نشاط

پریرا:به هشدارهایم توجه نکردند/مجبور شدم از مس رفسنجان شکایت کنم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل بیست و سوم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مسائل مالی باعث شده تا بارها بازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند و در ۴ دیدار اخیر خود هم نتواسته اند امتیازی را کسب کنند و در پایان هفته سیزدهم با ۱۴ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده‌اند.

لوسیانو پری یرا مهاجم ۴۰ ساله و برزیلی این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از فصل گذشته با شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد و مدیران مس اکنون با چالش جدیدی مواجه شده‌اند.

پری یرا در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، در این خصوص بیان کرد: زمانی که به مس پیوستم قرار بر این شد تا مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت شود و حتی بخشی از قرارداد این فصل را هم دریافت کنم اما چنین چیزی اتفاقی رخ نداد با این حال انشاالله شرایط تیم بهتر می‌شود.

او ادامه داد: شرایط خانواده ام در برزیل نگران کننده است و قرار بود آنها به ایران بیایند اما مدیران باشگاه توجه‌ای به خواسته‌های من نداشته‌اند و اوضاع به خوبی پیش نرفت. من بارها برای دریافت مطالباتم به باشگاه نوتیس دادم اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد و مجبور شدم تا از فیفا اقدام کنم.

گلزن ترین بازیکن خارجی لیگ برتر گفت: بازیکنان تیم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند و ذهنشان درگیر است و همین موضوع در سبک بازی تیم مشخص است که نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی به دست آوریم.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا