ایرانی کسب و کارعمومی

معرفی بهترین دیزل ژنراتور در ایران

در مورد دیزل ژنراتور چه می دانید؟ اگر می خواهید برای رسیدن به اهداف خود از دیزل ژنراتور استفاده کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از زوایای مختلف به این دستگاه نگاه کنیم و پرفروش ترین ها را به شما معرفی کنیم.

موتور دیزل که به عنوان دیزل ژنست نیز شناخته می شود، ماشینی است که ترکیبی از یک موتور و یک موتور الکتریکی را شامل می شود که می تواند برق تولید کند. تولید برق و موتورهای دیزلی را می توان در هر محیطی که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده کرد و این مشکل با بسیاری از مشکلات حل می شود و شرایط را در بسیاری از شرایط سخت ساده می کند. از قابلیت این دستگاه حتی در اتاق هایی که برق دریافت می کنند نیز می توان استفاده کرد.

به عنوان مثال: زمانی که برق شهرهای بزرگ کشور به دلایل مختلف قطع می شود، از دیزل ژنراتور تا زمان وصل استفاده می شود. در مواقع اضطراری و در شهرهای بزرگ و یا در مشاغل مختلف، عدم دسترسی به دیزل ژنراتور می تواند باعث بروز مشکلات و تلفات جانی و مالی زیادی شود.

معمولا کسانی که قصد استفاده از دیزل ژنراتور را دارند این سوال پیش می آید که سوخت دیزل ژنراتور چیست؟ در این راستا باید بگوییم که دیزل ژنراتورها از سوخت دیزل به عنوان وسیله ای برای تولید برق استفاده می کنند که به سوخت فسیلی معروف است و از تقطیر نفت خام به دست می آید. اما انواع دیگر ژنراتورها با سوخت های دیگر کار می کنند و با گاز، بنزین، پروپان و غیره کار می کنند. بستگی به نوعش داره

دیزل ژنراتور برای بیمارستان

انواع دیزل ژنراتور برق

انواع مختلفی از برق وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل می توان انواع دیزل ژنراتورهای زیر را نصب کرد:

دیزل ژنراتور ضروری

دیزل ژنراتور اضطراری که به عنوان مولد برق آماده به کار نیز شناخته می شود در مواقع اضطراری و زمانی که برق کشور قطع می شود استفاده می شود. این نوع ست دیزل ژنراتور دارای منبع تغذیه اضافی بوده و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. اماکن عمومی: کارخانه ها، بیمارستان ها، نیروگاه ها، مراکز اداری و غیره به تعداد زیادی دیزل ژنراتور اضطراری نیاز دارند و دارند.

دیزل ژنراتور قابل حمل

ماشین برقی پرتابل یا کوچک همانطور که از نامش پیداست نوعی ماشین است که اندازه کوچکی دارد و به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. بنابراین، این نوع موتور الکتریکی در مواقعی که به یک موتور موتوردار برای اهداف مختلف نیاز دارید، انتخابی عالی است.

دیزل ژنراتور پایه

دیزل ژنراتور اولیه زمانی است که نمی توانیم در شهرها یا کشور برق بگیریم. این نوع موتور دیزلی در واقع همان موتوری است که تمام برق مورد نیاز را تامین می کند که می توان از آن در مکان هایی مانند کمپینگ، کمپینگ و … استفاده کرد.

دایم الکار دیسیلرافال

علاوه بر انواع دیزل ژنراتورهای ذکر شده در قسمت های بالا، نوع دیگری از مولد برق وجود دارد که اصطلاحاً دیزل ژنراتور دائمی نامیده می شود که برای تامین برق ثابت استفاده می شود. به طوری که ژنراتور باید به طور مداوم کار کند و هیچ وقفه یا قطعی برق نداشته باشد.

دیزل ژنراتور دائمی بهترین انتخاب برای مکان هایی است که برای مدت طولانی به برق نیاز است و دسترسی به برق ملی وجود ندارد.

بهترین دیزل ژنراتور ایران

موتور دیزلی که توسط شرکت های مختلف دنیا طراحی و تولید شده است دارای برندهای مختلف می باشد. بهترین دیزل ژنراتور در ایران شامل برندهای زیادی می باشد که برخی از آنها به شرح زیر است:

تولید کنندگان موتور دیزل تبریز

دیزل ژنراتور تبریز موتورسازان تولید این شرکت معتبر ایرانی می باشد که سابقه طولانی در تجارت دارد و یکی از بهترین و معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه دیزل ژنراتور و تجهیزات راهسازی می باشد. ایرانی بودن این برند باعث می شود تا در صورت بروز مشکل به راحتی بتوان قطعات یدکی را پیدا کرد و تعمیر کرد. در ضمن این نوع دیزل ژنراتور خانگی قیمت بسیار مناسبی دارد.

دکمه بازگشت به بالا