصی برسد. در همان سال ها در اکثر عروسی ها این آهنگ محبوبیت خاصی پیدا کرد و توانست در سایر مجالس نیز راه پیدا کند. سپس این خواننده خوش صدا دهه شصتی آهنگ به نام حال دلم را انتشار داد. گویا این آهنگ توانسته به عنوان یک برند موسیقی برای آصف آریا تبدیل شود. چون بعد از انتشار این آهنگ اکثریت جوانان پسر و دختر که شور عشق و زندگی در آنها موج می زد به این آهنگ گوش می دادند.یکی از آهنگ های مشترک آصف هم با خواننده خوش چهره سهراب پاکزاد میباشد.

 حتی در برخی سریال و شبکه ها نیز این آهنگ بسیار پخش شد. در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا فیس بوک نیز این آهنگ غوغا به پا کرد به طوری که در اکثر میکس های عاشقانه نیز این آهنگ مورد استفاده قرار می گرفت.

این خواننده محبوب کشورمان آهنگ های زیادی را انتشار داده که از جمله آن می توانیم به همسفر، هیس، پاگرفتی توی قلبم کم نذاشتی تو رفاقت، امشب از خود بی خودم شر می کنم، من غیرتیم، به خودت بستگی داره، عاشقتم به کسی ربطی نداره اشاره هایی داشته باشیم. این آهنگ ها فقط مشت نمونه خروار از کارهای هنری آصف آریا به حساب می آید.

حس و ذوق هنری جناب آریا توانست محبوبیت زیادی را بین جوانان ایرانی به سوی خودش جذب کند. به طوری که خیلی افراد در تنهایی و هنگام شکست های احساسی و حتی هنگام شادی به آهنگ های شاد و زیبای این خواننده خوشتیپ و خوش صدا گوش می دهند و لذت می برند.

 کنسرتهایی نیز توسط جناب آریا برگزار شده است که افراد تماشاگر کنسرت های ایشان تعدادشان از هزار نفر هم عبور می کند که برابر میکنه با کنسرت های آرون افشار در تهران.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی خواننده خوش صدای کشورمان یعنی آقای آصف آریا پرداختیم. خواننده مورد نظرما در دهه شصت متولد شد و توانست با غلبه بر تمامی مشکلات خودش را در موسیقی به جایگاه خاصی برساند. همچنین یکی از آهنگهایی که بیشتر باعث شد تا او به محبوبیت خاصی برسد، آهنگ حال دلم بود که توانست در ایران و سایر کشورهای جهان در حوزه موسیقی و هنر غوغایی به پا کند. شما عزیزان اگر طرفدار جناب آریای عزیز هستید می توانید آهنگ های ایشان را از وب سایت گو سانگ و سایت موزیک آمازون با هر کیفیتی که میخواهید دانلود کنید.

دکمه بازگشت به بالا