ایرانی کسب و کارنشاط

قهوه فوری موکا برای چاقی

در ادامه برخی از اجزای تشکیل دهنده قهوه فوری موکا دکتر بیز برای چاقی را معرفی می‌کنیم:

1. گیاهان دارویی: قهوه موکا برای چاقی ممکن است شامل برخی گیاهان دارویی با خواص مفید برای بدن باشد. این گیاهان ممکن است از نظر طب سنتی، خصوصیاتی مانند ضد اکسیدان، ضد التهاب و… را داشته باشند.

2. چای سبز: چای سبز یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد که ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش التهاب‌ها کمک کند. همچنین چای سبز ممکن است در کاهش وزن و سوخت و ساز بدن نیز مؤثر باشد.

4. فرآورده‌های گیاهی: قهوه فوری موکا دکتر بیز ممکن است حاوی برخی از فرآورده‌های گیاهی با خواص خاص باشد. این فرآورده‌ها ممکن است شامل عصاره‌ها، عرقیات و مواد گیاهی دیگر با خواص مفید برای سلامت بدن باشد.

خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما ( قارچ گانودرما لوسیدوم یا قارچ جان افزا ):

درمان آکنه و جوش صورت

سم زدایی و پاک سازی بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

جوان سازی پوست

تقویت و افزایش رشد مو و ناخن

درمان ریزش مو

کنترل دیابت و قند خون

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن

ضد پیسی یابرص پوست

بهبود عملکرد غده ی تیروئید

درمان سردردهای شدید میگرنی

خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز

افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان

ضد استرس، اضطراب و افسردگی

کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی

همانطور که می‌دانید افزایش وزن ممکن است موجب ابتلا به کبد چرب چربی خون و کلسترول خون شود. همچنین چنانچه به طور بی رویه از مواد قندی استفاده کنید علاوه بر افزایش وزن می تواند موجب بالا رفتن قند خون و ابتلا به دیابت شود.بی شک قهوه موکا علاوه بر لاغری می تواند در کاهش چربی خون کلسترول خون درمان کبد چرب و کاهش قند خون بسیار موثر باشد.
این قهوه دارای عصاره قارچ گانودرما است و در این قسمت قصد داریم تا خواص بی نظیر گانودرما برای بدن را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که این عصاره های بی نظیر چگونه می تواند سبب کاهش وزن و لاغری شود.

قارچ گانودرما از 3000 سال پیش در طب سنتی شرق مورد استفاده قرار می گرفته است و نام دیگران قارچ ریشی یا جان افزا می باشد.این فرآورده با توجه به خواص بیشمار و بی نظیر که برای بدن دارد می‌تواند بسیار مفید باشد و قهوه موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما است و با استفاده از آن می توانید از تمامی خواص قهوه گانودرما برای بدن بهره‌مند شوید که لاغری تنها یکی از آنها می باشد.
به عنوان مثال از از دیگر خواص این محصول می توان به درمان کلسترول خون اشاره کرد استفاده از گانودرما می‌تواند میزان کلسترول بد خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد . این امر می‌تواند در سلامت عمومی بدن و همچنین افزایش انرژی بسیار موثر باشد و همانطور که می دانید کلسترول بالا می تواند خطر ابتلا به انواع حمله‌های قلبی را افزایش دهد.
چنانچه شما به قند خون و یا دیابت مبتلا باشید این امر می تواند مانعی برای کاهش وزن به شمار می رود .افرادی که دارای دیابت هستند تمایل بسیار زیادی به مصرف شیرینی جات دارند و این امر می‌تواند کالری بسیار زیادی وارد بدن شما کند با استفاده از قهوه موکا علاوه بر اینکه میل شما برای مصرف شیرینی جات به شدت کاهش پیدا می‌ کند میزان قند خون شما در یک دوره می‌تواند کاهش چشمگیری داشته باشد که می‌تواند برای کاهش وزن و لاغری و حفظ سلامت عمومی بدن بسیار مفید باشد.

گانودرما چیست؟

گانودرما لوسیدوم یک قارچ سخت پوست است که در آسیا رشد میکند. ۴۰۰ جز فعال زیستی موجود در این قارچ سبب شده است تا گانودرما از خواص معجزه آسایی بهره مند باشد. همچنین طبع گانودرما و قهوه گانودرما لاته دکتر بیز سرد است.

بهترین روش مصرف گانودرما

گانودرما به صورت خام اصلا قابل استفاده نیست و به بدن آسیب هم می رساند همچنین قارچ های گانودرما موجود در بازار اکثرا فیک و تقلبی هستند. حالا سوال پیش می آید که در این میان چگونه می توان از خواص گانودرما بهره مند شد؟ جواب تنها یک چیز است با استفاده از قهوه دکتر بیز! می گوییم قهوه چرا که خواص مضائفی به گانودرما می بخشد و جذب را بهتر می کند؛ اما چرا می گوییم دکتر بیز؟ اصلا محصولات دکتر بیز خوبه ؟
البته که هست! کیفیت محصولات بیز کاملا تایید و تضمین شده است و در سایت بیز خبری از گواهی سلامت جعلی نیست و این برند کاملا برند معتبری است.

انواع قهوه های گانودرما

ما در این مطلب قصد معرفی کافه لاته گانودرما را داریم اما محصولات دکتر بیز به لاته گانودرما ختم نمی شوند. قهوه گانودرما و جنسینگ دکتر بیز ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری ، قهوه فوری موکا دکتر بیز ، عسل دکتر بیز و… گوشه ای از محصولات دکتر بیز هستند.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما

شامل قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است.

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما چگونه است؟

طریقه مصرف قهوه گانودرما واقعا آسان است! اصلا همین باعث شده است که آن را قهوه فوری سوپریم بنامند نه تنها یک کافه لاته ساده. طریقه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز به این صورت است که شما هر روز یک ساشه از آن را در آب حل می کنید و قبل از صبحانه می نوشید؛ همین و بس.

خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز  چیست؟

خواص گانودرما لاته بیشتر در گوارش خود را نشان می دهند. گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یا  ادامه این بخش را از دست ندهید.

قهوه لاته گانودرما برای لاغری

یکی از مهم ترین  تاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است. قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد.  از کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری نیز کاملا مشخص است! روزی یک ساشه قبل از صبحانه‌.

قهوه لاته دکتر بیز برای چاقی

قهوه گانودرما برای چاق شدن موثر نیست؛ البته به خودی خود موثر نیست اما اگر طریقه مصرف قهوه لاته برای چاقی را بدانید می تواند باعث اضافه شدن وزن بشود. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای چاقی نیاز به یک یار کمکی دارد مثلا یک خوراکی شیرین در کنارش. شیر موجود در  تاثیری ندارد زیرا چربی اشباع خیلی کمی را داراست. به طور کل قهوه فوری لاته برای چاقی استفاده نمی شود اما با راهکاری که گفتیم شما می توانید از خواص لاته گانودرما بدون لاغر شدن بهره ببرید.

قهوه گانودرما برای معده

یکی از اصلی ترین خواص قهوه گانودرما لاته درمان مشکلات گوارشی اعم از رفلاکس معده، زخم معده، ورم معده و ورم روده است. پس درمان سریع رفلاکس معده با قهوه فوری لاته امکان پذیر است.

عوارض قهوه لاته گانودرما

عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز عبارت اند از ؛ هیچ چیز! این محصول تنها یک قهوه است (آن هم بدون لاکتوز و چربی اشباع) اصلا چرا یک محصول گیاهی که خاصیت درمانی هم دارد باید عوارضی داشته باشد؟ قهوه لاته گانودرما تنها در صورتی می تواند مشکل ساز شود که در مصرفش افراط شود یا در موارد منع مصرف استفاده شود.

منع مصرف قهوه گانودرما لاته

قهوه لاته هیچ منع مصرف مخصوصی ندارد اما به طور کل قهوه گانودرما برای زنان باردار یا شیرده ، افراد هموفیلی یا دیالیزی و کسانی که آسپرین یا وارفارین استفاده می کنند توصیه نمی شود.

خرید قهوه لاته گانودرما

برای اصلاع از قیمت لاته می توانید همین صفحه را بررسی کنید همچنین به خاطر داشته باشید که قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز در سایت ما از همه جا ارزان تر است و همیشه شامل تخفیف می شود. قیمت قهوه لاته در بخش خرید سایت قابل مشاهده است.

دکمه بازگشت به بالا