معرفی و فروش توری سرندی مقاوم

توری سرندی یکی از انواع توری‌های فلزی است. کاربرد این محصول در مقایسه با انواع توری کمتر است. این محصول، از بافته شدن سیم‌های تولید می‌شود. در زمان ساخت این محصول و بافتن مفتول‌ها به یکدیگر، فضاهای خالی ایجاد می‌شود که به آن‌ها چشمه می‌گویند. در این توری، چشمه‌های نام‎‌برده، سبب الک کردن یا تفکیک کردن مواد مختلف می‌شوند. از مشحصات بارز این توری می‌توان به خاصیت انعطاف‌پذیری مطلوب اشاره کرد. همین مسئله سبب می‌شود تا در موارد مختلف بتوان از آن استفاده نمود. در صورتی که قصد خرید توری سرندی را دارید، ما در این بخش شما را با مشخصات و قیمت فروش این محصول آشنا می‌کنیم.

از جمله مشخصات دیگر در خصوص این محصول این است که در ساخت آن از مفتول‌های موج‌دار استفاده می‌شود. همین مسئله سبب افزایش مقاومت و استحکام آن می‌شود. همین ویژگی این توری را برای استفاده در صنایع مختلف مانند عمرانی و ساختمان‌سازی آماده می‌کند.

یکسان بودن اندازه چشمه‌ها در این محصول بسیار اهمیت دارد. چرا که در غربال کردن مخلوط‌های ناهمگن از آن استفاده می‌شود. این مورد سبب می‌شود تا در زمان ساخت، مفتول‌ها به یک دیگر جوش بخورند.

نحوه تولید توری سرندی

شاید لازم باشد در خصوص آشنایی با این محصول، ابتدا با نحوه تولید آن آشنا شوید. به طور کلی این محصول شامل یک ورق مشبک است. برای ساخت این توری، از مفتول استفاده می‌شود. مفتول‌های مورد استفاده در ساخت این محصول که معمولا از نوع گالوانیزه است، در زمان ساخت، در کنار یکدیگر قرار گرفته و بافته می‌شوند.

به منظور افزایش استحکام و مقاومت در این توری، در زمان ساخت مفتول‌ها به یکدیگر جوش داده می‌شوند تا مقاومت بالاتری داشته باشند. یکسان بودن سایز چشمه‌ها در توری سرندی اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین فرآیند ساخت می‌بایست با دقت کافی انجام شود.

مهم‌ترین کاربرد این محصول که از نامش مشخص است، سرند کردن و غربال کردن است. به طور کلی این محصول به منظور کارهای مختلف مانند جداسازی و فیلتراسیون استفاده می‌شود.

انواع توری سرندی

انواع این توری، به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود. در ادامه انواع آن را بیان می‌کنیم:

توری سرندی آهنی

به منظور ساخت این توری از مفتول‌هایی با ضخامت 1.5 میلی‌متر استفاده می‌شود. بنابراین ضخامت این توری 1.5 میلی‌متر است. این محصول به صورت ایستاده یا کرکره استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای رایج آن می‌توان به استفاده در پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ساختمانی اشاره کرد. استفاده از این توری در فضاهای خشک و بدون رطوبت توصیه می‌شود.

توری سرندی گالوانیزه

این توری در میان انواع دیگر، مقاومت بالایی دارد. به طور کلی در زمان ساخت این محصول، از فرآیند گالوانیزاسیون استفاده می‌شود. در این فرآیند، از طریق پوشش روی بر سطح مفتول، آن را در برابر رطوبت و خورندگی مقاوم می‌کنند. به منظور آبکاری برای ساخت این محصول، از دو روش آبکاری گرم و آبکاری سرد استفاده می‌شود.

در نوع گرم، درخشش سطح مفتول گرفته می‌شود اما مقاومت افزایش میابد. این در حالی‌ست که در در نوع سرد سطح مفتول درخشش خود را حفظ کرده اما مقاومت پایینی دارد. این توری در ابعاد مختلف تولید شده و کاربرد زیادی هم دارد.

توری سرندی فولادی

این توری، از مفتول پرکربن تولید می‌شود. در زمان ساخت آن از استانداردهای لازم استفاده شده و لازم به ذکر است که استحکام بالایی دارد. در مقایسه با انواع دیگر، این توری دارای ظاهر مناسب و زیبایی بوده و به منظور حصارکشی مناطق تفریحی و ویلاسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توری سرندی pvc

نوع دیگری از این توری، نوع pvc است. در واقع در زمان ساخت این توری، به منظور مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت، از پوشش pvc برای ساخت استفاد می‌شود. این پوشش علاوه بر ایجاد مقاومت بیشتر، سبب بهبود ظاهر آن نیز می‌شود.

توری آلومینیومی

نوع آلومنیومی، در مقایسه با انواع دیگر که از جنس فولاد بودند، دارای وزن پایین‌تری است. این محصول از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نصب آسانی دارد. رایج‌ترین کاربرد آن استفاده در کارخانه‌جات و صنایع غذایی است.

توری مسی

در آخر، توری مسی، از مس ساخته می‌شود. از جمله مشخصات بارز آن می‌توان به مقاومت بسیار بالا و قدرت انتقال حرارت مطلوب اشاره کرد. در ساخت لوازم حرارتی و باربیکیو کاربرد دارد.

کاربرد توری سرندی

به طور کلی از این توری، در موارد مختلفی استفاده می‌شود. در صنایع دارویی، هنری، خانگی، ساختمانی و عمرانی به وفور از این توری استفاده می‌شود. در ادامه برخی از رایج‌ترین کاربردهای آن را مطرح می‌کنیم:

  • تولید توری درب و پنجره به منظور جلوگیری از ورود حشرات
  • محافظت در برابر اشعه و فرکانس‌های رادیویی در برخی مدل ها
  • استفاده در صفحات شومینه
  • استفاده به عنوان فولاد ضدزنگ به منظور فیلتراسیون
  • محافظت از دام و طیور
  • استفاده در صنایع معدنی، ذغال سنگ، کاربردهای پردازشی و…
  • استفاده در شیرآلات، پمپ، اتصالات و…
  • سرند کردن شن و ماسه
  • استفاده در صنایع مواد غذایی

قیمت فروش توری سرندی

قیمت فروش توری سرندی ، بعد از آشنایی با مشخصات خرید آن، قطعا یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید است. در قیمت فروش توری سرندی، عوامل مختلفی دخیل هستند. به طور کلی ضخامت مفتول، سایز چشمه، وزن توری، روش ساخت، نوع و… در قیمت فروش توری سرندی موثر هستند. اما فاکتورهای دیگر نیز در این مسئله نقش دارند.

عواملی نظیر قیمت مواد اولیه، وضعیت اقتصادی کشور، میزان تقاضا و… در قیمت توری سرندی دخیل هستند. بنابراین در زمان خرید به این فاکتورها توجه کنید. به طور کلی قیمت این توری مانند ، ، و سایر توری ها، به عوامل مختلفی وابسته است.

خرید توری سرندی

به منظور خرید توری سرندی، مراجعه به مراکز معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. شهر مفتول از جمله مراکز معتبر فروش انواع محصولات مفتولی، توری، ، ، و… است.

به منظور خرید توری سرندی با بهترین قیمت تنها کافیست با شماره تماس بگیرید و با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید. همچنین به منظور خرید توری سرندی به صورت آنلاین از طریق وبساختار توری سرندی همانند توری های پرسی می باشد با این تفاوت که بافت زدن برای ساخت این توری ها به صورت فشرده تر و نزدیک به هم انجام شده است.
با توجه به این موضوع فضای خالی بسیار کمی در بین گره های این توری وجود دارد این فرآیند باعث افزایش مقاومت توری سرندی نسبت به توری پرسی می شود.تشخیص توری سرندی از توری پرسی بسیار آسان می باشد آلیاژهای به کار گرفته شده برای ساخت این توری ها تقریباً مشابه می باشند.
اما چگونگی استفاده از آن و نیز ماندگاری آن ها تفاوت هایی با هم دارند، شما می توانید با توجه به نیازمندی خود ضخامت های مختلفی از این توی را در متراژ های متفاوتی استفاده نمایید.
هزینه های مربوط به خریداری توری سرندی با توجه به ضخامت انتخاب شده متفاوت خواهد بود هر چه شما توری های ضخیم تر و مقاوم تری را خریداری کنید به طور حتم هزینه های ارائه شده برای تان افزایش خواهد یافت، این مورد برای متراژ نیز صادق می باشد و متراژ بیشتر هزینه های بیشتری را برایتان رقم خواهد زد.
برای خریداری توری سرندی می توانید به فروشگاه های مصالح ساختمانی در محل زندگی خود مراجعه کنید، اما برای خرید متراژهای زیادی از این توری بهتر است به کارخانه های فعال در این زمینه سری بزنید.

معرفی انواع توری سرندی

تورهای سرندی معمولاً به یک شکل شناخته شده در بازار به فروش می رسند اما برای ساخت آن ها آلیاژها و فلزات مختلف استفاده شده است که در این بخش قصد معرفی انواع توری سرندی به شما را داریم.
شناخته شده ترین نوع توری سرندی، توری سرندی گالوانیزه می باشد که استفاده از آن گسترش زیادی در سراسر جهان دارد.
توری سرندی های گالوانیزه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و برای سال‌های طولانی کاربرد اولیه خود را حفظ می‌کنند، این نوع توری سرندی ها معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع آن دارند.
شما می‌توانید دو نوع توری سرندی گالوانیزه گرم و سرد را در بازار مشاهده کنید که نمونه سرد آن ظاهری درخشان دارد اما نمونه گرم آن دارای ظاهری کدر اما مقاوم است.
چنآنچه برای شما زیبایی و جذابیت توری سرندی مهم تر می باشد می توانید از نمونه گالوانیزه سرد این توری استفاده کنید اما برای داشتن مقاومت بیشتر استفاده از توری گالوانیزه گرم مناسب تر خواهد بود.
یکی دیگر از پرکاربردترین انواع توری سرندی نمونه pvc آن می باشد همانطور که می دانید امروزه برای محافظت از فلزات گوناگون از یک لایه پلاستیکی در خارجی ترین قسمت آن استفاده می شود، با توجه به این موضوع محصول مورد نظر برای سالیان طولانی کاربرد خود را حفظ خواهد کرد.

استفاده از توری سرندی های pvc باعث می‌شود که شما در کنار داشتن مقاومت بالای یک محصول زیبایی منحصر به فرد آن را نیز داشته باشید.
توری سرندی آهنی سیاه یکی دیگر از انواع توری سرندی ارائه شده در بازار است این نوع توری سرندی قیمت پایین تری نسبت به سایر نمونه ها دارد اما مقاومت تقریبا مشابهی را نیز دارا است.
توجه داشته باشید که در محل بکارگیری توری سرندی آهنی ممنوعیت کوچکی وجود دارد برای مثال استفاده از آن در مکان هایی که رطوبت بالایی دارند گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.
همانطور که می دانید فلز آهن در تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی و در نهایت پوسیدگی می شود، با توجه به این موضوع در هنگام استفاده از توری سرندی آهنی باید به آب و هوای منطقه دقت کرد.

کاربردهای توری سرندی

در حال حاضر توری سرندی ها کاربردهای متفاوتی را در اختیار انسان‌ها قرار داده اند، یکی از مهم‌ترین کاربردهای توری سرندی استفاده از آن به عنوان محافظ و حصار می باشد، همانطور که می دانید در برخی از مزارع و زمین های کشاورزی ورود و خروج برخی از حیوانات دائماً در حال کنترل می‌باشد، زیرا اگر برخی از حیوانات بتوانند به این زمین‌ها راه پیدا کنند محصولات کشت شده را به طور کامل از بین خواهند برد، با توجه به این موضوع ضررهای اقتصادی زیادی ایجاد می‌شود به همین دلیل از یک محافظ و حصار مناسب در اطراف زمین کشاورزی استفاده خواهد شد.
در این میان استفاده از توری سرندی گزینه مناسبی برای حصارکشی می باشد این توری ها مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی همانند سرما، گرما، رطوبت و نور خورشید دارند و شما می توانید در هر منطقه‌ای از آن ها استفاده نمایید.

از آنجا که معمولاً فضای خالی بسیار کمی در ساختار توری سرندی وجود دارد ورود و خروج حیوانات کوچک تر نیز کنترل خواهد شد.
برخی از توری سرندی ها برای محافظت از درب و پنجره ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند در چنین شرایط ورود و خروج حیوانات و یا حتی انسان به این محل ها نیز کنترل خواهد شد.
امروزه برخی از قفس ها برای حیوانات نیز با استفاده از این توری سرندی ها تولید می شوند قفس های تولید شده با استفاده از توری سرندی مقاومت بالایی داشته و برای نگهداری حیوانات کاملاً مناسب می باشند.
همچنین این قفس ها از قیمت چندان زیادی برخوردار نمی باشند و به راحتی قابل تهیه خواهند بود.

تور سرندی برای استحکام بتن

در قسمت قبل برخی از کاربردهای تور سرندی را برای شما بازگو کردیم اما یکی از مهم ترین کاربردهای تور سرندی، در ساخت و ساز است در این میان از طور سرندی برای افزایش استحکام بتن استفاده می شود.
در چنین شرایطی در هنگام ساخت و ساز سازه های مختلف، در قسمت های مختلفی از آن توری سرندی را با متراژ های تعیین شده قرار می دهند، در پی این موضوع سازه مورد نظر برای مدت طولانی تری حالت و مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.
برای مثال امروزه در هنگام ساختن ستون های مختلف در آپارتمان ها به صورت لایه لایه از توری سرندی استفاده می‌کنند در چنین شرایطی ستون گچی محکم تری ساخته می شود همانطور که می دانید وجود ستون هایی محکم و قدرتمند در یک خانه از اهمیت زیادی برخوردار است.
در حال حاضر استفاده از انواع توری ها برای ساخت و ساز یک عامل مهم به شمار می‌رود و این فرایند نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای پیشرفته جهان نیز اجرا می‌شود.

زمانی که شما از یک لایه توری سرندی در لابه لای سازه خود استفاده می کنید در نهایت محصول به دست آمده کمتر ترک خواهد خورد همچنین در هنگام وقوع زمین لرزه و یا سیل آپارتمان شما استحکام خود را حفظ خواهد کرد.

توری سرندی برای غربال کردن

شاید با توجه به نام این محصول حدس زده باشید یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن سرند کردن و غربال کردن می باشد با توجه به این موضوع از این توری سرندی ها در معادن کارخانه های تولید مواد غذایی و صنایع گوناگون استفاده می‌شود.
غلتک های سرندی معمولاً کاربردهای بسیار مهمی در صنایع خواهند داشت.

جهت خرید ورق پانچ به سایت اقدام کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا