نشاط

توصیه یک پیشکسوت به مهاجم پرسپولیس/ فریب لایک‌های مجازی را نخور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، در رابطه با بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان، شرایط ایده آل خود را نداشت و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تمرکز کافی را نداشتند و همین موضوع باعث شد تا شکست تلخی را تجربه کنند.

او ادامه داد: در دیدار دوم و مقابل الدحیل قطر شرایط فرق کرد و به سود تیم پرسپولیس همه چیز تمام شد. بازیکنان بسیار هماهنگ توانستند با ارائه یک نمایش زیبا، پیروز میدان شوند. پرسپولیس بازیکنان ملی پوش زیادی دارد که می‌توانند به یحیی گل محمدی کمک کنند. با اینکه ۶، ۷ بازیکن به دلیل مصدومیت شاید آن کارایی لازم را نداشته باشند اما بازیکنان پرسپولیس نشان داده اند که در هر شرایطی خطرناک هستند.

حضور هواداران باعث دلگرمی بازیکنان خواهد شد

پیشکسوت پرسپولیس افزود: یکی از نکات مثبت رویارویی با استقلال تاجیکستان، برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران است. بازیکنان همیشه نشان داده اند که مقابل هواداران عملکرد بهتری داشته اند به خصوص اکنون که با پیروزی خوبی که مقابل پیکان کسب کرده اند با انگیزه هستند. باید از همان دقایق ابتدایی سوار بر بازی باشیم و اجازه بازیسازی به بازیکنان تیم حریف را ندهیم.

توصیه یک پیشکسوت  به مهاجم پرسپولیس/ فریب لایک‌های مجازی را نخور

عربشاهی درباره عملکرد شهاب زاهدی در دیدارهای اخیر بیان کرد: زاهدی زمانی که در تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس حضور داشت، در پست وینگر بازی می‌کرد و زمانی که به فوتبال اروپا ملحق شد و در باشگاه‌های ایسلند، اوکراین و مجارستان بازی کرد، به مهاجم نوک تبدیل شد. یک مهاجم باید باهوش باشد و علاوه بر گلزنی برای سایر بازیکنان هم موقعیت گل ایجاد کند. بهتر از زاهدی در این چند دیدار اخیر، سروش رفیعی بوده است که همیشه گفته ام وقتی که او خوب باشد، کیفیت بازی تیم هم خوب است.

زاهدی نباید فریب فضای مجازی را بخورد

او تصریح کرد: من به عنوان کسی که ۱۲ سال پیراهن تیم ملی را برتن کرده، این نصیحت را به زاهدی می‌کنم که هیچوقت فریب پست و لایک های فضای مجازی را نخورد و خودش را گم نکند.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: رفیعی برای هر تیمی که به میدان رفته است، بیشترین توانایی خود را به خرج گرفته و می‌تواند موتور تحرکی برای فاز هجومی تیم خود باشد. امیدوارم روند خوب بازی‌های پرسپولیس ادامه دار باشد و با همدلی و یکدست بودن بتوانیم عناوین مختلفی را کسب کنیم.

نباید به شعور هوادار توهین شود

عربشاهی در رابطه با حواشی‌های اخیر پرسپولیس و اختلافاتی که بین گل محمدی و مدیران این باشگاه وجود داد، بیان کرد: سرمربی پرسپولیس با این رفتارهایی که از خود نشان داد فقط به شعور هوادار توهین کرد. ما نباید با روحیه هواداران بازی کنیم. اگر همین هوادار نباشد امثال ما در فوتبال جایی نخواهیم داشت. باید در این مسائل خویشتن دار بود، کسی که رقم قرارداد فصل قبل خود را کامل دریافت کرده برای آپشن نباید این همه قهر و آشتی کند.

توصیه یک پیشکسوت  به مهاجم پرسپولیس/ فریب لایک‌های مجازی را نخور

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شخصی مانند برانکو با اینکه یک فرد خارجی بود اما در بسیاری از مواقع بسیار خویشتن دار بود و با این رفتارها تمرکز خود و بازیکنان را برهم نمی‌زد. درست نیست با عاطفه هواداران بازی کرد، کسانی که بدون منت از تیم خود حمایت می‌کنند و حقشان است که بهترین عملکرد را از بازیکنان تیم خود داشته باشند.

عربشاهی در مورد عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گفت: نمی‌شود از الان با قاطعیت گفت که پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر می‌شود. تیم سپاهان بهتر از فصل گذشته خود یارگیری کرده و اگر در دیدار مقابل ملوان امتیاز از دست نمی‌داد حتی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم هم قهرمان نمی‌شد. باید زمان بگذرد و بازی‌های بیشتری از پرسپولیس در لیگ مشاهده کنیم.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا