بین الملل

انتقاد نتانیاهو از فرمانده نیروی هوایی و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جلسه اضطرای امروز خود با رئیس ستاد مشترک ارتش و فرمانده نیروی هوایی گفت که «این ارتش، اسرائیل را کنترل می‌کند، اما شما به بازدارندگی آسیب می‌زنید».

به گزارش مجله روز به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در جلسه اضطراری‌ خود با فرمانده نیروی هوایی و رئیس ستاد مشترک ارتش که به دنبال وضعیت اسف‌بار ارتش پس از استعفای گسترده نیروهای ذخیره برگزار شده است، گفت که «این ارتش است که از اسرائیل دفاع می‌کند، ولی شما به بازدارندگی آسیب وارد می‌کنید».

بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) «تامر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را که اخیرا از وضعیت ارتش پس از استعفای نیروهای ذخیره به دلیل تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی انتقاد کرده است، به مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو فراخواند.

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اخیرا همزمان با تشدید بحران امتناع نظامیان و افسران ارتش از خدمت، گفت که تمرد از خدمت توسط نیروهای ذخیره، آسیبی جدی به کارآیی ارتش وارد کرده است.

تامر بار خطاب به نیروهای متمرد ارتش گفت: «ممکن نیست که بدانیم در یک ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؛ چالش با از سرگیری تمرینات در مقیاس بزرگ پیش خواهد آمد.»

امروز هم چنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به سبب یک تحول امنیتی مهم، جلسه‌ای اضطراری را برگزار کردند.

وبسایت صهیونیستی والا گزارش داد که نتانیاهو تعطیلات خود در جولان را لغو کرده و با هالیوی در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا