ایرانی کسب و کارعمومی

نحوه خرید سی پی CP بازی Call Of Duty در سایت جمینجا

آموزش خرید سی پی ارزان کال آف دیوتی Call Of Duty

چنانچه تا به حال به جامعه بازی های دیجیتالی علاقه داشته اید، مطمئنا نام کال آف دیوتی را در میان محبوب ترین بازی های جهان مشاهده کرده اید. تعداد زیاد کاربران فعال در بازی کال آف دیوتی و تنگاتنگ بودن رقابت در این فضا، باعث شده تا کاربران از هر روشی برای افزایش ضریب پیروزی خود استفاده کنند و به مرور زمان حرفه خود را بهبود ببخشند. با توجه به محبوبیت و لزوم استفاده از سی پی کالاف دیوتی، قصد داریم نحوه خرید سی پی کالاف ارزان؛ این واحد پولی درون برنامه ای را با شرح کامل مراحل آن در اختیارتان قرار دهیم.

سی پی کال آف دیوتی (Call OF Duty CP) چیست؟

همانطور که میدانید، تمامی بازی های دیجیتالی دارای یک نوع واحد پولی مشخص هستند که کاربران می توانند با به دست آوردن این پول به مقدار کافی، به قابلیت ها و امکانات کاربردی بازی دسترسی پیدا کنند. واحد پولی بازی کال آف دیوتی نیز سی پی (CP) نام دارد و افراد می توانند با به دست آوردن مدال ها و پیروزی در بازی ها، مقدار زیادی سی پی به دست بیاورند. با توجه به پولی بودن آپدیت کردن امکانات و باز کردن قفل تجهیزات جدید، به نظر می رسد کسب مقدار زیادی سی پی کالاف دیوتی مهم ترین اصل برای رقابت در میادین نبرد این بازی است.

از این رو، مقداری که اپراتور کال آف دیوتی در ازای انجام هر ماموریت به بازیکنان می دهد بسیار ناچیز است و افراد باید با فعالیت روزانه چند ساعت، شانس خود را برای پیروزی افزایش دهند. به همین دلیل امکان خرید سی پی کالاف دیوتی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته تا آن ها با در نظر داشتن شرایط و تمایل خود، نسبت به خرید سی پی اقدام کنند. با وجود این که خرید سی پی از فروشگاه های خارجی توسط کاربران ایرانی ممکن نیست، وبسایت های ایرانی زیادی برای عرضه سی پی به مقدار کافی تاسیس شده اند که می توانید سفارش خود را در آن ها به ثبت برسانید.

قیمت سی پی کالاف دیوتی

از آن جایی که سی پی کالاف دیوتی یک کالای دیجیتالی خارجی است، قیمت آن با واحد پولی دلار محاسبه می شود و برای کاربران ایرانی هزینه نسبتا بالایی دارد. با این حال، تعدادی از فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه عرضه پول درون برنامه ای خدمات خود را بدون دریافت هزینه از سوی مشتریان سی پی ارائه می دهند؛ بنابراین شما برای خرید این واحد پولی، هیچ هزینه اضافه ای به عنوان کارمزد یا مالیات پرداخت نخواهید کرد. این امکان باعث شده تا عده کثیری از کاربران کال آف دیوتی به خرید سی پی از این سایت های ایرانی تمایل پیدا کنند.

بر اساس قیمتی که بازی کال آف دیوتی برای بسته های حاوی سی پی تعیین کرده، هر بسته 80 عددی سی پی با قیمت 1 دلار به کاربران عرضه می شود. با افزایش تعداد سی پی در داخل این بسته ها، هزینه نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند و این روند تا چندین هزار سی پی ادامه دارد. همان طور که گفته شد، کاربران ایرانی برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل در داخل ایران دقیقا همان هزینه را می پردازند و هیچ کارمزد دیگری از آن ها دریافت نمی شود؛ بنابراین می توانند این واحد پولی را با ارزان ترین قیمت و بدون خرج اضافی خریداری کنند.

چگونه می توان سی پی کالاف دیوتی خرید؟

در سال های اخیر، تعداد زیادی از کاربران کال آف دیوتی به دنبال خرید سی پی بوده اند تا با آن امکانات کاراکتر خود را بهبود بخشیده و قابلیت های خود را افزایش دهند. همین اتفاق باعث شد تا فروشگاه های آنلاین مختلفی در این زمینه آغاز به کار کنند و تبدیل به یکی از منابع تهیه سی پی در ایران باشند. در حال حاضر سایت جمینجا، به عنوان یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز خرید cp کالاف دیوتی موبایل برای کاربران ایرانی شناخته می شود و توصیه میکنیم سفارش خود را در این سایت به ثبت برسانید.

برای این که فروشگاه مربوطه توانایی واریز سی پی کالاف دیوتی به اکانت کاربران را داشته باشد، آیدی کاراکتر آن ها در بازی را اخذ می کند. به همین دلیل، مرحله آخر سفارش سی پی کالاف دیوتی که وارد کردن اطلاعات مربوط به اکانت کال آف دیوتی شما خواهد بود جدی بگیرید و اطلاعات درستی از اکانت خود را در بخش مشخص شده بنویسید. بسته به کیفیت خدمات فروشگاه آنلاین مربوطه، واریز سی پی کالاف دیوتی پس از 3 الی 10 دقیقه دیگر به اکانت شما انجام می شود و پس از پایان این زمان، شما قادر به استفاده از این پول خواهید بود.

حالا که اطلاعاتی کامل در زمینه خرید و نحوه تعیین قیمت سی پی کالاف دیوتی به دست آوردید، بهتر است به فکر پیدا کردن یک منبع معتبر و قابل اطمینان برای تهیه سی پی باشید. با توجه به تنوع بالای فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، امکان این که انتخاب دشوار و شک بر انگیز داشته باشید زیاد است؛ بنابراین توصیه می کنیم در مورد وب سایت مورد نظر خودتان به بهترین نحو تحقیق کنید. پیشنهاد ما به شما، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه جمینجا است؛ چرا که این فروشگاه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان سابق خود را جلب کند.

چرا بسیاری از مشتریان جمینجا را انتخاب می کنند؟

خرید مستقیم و بی واسطه؛ این ویژگی جمینجا برای مشتریان تسریع و تسهیل خرید را به ارمغان می آورد، که جمینجا را به انتخاب اول خریداران جم کلش آو کلنز تبدیل کرده است. امنیت در خرید؛ همانطور که می دانید هر مرجعی که بتواند امنیت کاربران را تامین نماید مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت، چرا که مهم ترین عامل موثر در خرید آنلاین تامین امنیت می باشد. جمینجا هفت روز هفته بدون تعطیلی و بدون وقفه در خدمت مشتریان محترم است. کارشناسان تیم جمینجا از هیچ فرصتی برای ارایه خدمات بهتر به خریداران دریغ نخواهند کرد. اصل پاسخگویی؛ چه مجموعه ای می تواند خریداران را پس از خرید اول تبدیل به مشتریان وفادار نماید؟ هدف ما در جمینجا همین است؛ هیچ چیز از رضایت شما مهم تر نیست.

مدیریت مجموعه جمینجا تاکید بسیاری به پاسخگویی کامل نسبت به مشتریان و حمایت تام تا پایان خرید آن ها دارند. جمینجا شروع به گسترش و اضافه کردن خرید انواع برنامه های درون برنامه ای نموده است از جمله خرید جم azar , خرید جم War Robots که یک مسنجر جدید و خرید جم برول استارز Brawl stars , خرید جم جنگ ستارگان که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است و به زودی خرید برنامه های مانند برنامه اذر به سایت اضافه می شود.

جمینجا داری تیم های تخصصی جهت تسریع در روند خرید های درون برنامه ای و درون بازی که انواع بازی آنلاین مانند: کلش آف کلنز، بوم بیچ، هی دی، برول استارز، وار روبات و اکثر بازی های درخواستی شماست. کاهش هزینه تمام شده: همچنین جمینجا موجب کاهش هزینه تمام شده حتی کمتر از قیمت جهانی آن به علت خرید های عمده توسط ما می شود خرید های درون برنامه ای با قیمت های حتی بسیار کمتر از کشورهایی که مشمول تحریم های کشور های آمریکایی و اروپایی نمی باشند.

دکمه بازگشت به بالا