ایرانی کسب و کارعمومی

آیتم‌های بی‌نظیر موجود در بتل‌پس‌های کالاف دیوتی موبایل

بتل پس چیست | بتل پس کالاف دیوتی موبایل و روش های به دست آوردن آن

منظور از بتل پس چیست؟ بتل پس نوعی اشتراک با شرایط ویژه است. هنگامی که بازیکنان آن را خریداری می‌کنند، فرصتی برای باز کردن پاداش‌های مختلف و آیتم‌های جدید پیدا می‌کنند. پس‌ها معمولا به صورت فصلی ارائه می‌شوند. این بدان معناست که برای مدت زمان مشخصی کارایی دارند ( مثلا 15 روز یا 30 روز). در این مدت، بازیکنان باید در طول بازی پیشرفت کنند و سعی کنند تا جایی که ممکن است پاداش‌های بتل پس را باز کنند. اکثر بازی‌ها دو نسخه رایگان و پولی از بتل پس دارند. همه بازیکنان می‌توانند از نسخه رایگان استفاده کنند، اما نسخه پولی لذت واقعی و یک تجربه بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. در این مطلب، به این موضوع می‌پردازیم که منظور از بتل پس چیست و در بازی کالاف دیوتی موبایل چه کاربردی دارد و چگونه می توان خرید cp ارزان را انجام دهیم؟

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) اولین بار در مارس 2019 معرفی شد. همچنین ناشر آن (Activision) اعلام کرد که مایل است در آینده، بازی‌های بیشتری را برای گوشی‌های هوشمند توسعه دهد. این عنوان توسط استودیوی Tencent Timi توسعه یافته است که تجربه توسعه بازی‌های آنلاین چند نفره برای پلتفرم‌های موبایل را دارد.

تمام موارد موجود در کالاف دیوتی موبایل از جمله نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌ها در طول سال‌ها در چندین عنوان کالاف دیوتی مانند سری Modern Warfare و Black Ops وجود داشتند و برخی به مرور زمان اضافه خواهند شد. در کالاف دیوتی موبایل:

سه حالت بازی متفاوت وجود دارد

کنترل‌ها کاملا بهینه‌سازی شده‌اند

تعداد زیادی نقشه وجود دارد

شما باید پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای انجام دهید (مانند خرید بتل پس)

امکانات فراوان برای شخصی‌سازی وجود دارد

بتل پس در کالاف دیوتی موبایل چیست و چه تاثیری در بازی دارد؟

با بیش از 100 میلیون دانلود در یک هفته، بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل به یک سرگرمی جدید در بین گیمرهای موبایل شده است. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شد و برای دانلود رایگان از طریق اپ استورها در دسترس است. با این حال، بازی کالاف دیوتی موبایل دارای یک فروشگاه درون بازی است که این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا چندین آیتم، اسکین و سلاح را با استفاده از امتیازات، خریداری کنند. علاوه بر آن، این بازی بتل پس پریمیوم نیز دارد که به کاربران امکان دسترسی به ماموریت‌های الیت، امتیازات و موارد دیگر را می‌دهد.

مزایای اصلی بتل پس چیست؟

اکثر بازیکنان در بازی‌های بسیار محبوب مانند کالاف دیوتی موبایل، همیشه به صورت رایگان بازی می‌کنند و هرگز یک سکه خرج نمی‌کنند. اما کسانی که دوست دارند آیتم‌های جدید جمع‌آوری کنند و با لودآوت‌های منحصربه‌فرد بازی کنند، همیشه تلاش می‌کنند تا در رقابت‌ها پیروز شوند و بهتر از حریفان خود باشند. در نتیجه، بتل پس را خریداری می‌کنند.

اگر به تازگی بازی کالاف دیوتی موبایل را شروع کرده‌اید، توصیه نمی‌کنیم از همان روز اول، بتل پس را خریداری کنید. در عوض، باید چند هفته با دوستان یا بازیکنان دیگر، به شکل آنلاین بازی کنید تا مهارت‌های خود را افزایش دهید. در قدم بعدی، باید سعی کنید که سریعتر به رتبه‌های بالا برسید و سطح خود را ارتقا دهید تا بازی برای شما رقابتی‌تر شود. فقط در این صورت است که می‌توانید به فکر خرید پس باشید.

اگر قصد خرید بتل پس کالاف دیوتی را دارید، باید بدانید که قیمت پس‌ها از 220 CP (COD Point) شروع می‌شود و تا 520 CP (برای (Battle Pass Advantageمی‌رسد. این بدان معناست که برای خرید Premium Pass باید حدود 5 دلار خرج کنید تا امتیازات کافی (CP) را در حساب خود دریافت کنید. در ادامه، به برخی از مزایای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم.

با یک بار خرید، برای همیشه بازی کنید

یکی از مزایای اصلی خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، این است که می‌توانید فقط یک بار آن را خریداری کنید. نحوه عملکرد این پس‌ها به این صورت است که هنگام خرید آن، امکان باز کردن قفل لیستی طولانی از آیتم‌ها که شامل امتیازهای ویژه است برای شما فراهم می‌شود. بنابراین در هر فصل، اگر تمام سطوح را تکمیل کنید، در نهایت امتیاز کافی برای خرید یک پس دیگر در فصل بعد باقی می‌ماند و این چرخه ادامه می‌یابد. البته این پس‌ها در هر فصل ریست می‌شوند (که در ادامه، به آن می‌پردازیم).

 دسترسی به سلاح‌های جدید و کاربردی

در فصول آخر کالاف دیوتی موبایل، گان اسمیت به بازی اضافه شده است. این بدان معناست که امکان استفاده از پیوست‌ها و آپگرید سلاح‌های فراهم شده است. الته در تمام نسخه‌های قبلی هم این امکان وجود داشت، اما در فصل‌های اخیر دچار تحولات بسیاری شده است. یکی از مزایای خرید بتل پس این است که در میان جعبه‌ها و پاداش‌ها، سلاح‌هایی را دریافت خواهید کرد که قبلا برای استفاده در مسابقات بتل رویال با آیتم‌های ویژه، ارتقا یافته‌اند.

باز شدن شخصیت‌ها و لباس‌ها

به عنوان بخشی از هر بتل پس پریمیوم یا پریمیوم پلاس، شخصیت‌ها و لباس‌های جدید موجود در بازی را دریافت می‌کنید. اغلب بازیکنان در پس پریمیوم، دو اسکین جدید در همان ابتدا دریافت می‌کنند. اما در سوی دیگر و با پس پریمیوم پلاس، فورا دو کاستوم را دریافت می‌کنید و به اسکین سوم که در ردیف‌های بعدی بتل پس می‌آید، نزدیک می‌شوید. خارج از آیتم‌های بتل پس، همچنان می‌توانید شخصیت‌هایی را که دوست دارید با بسته‌های مختلف آنلاک کنید. اما باز هم باید این بسته‌های را با امتیازهای COD که در هر فصل به دست می‌آیند، خریداری کنید.

انواع بتل پس کالاف دیوتی

دو نوع بتل پس در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد، نسخه رایگان و پریمیوم پس. کسانی که پس را خریرداری می‌کنند، به شخصیت‌های Epic، تجهیزات انحصاری و اسکین‌های بیشتری دسترسی دارند و همچنین می‌توانند آیتم‌های موجود در Battle Pass رایگان را نیز دریافت کنند.

پریمیوم پس در کالاف دیوتی موبایل مشابه رویال پس بازی پایجی موبایل است که با هر فصل بازی، تغییر می‌کند. با این حال، اکتیویژن سیستم پس خاص خود را در بازی اجرا می‌کند. در حال حاضر، دو نوع پس وجود دارد، پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس.

ارتقاء به پریمیوم پس منجر به برخوردای از جوایزی به ارزش 8000 CoD Point و همچنین دسترسی به جوایز ممتاز می‌شود. خرید پریمیوم پس، امکان دسترسی به ماموریت‌های ویژه را نیز فراهم می‌کند. مشترکین همچنین حق دریافت آیتم‌های رایگان مانند شخصیت Ghost، اسکین سری M4 G و موارد دیگر را خواهند داشت.

با این حال، پریمیوم پس پلاس، فورا 25 Tier را به بازیکنان می‌دهد. همچنین پاداش‌هایی به ارزش 12000 CoD Point را باز می‌کند که شامل اسکین‌ها، شخصیت‌های درون بازی، جعبه‌ها و امتیازات COD به همراه Elite Tasks می‌شود. جالب است بدانید که بتل پس هم برای حالت چند نفره و هم برای حالت بتل رویال قابل استفاده است.

نسخه رایگان بتل پس چیست؟

بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند که برای بتل پس، پولی خرج نکنند. در سیستم پس کالاف دیوتی موبایل، ردیف‌های پاداش رایگان وجود دارد که همه بازیکنان می‌توانند بدون پرداخت درون برنامه‌ای، آن‌ها را کسب کنند، فقط باید بیشتر بازی کنند تا امتیازشان افزایش بیابد. بتل پس رایگان حاوی سلاح‌های جدیدی است. امکانات موجود در بتل پس رایگان عبارتند از:

تایر 4: Razorback – Phantom Limb

تایر 8: Antelope A20 – Gas Cloud

تایر 14: امتیاز بیشتر – ناپالم

تایر 21: سلاح جدید – AS VAL

تایر 31: اکو –فانتوم

تایر 46: وینگمن

تایر 50:  M21 EBR – Phantom Limb

باندل بتل پس چیست؟

بسته بتل پس (Battle Pass Bundle) دسترسی به تمام 100 ردیف موجود در بازی را ممکن می‌سازد. همچنین 20 Tier Skips به بازیکنان می‌دهد که بلافاصله پس از خرید اعمال می‌شوند. از سوی دیگر، 20 ردیف به طور خودکار به آنچه قبلا آنلاک کرده‌اید، اضافه می‌شود. جالب است بدانید که در کنار باز کردن قفل تایر 12، جوایز انحصاری نیز به‌دست می‌آورید. مانند:

گلو استیک – کمیکال لایت

آواتار – Reckoning

فریم – Urban Frame

طلسم – فانوس (Charm / Lantern)

ارزش یک پس معمولی 220 CP است، در حالی که باندل بتل پس کالاف دیوتی،520 CP ارزش دارد. اگر به فکر خرید یک بتل پس هستید، بسته کامل یا همان باندل قطعا ارزش بیشتری دارد. به خصوص با پاداش‌های انحصاری که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس

بازی کالاف دیوتی موبایل دارای حالت‌های بازی، شخصیت‌ها و نقشه‌های زیادی است. از این رو، تجربه‌ای بی‌نظیر را به بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین تا به حال در جلب رضایت بازیکنان موفق بوده است. بتل پس به کاربران این امکان را می‌دهد که جوایزی مانند انواع اسلحه تا اسکین و کاستوم برای شخصیت‌ها و چیزهای دیگر دریافت کنند. این سیستم به روشی تقریبا مشابه با سیستم پابجی موبایل کار می‌کند. اما در کنار اشتراک رایگان، دو اشتراک پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس وجود دارند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، چنین چیزی شبیه به اشتراک‌ PUBG Royal Pass است.

برای پریمیوم پس باید 800 سکه بپردازید. ام در سوی دیگر، پریمیوم پس پلاس با 2000 سکه، باز می‌شود. با توجه به تفاوت بین این دو، می‌توان گفت که هر کدام از پس‌های پولی کالاف دیوتی موبایل، تعدادی ویژگی پایه را ارائه می‌دهند و امکان دریافت پاداش از طریق این سیستم‌ها، بیشتر است.

برخی از امکانات موجود در پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس عبارتند از:

تایر 1: گرز – Back For More، HVK-30 – کابل جامپر

تایر 10: اپراتور جدید – الکس

تایر 15: Emote – Smoke Drop

تایر 25: ICR -1 – collapse

تایر 30: Mil-Sim – Brute

تایر 35: KRM-262 – پنجه عقاب

تایر 40: M4MLG – چک پوینت

تایر 50: مارا – بیداری

تایر 50: AS VAL – Judgment، آواتار – Back for More

منبع :

 klarna.com

packattackstore.com

دکمه بازگشت به بالا