ایرانی کسب و کارنشاط

بهترین بازی های آنلاین موبایل برای کسب درامد

بهترین بازی موبایل برای کسب درآمد

به نقل از برنا نیوز چند سالی است که موبایل های هوشمند اندروید و IOS به بازار ارتباطات پا گذاشته اند و روز به روز به میزان حافظه، گرافیک و خیلی از امکانات آن ها افزوده می شود. حتی برخی از گوشی های SMART مخصوص بازی تولید می شوند. این موبایل ها ظرفیت بالایی دارند و از کارت های گرافیکی بالایی برخوردارند. به همین خاطر بسیاری از گیمرها ترجیح می دهند به جای لپ تاپ یا تبلت، از این موبایل ها برای بازی استفاده کنند.

بهترین بازیهای موبایلی برای کسب درآمد، هر ساله توسط کمپانی های سازنده اعلام می شود. برای مثال، در این چند سال اخیر، تعداد زیادی اکانت بازی Clash of Clans به فروش رسیده و پول های بسیاری به جیب بازیکنان، وارد کرده است. این فقط نمونه ای کوچک از این بازی ها بود. برخی از بازی های دیگر هم وجود دارند که شما با ساخت اکانت و حساب کاربری در آن ها می توانید بازی کنید و به ازای دریافت امتیاز، پول دریافت کنید. البته نقد کردن امتیازها و پول های شما به این بستگی دارد که سازنده ی بازی، درآمد شما را چگونه به دست شما برساند.

برخی از بازی ها مربوط به حوزه ی بلاک چین هستند و ارز دیجیتال به شما پرداخت می کنند که شما باید حساب صرافی داشته باشید. برخی نیز پرداخت به دلار دارند که شما نیازمند حساب ارزی هستید و در صورت نداشتن، می توانید این کار را به موسسات و مراکزی که این خدمات را ارائه می کنند، بسپارید و مقداری از آن را تحت کارمزد به آن واسطه پرداخت کنید. اگر بازی شما در داخل کشور باشد، مطمئنا امتیازهای خود را با ریال به شما پرداخت خواهد کرد. به همین راحتی می توان از بازی های موبایلی، کسب درآمد کرد. در ادامه بذکر بازی های درآمدزای داخلی و خارجی و حوزه ی بلاک چین و متاورس، اشاره خواهیم کرد.

بازی‌های حوزه ی بلاک چین و کسب درآمد

کسب درآمدهای میلیونی از دنیای بازی های موبایلی، سخت نیست. شاید روزگاری کسب این درآمد کمی مشکل بود و باید تایم زیادی صرف بازی کردن میشد. البته امروز هم این تایم باید گذاشته شود ولی سطح درآمد زایی و شکل آن کمی دستخوش تغییر شده است و راحت تر می توان درآمدهای میلیونی در ماه و یا حتی میلیاردی را تجربه کرد. با ظهور دنیای ارزهای دیجیتال، بسیاری از تولیدکنندگان بازی های موبایلی به فکر این افتادند که جایزه و پاداش بازی ها را با ارز دیجیتال پرداخت کنند. این همه ی ماجرا نبود. برخی از تولید کنندگان پا را فراتر گذاشته و بازی هایی مختص به حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی طراحی کردند که گوشه ای از دنیای متاورس و فضای برتر در آینده را نشان می دهند. برخی از بازی های معروف این حوزه شامل موارد زیر هستند:

  • بازی سندباکس
  • اکسی اینفینیتی
  • دسنترالند
  • استاراطلس
  • زوکی موبا
  • جنگ تاج و تخت
  • متاورس دراگون مستر
  • کراب بایتس یا کشاورزی مبتنی بر اقتصاد
  • تاون استار
  • بیگ تایم

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی و خارجی برای کسب درآمد

برای داشتن لیستی از بهترین بازی های موبایلی داخلی و خارجی برای کسب درآمد، می توانید همین عبارت را در موتورهای جستجو، سرچ کنید تا ببینید کدام یک بیشترین دانلود را داشته و گیمرهای حرفه ای، کدام یک را بازی می کنند. ما در اینجا به برخی از بازی های موبایلی درآمدزا ساخت داخل و خارج اشاره می کنیم که برخی از آن ها مربوط به دنیای کریپتو کارنسی و بلاک چین هستند و برخی هم جزء بازی های امتیازی و درآمدزای معمولی هستند.

بازی های موبایلی درآمدزا ساخت داخل کشور:

بازی های درآمدزای ایرانی، زیاد معروف نیستند. اما برخی از بازی ها در دنیا هستند که کاربران ایرانی در آن ها درآمدهای بسیار زیادی کسب می کنند. مانند زولا، اکسدوس 3000 و فیفا. برخی بازی های درآمدزای داخلی مانند اسنپ کیو و بازی هایی از این دست، بستری خوب برای کسب درآمد ریالی و تومان هستند که متاسفانه با توجه به کاهش روزافزون ارزش پول ملی، کسب درآمد بالا از این بازی ها، تقریبا غیر ممکن است.

بازی های موبایلی درآمدزا ساخت خارج از کشور:

تعداد بازیهایی که هر سال از کمپانی های معروف خارجی برای موبایل های اندروید و ios طرحی می شوند، خیلی زیاد است. این بازی ها به دو دسته تقسیم می شوند. بازی های موبایلی و بازی های بلاک چین. از مهم ترین بازی های اندرویدی حوزه ی بلاک چین، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Forest knight
  2. Cryptopop
  3. Elementos

و از بازی های معروف و معمولی موبایلی برای کسب درآمدهای دلاری و امتیازهای ویژه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Runescape
  2. World of warcraft
  3. Swagbucks
  4. My points
  5. Mistplay
  6. Long game
  7. Clash of clans
  8. Fifa
  9. Zulla

بهترین بازی های موبایلی در دنیا، یکی دو تا نیستند.  اگر به دنبال بهترین بازی آنلاین برای موبایل هستید، حتما باید با چندین بازی معروف، کار کنید تا بهترین آن را پیدا کنید. اگر گیمر حرفه ای باشید، دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت و می توانید به راحتی بازی کرده و درآمد کسب کنید.

۱۰ بازی موبایلی برتر که می‌توان از آن‌ها درآمدزایی داشت

پیشرفت پلتفرم موبایل دلیلی عالی برای توسعه دهندگان مستقل و کوچک بود تا این‌بار دیدی عمیق‌تر نسبت به این پلتفرم داشته باشند. از طرفی محبوب‌تر شدن بازار رمزارز‌ها و همه‌گیری تکنولوژی‌های مختلف، زمینه‌ای عالی را فراهم کرده بود تا بازی‌های ویدیویی دیگر از آن کالبد یکنواخت خارج شوند. همه‌چیز سریع‌ پیش می‌رفت و پای بازی‌های رمزارز محور نیز به دل پلتفرم موبایل باز شد. این بار بازی‌های موبایلی اجازه می‌دادند که در قبال تجربه این بازی‌ها، درآمدزایی داشته باشید.

اگر علاقه‌مند به دنیای بلاک‌چین و بازی‌های موبایلی هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا این‌بار سری به دنیایی بزنیم که ناشناخته باقی مانده است. دنیایی که ابدا شوخی‌بردار نیست و برای موفق شدن در آن‌ها باید با علمی کافی و مطالعه زیاد وارد شوید. این شما و این ۱۰ بازی موبایلی برتر موبایلی که اجازه درآمدزایی را به شما می‌دهند.

The Sandbox

اگه از طرفداران بازی‌های سندباکس و ماینکرفت هستید، The Sandbox یک انتخاب عالی برای شماست. جایی‌که باید با خرید زمین و ساخت آیتم‌های مختلف و فروش آن‌ها به دیگر بازیکنان، به درآمدزایی دست پیدا کنید! The Sandbox متاسفانه هنوز به صورت رسمی انتشار پیدا نکرده است و در مراحل بتا قرار دارد. اما اگر قرار باشد که The Sandbox از شرایطی که اکنون دارد موفق‌تر عمل کند، می‌تواند یک انقلاب بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال و بازی‌های هم راستای خودش باشد! گرافیک بازی واقعا جذاب است و به خاطر استفاده کردن از رنگ‌های شاد در پروسه ساخت بازی، The Sandbox به نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

Axie Infinity

یکی از بازی‌های موبایلی که در طول چند وقت اخیر حسابی سر و صدا کرده، بازی Axie Infinity بود! صحبت از یک بازی موبایلی جذاب است که به شما اجازه می‌دهد که با بازی کردنش درآمدزایی داشته باشید! ایده‌‌ای که واقعا سرگرم‌کننده به نظر می‌رسید و Axie Infinity را تبدیل به شاهکاری فوق‌العاده کرده بود که هرکسی را عاشق خودش می‌کرد.

شما باید در دنیای این بازی با پیدا کردن کاراکترهای مختلف، داستان خودتان را بسازید. هر کاراکتر قیمت خودش را دارد و گاهی ممکن است که هر کدام از این کاراکترها بسته به توانی و قابلیت‌هایی که دارند، از ۱۰ دلار تا ۳۰ دلار قیمت داشته باشند. شما با خرید و پیدا کردن این کاراکترها و فروش آن‌ها، می‌توانید اتریوم دریافت کنید. ارزی که می‌توان هر لحظه آن را برداشت کرد. منتهی Axie Infinity یک بازی کاملا رایگان نیست! شما برای اجرا و دسترسی به این بازی نیاز به پرداخت یک ورودی ۸۰۰ دلاری دارید تا بتوانید وارد دنیای Axie Infinity شوید و از گرافیک و استراتژی‌های بازی لذت ببرید.

CryptoKitties

بازی موبایلی CryptoKitties از آن دسته از بازی‌هایی است که در نگاه اول یک بازی کاملا ساده و کسل کننده بنظر می‌رسد. اما شما نباید گول گرافیک کارتونی و دنیای فانتزی بازی را بخورید، CryptoKitties از جمله بازی‌هایی است که نیاز به مطالعه بازار رمزارزها و دنیای دیجیتال دارد. CryptoKitties در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی Dapper Labs توسعه پیدا کرد. جایی‌که بازی به شما اجازه می‌داد تا با استفاده از خرید و فروش گربه‌ها، بزرگ کردن و نگهداری از این گربه‌های دوست داشتنی، به درآمدزایی برسید.

همچنین CryptoKitties براساس تکنولوژی بلاک‌چین توسعه پیدا کرده است و یکی از اولین بازی‌هایی بود که به سراغ این تکنولوژی رفت. متاسفانه CryptoKitties یک بازی کاملا رایگان نیست و شما برای استارت فعالیت خودتان در دنیای این بازی نیاز به خرید یک گربه دارد. قیمت هرگربه در CryptoKitties از حدود ۱۰ تا ۳۰ دلار شروع می‌شود و هرگربه وابسته به قابلیت‌های نژادی‌اش، قیمت متفاوت‌تری نیز خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا