اقتصادیایرانی کسب و کارعمومی

کتاب جرایم علیه اموال و مالکیت میرمحمد صادقی

کتاب جرایم علیه اموال و مالکیت میرمحمد صادقی

دانلود کتاب جرایم علیه اموال و مالکیت میرمحمد صادقی  ، در کتاب جرایم علیه اموال و مالکیت که به عنوان سرفصل درس حقوق جزای اختصاصی 2 تدریس می‌گردد، به تبیین و بررسی جرائمی پرداخته می‌شود که، با نقض حقوق مالکانه اشخاص در ارتباط هستند. مؤلف در کتاب حاضر، با نگاهی موشکافانه ابتدا به تعریف و بیان تاریخچه هریک از جرایم مالی پرداخته و سپس به نحو کامل به تبیین و تشریح عناصر متشکله (عنصر قانونی، مادی و معنوی) و نیز مصادیق جرایم مذکور اهتمام می‌ ورزد.

دانلود کتاب استعداد تحلیلی مسیح خواه ، کتاب استعداد تحصیلی مسیح خواه کتابی بسیار کامل و جامع می باشد و این کتاب می‌ تواند پاسخگوی همه داوطلبان آزمون دکتری در هر گروه آزمایشی باشد. که شامل شرح درس، سوالات طبقه بندی شده همراه پاسخ تشریحی، سوالات تالیفی استاندارد، منتخب سوالات دکتری می باشد.

دانلود گام به گام دروس دهم کلاغ ریاضی و تجربی شاهکلید ، کتاب گام به گام دروس دهم کلاغ ریاضی و تجربی 920 صفحه PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. دانش‌ آموز در این کتاب دروس ریاضی 1، فیزیک 1، شیمی 1، هندسه 1، زیست‌ شناسی 1، آزمایشگاه علوم تجربی 1، فارسی 1، نگارش 1، انگلیسی 1، عربی 1، دین و زندگی 1، استان‌ شناسی تهران، استان شناسی، آمادگی دفاعی، تفکر و سواد رسانه‌ ای و جغرافیای ایران را مطالعه خواهد کرد. مولفان شاه‌ کلید دهم کلاغ سپید با تکیه بر تصاویر جذاب و انواع جدول و تمرین‌ های متنوع، دانش‌ آموز را برای مطالعه و یادگیری مبانی درسی تشویق می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا