ایرانی کسب و کارجامعه و خانواده

گزارش جامع نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز  اربیل

حضور فعال شرکت آسن در  نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز اربیل عراق

شرکت آسن در کنار دیگر شرکت‌های فولادی، در بزرگترین نمایشگاه بین المللی ساخت وساز اربیل عراق حضور خواهد یافت و جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهد کرد.

نمایشگاه Construct Iraq تنها رویداد در عراق است که شرکت های شناخته شده جهانی در آن شرکت می کنند و یک نمایشگاه تجاری بین المللی در زمینه ساخت و ساز محسوب می شود. مصالح و فناوری های ساختمانی، خدمات پیمانکاری، زیرساخت های الکتریکی، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع(HVAC) و سیستم های پمپ برخی از موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آنها پرداخته می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسن، نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز  اربیل 16 ارديبهشت 1402 (16May  سال جاری میلادی 2013) در اربیل برگزار خواهد شد.

طی مدت برگزاری این نمایشگاه، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آسن با حضور در غرفه این شرکت، پاسخگوی بازدید کنندگان خواهند بود.

حضور مسئولین شرکت های بزرگ و بازرگانان ایرانی و خارجی در غرفه شرکت و تشکیل جلسات متعدد با آنها یکی از مهم ترین دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود . بحث و تبادل نظر در رابطه با شرایط بازار و نحوه تعامل بهتر و قوی تر زمینه ساز همکاری های متقابل آینده خواهد بود.

کالاهای صادراتی شرکت آسن در معرض دیدار بازدید‌کنندگان قرار خواهد گرفت. نمایشگاه اربیل بهترین فرصت را برای محک‌زدن کالا در عرصه رقابت‌های بین المللی، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد. و این فرصت کم نظیر را فراهم خواهد ساخت تا علاوه بر بازاریابی برای کالاهای خود، از روند تولید جهانی در رشته‌های مختلف وتکنولوژی استفاده شده در تولیدات آگاهی کامل یابند و شرایط را برای مذاکره (بصورت عملی) با خریداران بالقوه مهیا می‌سازد.

دکمه بازگشت به بالا