بین الملل

شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد

شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه ۷ فروردین ماه) با ۴ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص هم‌وزن در روز جاری برخلاف شاخص کل، با ۵۷۴ واحد رشد به ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۳۲۲ واحد رشد به ۴۳۱ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۴۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۴۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شتران، وبملت، خودرو و شستا بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث کاهش شاخص شدند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۷۶ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۹۵۶ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نماد‌های خاور، وسپهر، انتخاب، مادیرا و آریا بیشترین اثر منفی و نماد‌های آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

شاخص بورس

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا