حوادث

تاکید بر کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در سال ۱۴۰۳

رئیس پلیس راهور فراجا کاهش تصادفات و مصدومان و جانباختگان حوادث ترافیکی را یکی از اولویت‌های ابن پلیس برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

.به گزارش مجله روز، سردار سیدتیمور حسینی در هجدهمین همایش روسای پلیس راه و راهور  فراجا که صبح امروز با حضور فرمانده فراجا، وزیر مسکن، راه و شهرسازی و … در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت: نشست امروز به منظور بررسی عملکرد سال گذشته پلیس راهور و بررسی طرح‌های بزرگ ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ و ‌چشم‌انداز برنامه‌های آتی  برگزار شده است. در جمع امروز بیش از ۹۰۰ نفر از فرماندهان پلیس راهور فراجا حضور دارند که به شما عزیزان خیرمقدم عرض می‌کنم.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: با همه دوستان این میثاق و عهد را بسته‌ایم تا بر اساس فرمایشات حضرت آقا در خصوص انجام کارهای بزرگ و تحولات جدید در سال ۱۴۰۳ بتوانیم برنامه‌های دولت و فرماندهی انتظامی را در خصوص نظم ترافیکی به منظور کاهش تصادفات و جانباختگان و مجروحین اجرایی کنیم.

حسینی گفت:در برنامه‌ریزی‌های ما مشخص شد برای کاهش تصادفات نیازمند آمادگی کامل تمام نیروهای پلیس هستیم که تمام ماموران ما به آن مشرف هستند و باید از همه مولفه‌های محیط استفاده کنند تا بتوانند به درستی و هوشمندانه با استفاده از فرصت‌ها و امکاناتشان مانند یک محافطی در برابر آسیب‌های تهدیدکننده جان مردم باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: بر اساس یک مدل منطقی و درست در سال جدید با برون سپاری بخشی از تصدی  گری‌ها تلاش می‌کنیم بدون اینکه باری برای دولت و مردم داشته باشیم به تمام اهدافمان برسانیم و امیدوارم مجموعه این تدابیر منجر شود تا در سال اینده افتخار کنیم که در گام اول توانستیم در کاهش آمار تصادفات تاثیرگذار باشیم.

ادامه دارد

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا