بین الملل

اُفت ۶ هزار و ۸۴۹ واحدی بورس در یک روز

در تراز ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحدی ایستاد

 
شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۴۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا،امروز یکشنبه (۲۱ خرداد) در ابتدای شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۷۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۴۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان رسید. شاخص کل هم وزن با اُفت ۲ هزار و ۱۷۷ واحدی روی پله ۷۴۸ هزار و ۶۳۵ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۲۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۵۵۱ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۹ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۳۱ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۴۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، دارایکم و خبهمن بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها خبهمن۲، خساپا و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۲۴۴، کارا، اوصتا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و والماس بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا