استان ها

انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۹۵ میلیارد ریالی در بندر امیرآباد

براساس اخبار آنلاین مازندران؛ محمد علی اصل سعیدی پور در حاشیه امضای این قرارداد گفت: با امضای قرارداد سرمایه گذاری 395 میلیارد ریالی برای احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور ، 48 هزار تن به دام و طیور بندرامیرآباد اضافه می شود. ظرفیت تولید خوراک برای تأمین خوراک اصلی استان و کشور.
وی مدت قرارداد را 25 سال و بلند مدت عنوان کرد که بر اساس آن سرمایه گذار موظف است ظرف مدت دو سال آن را در زمین های عقب مانده این بندر بسازد.

مدیر کل بندرامیرآباد همچنین گفت: ظرفیت تولید این کارخانه طبق برنامه سرمایه گذاری ارائه شده توسط سرمایه گذار سالانه 48000 تن است که به طور مستقیم برای 30 نفر اشتغال ایجاد می کند و بدون شک سرمایه گذاران را در تولید جذب می کند. این مطابق با سیاست های توسعه سازمان بندر و دریانوردی و همچنین با اهداف اقتصاد کلان سیستم در تأمین نیازهای زندگی مردم است.

سعیدی پور دی ادعا کرد که حدود 9000 متر مربع از اراضی عقب مانده بندرامیرآباد برای ساخت این کارخانه به سرمایه گذار واگذار شده است: با بهره برداری از این کارخانه ، ظرفیت نهایی تولید دام و تغذیه طیور در بندر امیرآباد به 446000 تن در سال.
وی تأکید کرد که استراتژی های بلند مدت بندر امیرآباد برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر و ایجاد شغل به عنوان یک سیاست دائمی در دستور کار است.

48

دکمه بازگشت به بالا