استان ها

دواین جانسون با «سریع X» به مجموعه «سریع و خشن» برمی‌گردد

با یک غافلگیری بزرگ؛

دواین جانسون با «سریع X» به فرانشیز «سریع و خشن» برمی گردد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از ادعای این که «دواین جانسون» دیگر قرار نیست بخشی از ماجراجویی‌های «سریع وخشن» باشد،  قرار است که این بازیگر بار دیگر در نقش «هابز» در آخرین محصول این فرانشیز ظاهر شود.

با ساخت «سریع X»، «سریع و خشن» در راه رسیدن به ایستگاه آخر خود است و به نظر می‌رسد که این ماجراجویی موفق می‌خواهد به بزرگترین شکل ممکن و با استفاده از تمام ستاره‌هایش در طول این سال‌ها با طرفدارهایش خداحافظی کند. آخرین فیلم از این مجموعه اکشن روز ۱۹ می‌ در سینما‌ها اکران می‌شود و در آن یک مهمان ویژه حضور دارد.

بعد از چندین درگیری بین دواین جانسون و نقش اول این فیلم، وین دیزل، دواین جانسون قسم خورد که دیگر هرگز برای بازی در این فیلم برنمی گردد.

اما حالا طبق گزارش سایت سینمایی مووی وب، این بازیگر یکی از غافلگیری‌های بزرگی است که این فیلم جدید برای طرفدارهایش دارد. گزارشات جدید نشان می‌دهند که جانسون در یکی از صحنه‌های اصطلاحاتً پست-کردیت فیلم که توسط «لوئیز لتریه» کارگردانی شده است حاضر می‌شود.

در این شکی نیست که تصمیم ستاره فیلم «آدام سیاه» به بازگشت غافلیگری بسیار بزرگی است، با توجه به این که او در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای با سی ان ان به همه اطمینان داد که دیگر هیچ علاقه‌ای به حضور در هیچ فرانشیزی به هیچ شکلی ندارد. او به سی ان ان گفته بود: «من مستقیم به دیزل گفتم که به این فرانشیز برنمی گردم. خیلی قاطع و مصمم این حرف را به او گفتم و گفتم که تا ابد از بازیگران و عوامل این فیلم حمایت می‌کنم و همیشه دعا می‌کنم که این فرانشیز موفق باشد، اما دیگر خودم به هیچ وجه برنمی گردم. پست عمومی اخیر وین دیزل نمونه‌ای از کار‌های او است. دوست نداشتم درباره مرگ پل واکر یا بچه هایش در آن پست صحبت کند. ما ماه‌ها قبل درباره این صحبت کرده بودیم و به نتیجه رسیده بودیم.»

اگرچه هنوز خبری درباره بافتی که شخصیت جانسون در این فصل جدید از داستان ظاهر می‌شود وجود ندارد، اما حضور او میتواند کمک بزرگی به ادامه این فرانشیز بعدازاین که ماجراجویی به پایان خود می‌رسد کمک کند.

گفته می‌شود که «هابز و شاو» شروع یک داستان دیگر در دل دنیای «سریع و خشن» است که برای آن تیمی به رهبری کاراکتر‌های جانسون و استاتهام تشکیل خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا