ایرانی کسب و کارفرهنگ و هنر

خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه از سجاده کارپت

فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه را از سجاده کارپت کاشان خرید کنید. اگر برای خرید فرش سجاده ای مشغول تحقیق و بررسی باشید و یا با کارخانه ها تماس گرفته باشید، حتما فروشندگان از شما دو سوال را می پرسند:

– فرش سجاده ای 700 شانه یا سجاده فرش 500 شانه؟ (سوال در مورد شانه و تراکم)

– فرش مسجد با نخ اکرولیک یا پلی استر؟ ( سوال در مورد جنس نخ و الیاف)

متاسفانه بعضی واسطه ها فقط منافع خود را در نظر گرفته و از ناآگاهی و عدم اطلاع خریداران فرش مسجد سوءاستفاده می کنند. به این صورت که فرش با شانه و تراکم پایین را به جای فرش با شانه و تراکم بالا به مشتری می فروشند. به همین دلیل بهتر است پیش از مراجعه به فروشگاه ها به خوبی در این مورد کسب اطلاع کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

خرید فرش مسجدی 700 شانه کاشان از سجاده کارپت

شانه در فرش مسجد چیست و روش تشخیص آن چگونه است؟  شانه به تعداد گره های فرش مسجد ماشینی گفته می شود که در عرض آن بافته می شوند. متخصصین حوزه فرش مسجد با یک نگاه به پشت فرش به خوبی تعداد شانه هایش را تشخیص می دهند.

تعداد گره هایی که در عرض فرش مسجد کار شده اند نشان دهنده شانه فرش ماشینی هستند. برای مثال: سجاده فرش 700 شانه 700 گره در یک متر عرض دارد و یا فرش سجاده ای 500 شانه در هر متر عرضی 500 گره دارد. اگر 10 سانتی متر از قسمت عرض فرش 700 شانه را انتخاب کنید، 70 گره را شاهد خواهید بود.

تراکم فرش ماشینی مسجد و روش تشخیص آن

در بند قبل در مورد تعداد گره های فرش در عرض آن صحبت کردیم، اما تراکم چیست؟ تراکم به تعداد گره های فرش در طول آن گفته می شود. فرش های ماشینی با انواع تراکم قابل تولیدند. اگر به شما بگویند فرش 700 شانه تراکمش 2550 است، یعنی در هر متر از طول فرش، 2550 گره هست.در واقع فشردگی و توپر بودن فرش همان تراکم آن است. در نتیجه فرش هایی که تراکم بالایی دارند، محکم تر و سفت تر هستند.

شما می توانید به راحتی شانه و تراکم فرش را اندازه گیری کنید، اما بهترین راه تشخیص، مراجعه به آزمایشگاه نساجی است که جامع ترین و دقیق ترین نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

خرید فرش سجاده ای 700 شانه بهتر است یا فرش مسجد 500 شانه؟

در حال حاضر امکان تولید انواع سجاده فرش ماشینی با شانه ها و تراکم های مختلف وجود دارد؛ از 440 شانه گرفته تا 1500 شانه. اما در بین همه، فرش رولی 500 شانه و فرش متری 700 شانه پرفروش تر از بقیه هستند. طبیعتا هر چقدر شانه و تراکم فرش سجاده ای بیشتر باشد، وزن فرش بیشتر بوده و متراکم تر است و در نتیجه عمر و دوام بیشتری دارد.

اما دقت کنید که شانه و تراکم بسیار بالا، سفتی و ضخامت بسیار کم فرش ماشینی را در پی خواهد داشت که ممکن است برای نمازگزاران خوشایند نباشد. بنابراین توصیه ما انتخاب فرش مسجدی 700 شانه است.

دلیل خرید فرش سجاده ای 700 شانه

هنگام انتخاب و خرید فرش سجاده ای دقت کنید که فرش محرابی شما، 700 شانه واقعی باشد و نه طرح 700 شانه. چرا که فرش ماشینی رولی طرح 700 شانه در واقع همان سجاده فرش 500 شانه واقعی است که با تراکم بیشتر به جای فرش 700 و به نام آن وارد بازار می شود. بین فرش 700 شانه واقعی و طرح 700 شانه تفاوت قیمت وجود دارد و همین عامل باعث می شود تا عده ای از بی اطلاعی خریداران سوء استفاده کرده و برای منفعتشان فرش طرح 700 را به فروش برسانند.

خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 و 500 شانه از سجاده کارپت کاشان

برای خرید اینترنتی فرش مسجد، می توانید بدون دغدغه و نگرانی از مجموعه سجاده کارپت کاشان خرید کنید. شما می توانید انواع طرح فرش محرابی را در رنگ های مختلف از روی وبسایت رسمی این شرکت دیده و طرح دلخواهتان را انتخاب کنید. سپس جنس نخ مصرفی را بررسی کرده و با هیئن امنا برای خرید آن به توافق برسید، بعد از طی این مراحل، ابعاد مسجد یا حسینیه خود را دقیق اندازه گیری نمایید و با واحد پشتیبانی سجاده کارپت تماس گرفته و اطلاعات لازم را به آنها بدهید. پس از آن با خیال راحت تولید و ادامه کار را به آنها بسپارید.

پس از تولید نصابان حرفه ای مجموعه، فرش های رولی را با دقت و ظرافت در فضای مدنظر شما پهن خواهند کرد.جهت ثبت سفارش با شماره: 09133617256 آقای مهندس سلمانی مدیر فروش سایت سجاده کارپت کاشان تماس بگیرید.

منبع: خرید فرش مسجد 700 شانه (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا