ایرانی کسب و کارجامعه و خانواده

قیمت و کیفیت تلوزیون شهری به چه عواملی بستگی دارد؟

تلویزیون شهری و نقش آن در کسب و کار

خرید ویدئو وال ای اس آی لایت یا تلویزیون شهری Electronic billboard برای ارائه‌ی تبلیغات و یا پیام‌های مختلف به افراد رهگذر در شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخلاف نمایشگرهای LCD مورد استفاده در لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند این‌گونه از نمایشگرها از تعداد زیادی با نور بسیار زیادی استفاده می‌کنند. این ال‌ای‌دی‌ها در کنار هم می‌توانند تصاویر کاملاً رنگی با کیفیتی مناسب را ارائه دهند که در ابعاد بزرگ و نور زیاد به بهترین شکل دیده می‌شوند. با توجه به قوانین و موارد فنی، موضوعات به نمایش در آمده در انواع شهری می‌توانند شامل اسلاید‌های ثابت، قسمت‌های انیمیشن و… شود. در واقع میتوان گفت که تلویزیون شهری یک بزرگ و باکیفیت است.

همواره تبلیغات شهری یکی از مؤثر‌ترین شیوه‌ها برای ارائه‌ی هرچه بهتر محصولات و خدمات کسب و کارها بوده است. در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، انواع تبلیغات شهری نیز گونه‌های متنوع و جذابی به خود گرفته‌اند. با افزایش این تبلیغات، برای به دست آوردن توجه بیشتر معمولاً نیاز داریم تا کمی از شیوه‌های سنتی و کم هزینه فاصله بگیریم و با استفاده از تکنولوژی در تبلیغات شهری خود توجه بیشتری را جذب کنیم.

به عنوان مثال از بهترین شیوه‌های استفاده از تبلیغات شهری می‌توان به شهرهای لاس وگاس و یا نیویورک ایالات متحده اشاره کرد. در شهر لاس وگاس هر هتل و یا مرکز سرگرمی بزرگ از انواع قیمت تلویزیون شهری دست دوم برای تبلیغات استفاده می‌کنند. انیمیشن‌های مختلف، نوشته‌های متحرک و… قدرت بسیار زیادی در جذب توجه افراد رهگذر شهر دارند. میدان تایمز در منهتن نیویورک با استفاده از انواع تلویزیون متحرک به یکی از جذاب‌ترین نقاط دنیا تبدیل شده است که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند. طبعا تبلیغاتی که در آن‌جا به نمایش در می‌آید دارای تأثیرات بسیار زیادی است. این موضوع درباره‌ی تمام نقاط دنیا صدق می‌کند. اگر به دنبال یک روش مؤثر برای تبلیغات شهری خود هستید تلویزیون شهری بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد.

انواع تلویزیون شهری و کاربرد هر یک

تلویزیون شهری فضای باز

تلویزیون شهری فضای باز رایج ترین نوع این نمایشگر ها می باشد. این نمایشگر ها معمولا برای اهداف تبلیغاتی ساخته و اجرا می شود. این تلویزیون ها باید شدت نور و مقاومت لازم برای استقامت در شرایط آب و هوایی مختلفی را داشته باشد. تلویزیون های فضای باز یا بصورت سازه ای در مکان نصب می شوند و یا به بدنه ساختمان ها متصل می شوند. نحوه ارسال پیام به این تلویزیون ها از طریق فیبر نوری و آنتن ها مخابراتی صورت میگیرد.

تلویزیون شهری فضای بسته

نمایشگر LED فضای بسته از شدت نور کمتری نسبت به نماشگر فضای باز برخوردار است. تبلیغات درون مال ها و فروشگاه های بزرگ ، مانکن دیجیتال  و نمایش فیلم و مقالات در همایش ها از استفاده های این نمایشگر هاست. بسته به فاصله ی مخاطب از نمایشگر دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی باید متفاوت باشد.

تلویزیون شهری رنتال

این نوع قطعه های ماژولار یک نمایشگر هستند که بسته شده کنار هم یک تلویزیون شهری را می سازند. این کابینت های رنتال به آسانی به اتصالاتی که برای آن تعبیه شده کنار یکدیگر قرار میگیرند و تصویری یکنواخت را می سازند. این کابینت ها در ابعاد مختلف و در دات پیچ های مختلف ساخته می شوند. ابعاد این کابینت ها معمولا مربعی شکل است و در هر اندازه ای که نیاز با استفاده باشد بهم بسته می شوند.

نمایشگر سیار

برای مراسم ها و مکان های موقت و حتی حضور در نمایشگاه های موقت یکی از بهترین راهکار ها نمایشگر LED سیار است . این تلویزیون ها برای روشن شدن نیاز به منبع برق دارند و با سیستم برق سیار مدت زمان زیادی روشن نمی ماند. این دستگاه ها بسیار مناسب مقاصد موقت  و سیار هستند و برای راه اندازی فقط نیاز به برق دارند و در کمتر از یک دقیقه در هر مکان روشن می شوند. نمایش محتوای تبلیغاتی و حتی پخش مسابقات ورزشی در مکان های مختلف از موارد استفاده این نمایشگر می باشد.

تلویزیون شهری چگونه کار می‌کند؟

انواع تلویزیون شهری امروزی از تعدادی سری ماژول مستقل self-contained module که لامپ‌های LED را درون خود نگه‌داشته‌اند ساخته شده است. این تجهیزات معمولاً در محفظه‌ی آلومینیومی و یا فولادی نگه‌داری می‌شوند. در طول سا‌ل های اخیر انواع این وسیله از لحاظ مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه‌تر شده‌اند. انواع نمایشگر شهری دارای نرم‌افزارهای خاص خود نیز هستند که پاسخگوی نیازهای خاص آن‌ها می‌توانند باشند.

در سال‌های گذشته ابعاد تلویزیون شهری بسته به نیاز و تمایل کاربر متغیر بود اما امروزه معمولاً شرکت‌های تولید کننده به استانداردهای مختلفی درباره‌ی ابعاد آن دست‌یافته و طبق آن عمل می‌کنند. این استانداردسازی به سازنده‌ها این امکان را می‌دهد که قطعات مختلف تلویزیون شهری را از پیش تولید کرده و بسته به نیاز خریدار آن‌ها را ترکیب کنند. از این رو در سال‌های اخیر سرعت ساخت و تحویل انواع این وسیله افزایش قابل توجه‌ی داشته است.

همچنین این استاندارد سازی ابعاد آن هزینه‌ی نهایی تولید تلوزیون شهری را نیز بسیار کاهش داد. موضوع دیگر که این استاندارد سازی به آن کمک کرد آن است که خریداران نیز راحت‌تر می‌توانند میان ابعاد آن مختلف انتخابی صحیح داشته باشند. برای ساخت قاب نمایشگر شهری از تکنولوژی هایی مانند و استفاده می شود.

موضوع بسیار پراهمیت دیگر درباره‌ی انواع تلویزیون تبلیغاتی مقدار دات پیچ Dot Pitch است. شرکت‌های سازنده‌ی تلویزیون شهری از دات پیچ برای اندازه‌گیری میزان کیفیت ارائه شده در تلویزیون استفاده می‌کنند. میزان دات پیچ با اندازه‌گیری فاصله بین هر لامپ LED به دست می‌آید. میزان بیشتر دات پیچ به معنی رزولوشن کمتر نمایشگر است و اگر می‌خواهید اقدام به اجاره تلویزیون شهری با کیفیت بالا کنید، نمایشگر شهری با دات پیچ بالا (نسبت به اندازه‌ی کل نمایشگر) انتخاب مناسبی نمی‌تواند باشد. مقدار دات پیچ پایین به معنی کیفیت نهایی بالاتر نمایشگر است. موضوع دیگری که به هنگام اجاره تلویزیون شهری در مورد دات پیچ باید توجه کنید مکان قرارگیری نمایشگر است. زمانی که فاصله‌ی تلویزیون تبلیغاتی از افراد کم بوده و آن‌ها می‌توانند در طول زمان بیشتر و دقت بیشتری به تصویر نگاه کنند به کیفیت بالاتری نیاز دارید.

هزینه تلویزیون شهری چقدر است؟

هزینه تلویزیون شهری به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که آن‌ها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. بسیاری از کسب و کارها لزوماً برای ارائه‌ی تبلیغات شهری خود نیاز به خرید اسکوربورد ورزشی ندارند و با اجاره اسکوربورد ورزشی نیز می‌توانند به خوبی نیازهای خود را پوشش دهند.

هزینه‌ی اجاره تلویزیون تبلیغاتی نسبت به زمان مورد استفاده، مکان مورد استفاده، ابعاد تلویزیون تبلیغاتی و کیفیت آن کاملاً می‌تواند متفاوت باشد. بهترین موضوع در این میان آن است که کیفیت و ابعاد نمایشگر شهری کاملاً متناسب با نوع تبلیغات شما انتخاب شود. اگر می‌خواهید تبلیغاتی را ارائه دهید که نیاز به نمایش عکس‌ها و انیمیشن‌های کیفیت بالاتر دارد شاید بهتر باشد به فکر نمایشگر شهری باشید که دارای دات پیچ پایین‌تری است.

هنگام خرید تلویزیون شهری باید به موضوعات زیادی همچون هزینه‌ی نگهداری، شیوه‌ی کنترل نمایشگر شهری، میزان مصرف انرژی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در محفظه‌ی تلویزیون شهری نیز می‌تواند موضوعی مهم باشد

تلویزیون شهری دات پیچ چیست و چگونه بهترین تلویزیون شهری را انتخاب کنیم؟

به جدید ترین نسل ویدئو وال بدون درز و دیوارهای ویدئویی و نمایشگر های بزرگ بدون محدودیت در سایزاجرا نمایشگر پهن پیکرتلویزیون شهری دات پیچ میگویند که دارای مزیت های بیشتری نسبت به نسل های قبلی تلویزیون وال میباشد در ادامه به بررسی اجمالی تلویزیون شهری دات پیچ میپردازیم.

شرکت تولید کننده تلویزیون شهری با بیش از دو دهه سابقه و فعالیت رسمی، پیشرو در صنعت الکترونیک، مفتخر است در راستای بهره‌گیری از تخصص و تجارب متخصصین خود وهمکاری با کمپانی های معتبر تولید قطعات تلویزیون شهری و ویدئو وال با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی روز افزون و ارتقا جایگاه خود را در حوزه صنعت دیوارهای ویدئویی (ویدئووال) کشور جهت رسیدن به اوج در صنعت الکترونیک و تبلیغات محیطی کارامد، در خدمت هموطنان عزیز باشد

از موارد استفاده نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال ال ای دی استودیو های تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدیو وال ال ای دی سالن کنفرانس و ویدئووال اسکرین یا نمایشگر ویدئو وال سالن جلسات و آمفی تئاتر و سمینار وال ال ای دی یا نمایشگر تلویزیون وال نمایشگاه ها، نمایشگر ویدئو وال ال ای دی بزرگ تالار، نمایشگروال کافه و رستوران میتوان اشاره نمود، قیمت نمایشگر ویدئووال ال ای دی  و قیمت ویدئووال غول پیکر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه پس از اطلاع ازاینکه ویدئووال چیستVIDEO WALL  به چند نکته با اهمیت آن میپردازیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام امور روزمره دستخوش تحولات مثبتی شده یکی از این تحولات استفاده از تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین یا برد هوشمند تاچ اسکرین است که در فضا های متعدد آموزشی فروشگاهی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند. تلویزیون شهری با ایجاد دیوار ویدئویی یا وال ال ای دی wall led امروزه رایج ترین فناوری اطلاع رسانی می باشد که مورد استقبال خریداران تلویزیون شهری دات پیچ5  قرار گرفته است. یکی از پر طرفداران تلویزیون شهری اوت دورp5 دات پیچ 5 میباشد.

یکی از انواع ماژول های تلویزیون شهری که برای استفاده در فضای باز استفاده میشود ماژول smd p10 out door (تلویزیون شهری دات پیچ 10 اوتدور) می باشد. یکی از مهم ترین موارد برای خرید یک تلویزیون شهری توجه به رزولوشن تصویر تلویزیون می باشد که باید با توجه به مکان و نحوه نمایش بهترین رزولوشن را دریافت کنیم. ما در این مطلب سعی می کنیم مشخصات تلویزیون شهری دات پیچ 2.5 یا پی 2.5 را برای شما تشریح کنیم.

کنتراست به انگلیسی: Contrast تفاوت درخشندگی رنگ در اشیاست که باعث تمایز آنها (یا تصویرشان) از یکدیگر می‌شود. واژهٔ کنتراست به‌معنای تباین و جدایی است و یکی از اصل‌های پایه‌ایِ رشته‌های گوناگونِ هنر است. برای نمونه، رامبراند معمولاً از کنتراست شدید تیرگی ـ روشنی بهره گرفته و با تاباندن نور در بخش‌های موردنظرش، که درمیان سایه‌های تیره وسیع در تابلو قرار گرفته‌اند، بر این بخش‌ها تأکید می‌کند.

قیمت تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری بستگی به قیمت قطعات آن دارد . مهم ترین قسمتی که تاثیر زیادی روی قیمت این محصول دارد ، ماژول LED است. ماژول LED با توجه به دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی قیمت های متفاوتی دارد. قطعات LED با توجه به رشد نرخ ارز ، تغییرات زیادی داشته است و نوسان قیمت زیادی دارد.

منع : scanlite.co.uk

دکمه بازگشت به بالا