ایرانی کسب و کارتندرستی

طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری

قارچ گانودرما، خواص درمانی بسیار گوناگونی دارد ولی نمی توان آن را به تنهایی مصرف کرد از این رو شرکت های زیادی اقدام به تولید و عرضه اشکال گوناگون این قارچ کرده اند که یکی از آنها قهوه گانودرما سوپریم می باشد. اطلاع از طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری برای خریداران این قهوه اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله تلاش کرده ایم که ضمن بررسی خواص دارویی و درمانی و مزایای استفاده از این قارچ، طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری و نکات مربوط به آن را نیز شرح دهیم.

 

قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری ؛ از دروغ تا واقعیت! | بیزما مگ

یکی از محبوب ترین انواع محصولات قهوه گانودرما تولید شده توسط برند دکتر بیز کافه موکا دکتر بیز می‌باشد و این محصول با توجه به طعم بی نظیر و خواص بیشماری که برای بدن دارد توانسته است محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. قهوه فوری سوپریم علاوه بر لاغری خواص بیشماری برای بدن دارد که تنها برخی از آنها عبارتند از:

درمان کبد چرب

کاهش قند خون

کاهش کلسترول خون و چربی خون

افزایش سوخت و ساز بدن

توقف ریزش موها

درمان زود انزالی در آقایان

درمان ناباروری در آقایان و خانمها

درمان زگیل تناسلی

تنظیم عملکرد غده تیروئید

درمان مشکلات پوستی مانند پسوریازیس و پیسی

همانطور که مشاهده می کنید این محصول علاوه بر خواص بسیار مناسب برای لاغری و کاهش وزن ، دارای خواص بی شمار دیگری برای بدن می باشد.اما در این پست به طور تخصصی با طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری و خواص آن و نحوه عملکرد این محصول در کاهش وزن و لاغری صحبت می کنیم.

برای منظور نیاز است تا ترکیباتی که در این قهوه وجود دارد و موجب کاهش وزن و لاغری می شود را یک به یک مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در خصوص نحوه عملکرد این محصول جهت کاهش وزن آشنایی بیشتری کسب کنید.

جینسینگ موجود در قهوه فوری سوپریم برای لاغری

بر روی اثربخشی جینسینگ در کاهش وزن و لاغری تحقیقات بسیار زیادی صورت گرفته شده است. گیاه جینسینگ با افزایش سوخت و ساز بدن می تواند موجب کاهش وزن شود . همچنین جینسینگ از پنج هزار سال پیش در طب سنتی شرق در چین مورد استفاده قرار می گرفته است .

جنسینگ علاوه بر اثر بخشی بالا در کاهش وزن و لاغری می تواند موجب بهبود عملکرد ذهنی و تقویت سیستم ایمنی شود.جینسینگ آسیایی یا کره ای می تواند بر روی سوخت و ساز کربوهیدرات ها در بدن تاثیر مستقیم بگذارند استفاده از فراورده های دارویی جینسینگ باعث کاهش اشتها در افراد می شوند.

این فراورده با سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها و اثر پذیری بالا بر روی سوخت و ساز کربوهیدرات ها در بدن می تواند موجبات کاهش وزن و لاغری را فراهم کند.یکی از مهمترین مشکلاتی که در طول دوره های کاهش وزن برای افراد به وجود می‌آید کاهش انرژی است.به طوری که هنگامی که در دوره انجام رژیم های غذایی قرار می گیرد انرژی شما را به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

جنسینگ برای درمان این موارد نیز بسیار مفید است و با افزایش انرژی بدن به شما کمک می کند تا بتوانید کالری بیشتری بسوزانید. همچنین چنانچه پس از انجام فعالیتهای ورزشی احساس خستگی می کنید گیاه جینسینگ با افزایش انرژی و کاهش استرس های اکسیداتیو در بدن به کاهش خستگی کمک می‌کند و از این رو می‌تواند برای لاغری و کاهش وزن مفید باشد.

مصرف بیش از حد جینسینگ برای افراد دارای غلظت خون می تواند منجر به تپش قلب شود.پس اگر غلظت خون دارید یا مصرف قهوه سوپریم را در حد تعادل صورت دهید و یا می توانید قهوه موکا گانودرما را مصرف کنید که فاقد جینسینگ است.

قارچ گانودرما به کار رفته در قهوه فوری سوپریم برای لاغری

علاوه بر جینسینگ خواص گانودرما نیز به عنوان یک عامل پری بیوتیک برای لاغری به شمار می‌ رود. عصاره قارچ گانودرما می تواند در کاهش وزن و لاغری موثر باشد و این موضوع توسط تحقیقات بسیار زیادی به اثبات رسیده است.

ترکیبات موجود در قارچ گانودرما دارای تاثیرات ضد چاقی و و جلوگیری کننده از جذب مواد قندی در بدن فرد می باشند که سبب می شود تا ضمن افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی شما کالری کمتری جذب کنید. این موضوع برای بیماران قندی و افرادی که دارای دیابت هستند بسیار مفید است.

موارد گفته شده در صورتی امکان پذیر است که شما از رژیم‌های غذایی مناسب جهت کاهش وزن با گانودرما استفاده کنید. زیرا چنانچه در طی دوره مصرف قارچ گانودرما برای لاغری از رژیم‌های مناسب و کنترل کننده میزان کالری ورودی بدنسازی استفاده نکنید استفاده از فرآورده های گانودرما تاثیر چندانی در کاهش وزن ندارند.

برای لاغری و کاهش وزن این موضوع را در نظر داشته باشید که هیچ نوع دمنوش لاغری و داروی لاغری گیاهی و بدون عوارض نمی تواند شما را در مدت زمان کوتاه لاغر کند و بر خلاف ادعای بعضی از فروشندگان که می‌گویند لاغری با گانودرما نیاز به رژیم دارد باید این توضیح را به شما بدهیم که هر نوع کاهش وزن و لاغری نیازمند داشتن یک رژیم غذایی مناسب است و چنانچه نتوانید کالری های ورودی بدن خود را به خوبی مدیریت کنید تاثیر چندانی از هیچ فرآورده در کاهش وزن و لاغری دریافت نمی کنید.

قهوه فوری سوپریم برای لاغری بسیار مفید است اما نیاز است تا رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن در کنار مصرف گانودرما اتخاذ گردد.پس بدون داشتن اطلاعات اولیه اقدام به خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز  نکنید.

همان طور که دیدید وجود دو ترکیب جینسینگ و قارچ گانودرما برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است و علاوه بر این وجود گیاه خرنوب و در قهوه گانودرما نیز برای کاهش وزن و لاغری کاربرد دارد و این فراورده با دارا بودن ویتامین های متعدد برای بدن بسیار مفید است.

علاوه بر موارد گفته شده گیاه خرنوب به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد به بهبود عملکرد معده و درمان نفخ بسیار کمک می‌کند که این امر می‌تواند از اشتهای کاذب جلوگیری کرده و در لاغری و کاهش وزن موثر باشد.

همونطور که دیدید استفاده از قهوه سوپریم برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است و موارد گفته شده در این پست به این معنی است که می توانید برای دریافت پک لاغری قهوه گانودرما به راحتی اقدام کنید و فراورده های گانودرما و محصولات مرتبط با آن تولید شده توسط برند دکتر بیز می توانند در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر باشند.

ارزش غذایی و تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و کاهش وزن

قارچ گانودرما منبعی غنی از آنتی اکسیدان های قوی، ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین بالایی است. این مواد مغذی می توانند با کمک به کاهش هوس، افزایش متابولیسم و افزایش چربی سوزی به کاهش وزن و تناسب اندام کمک می کند.

گانودرما می تواند به کاهش استرس و خستگی کمک کند که منجر به تناسب اندام کلی می شود. علاوه بر این خواص آن ممکن است به کاهش التهاب و بهبود خلق و خو کمک کند که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

افزایش سوخت و ساز بدن با قارچ گانودرما

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری علل مختلفی دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم موادی در خود دارد که سبب افزایش سوخت و ساز بدن و مصرف کلسترول می شوند.

از طرفی با کاهش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش و التهابات می تواند به لاغری کمک کند زیرا گفته میشود افزایش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش یکی از علل و عوامل چاقی در انسان است.

خواص قهوه گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما دکتر بیز نوعی قهوه مخلوط با عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم است که گفته می شود دارای مزایای کاهش وزن از جمله کاهش هوس، افزایش انرژی و افزایش متابولیسم است.علاوه بر این، می تواند به کاهش استرس و خستگی کمک کند که منجر به تناسب اندام کلی شود. مناسب ترین قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز را از ما بخواهید و درب منزل تحویل بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا