ایرانی کسب و کارعمومی

آیا میشود روی سرامیک کاغذ دیواری زد

سنگ با کاربردهای متنوع

هزاران سال مردم از گرانیت استفاده کرده‌اند. گرانیت به عنوان یک ماده ساختمانی ، یک  سنگ گرانیت قطعه‌ای ، یک سنگ مناسب در معماری ، یک سنگ تزیینی و همچنین برای تولید محصولات بسیار متنوعی مورد استفاده قرار گرفته است.

از گرانیت در ساختمان‌ها ، پل‌ها ، سنگفرش‌ها ، بناها و بسیاری دیگر از پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. در داخل خانه ، صفحات گرانیت و اسلب‌های صیقل داده شده در سطوح پیشخوان، کاشی کف، سنگ پله‌ها و بسیاری دیگر از عناصر طراحی استفاده می‌شود. گرانیت ماده مشهوری است که در پروژه‌ها برای تولید زیبایی و کیفیت بکار برده می‌شود.

کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک

امروزه پیشرفت تکنولوژی در خلق المان‌های جدید دکوراتیو به جایی رسیده است که شما می‌توانید تنها در عرض یک یا دو ساعت به راحتی دکوراسیون منزل خود به خصوص طرح کاشی و سرامیک آن را عوض نمایید. برای تغیر دکوراسیون و طرح فضای داخلی لازم نیست همیشه اقدام به تعویض کاشی و سرامیک کنید گاهی تنها چند متر کاغذ دیواری می‌تواند تحول بسیاری در طرح کاشی و سرامیک شما ایجاد نماید.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری یا والپیپر یک پوشش تزیینی شبه کاغذی است که برای پوشاندن سطوح استفاده می‌شود این عنصر تزیینی امروزه به عنوان یکی از المان‌های اصلی طراحی دکوراسیون شناخته می‌شود. کاغذ دیواری از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود و در انواع مختلفی است که در طرح برچسب آن یک طرف آن قابیلیت چسبندگی دارد در نتیجه با برداشتن روکش آن به راحتی می‌توان آن را در روی هر سطحی چسباند. کاغذ دیواری به صورت رول، یا متری در ابعاد و اندازه‌های مختلف با طرح‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد.

کاغذ دیواری روی کاشی

در هنگام کاربرد سبک کاغذ دیواری روی کاشی در آشپزخانه طرح و رنگ دیوارپوش انتخابی می‌تواند با عناصر دکوراتیو محیط مثل جدیدترین اکسسوری آشپزخانه و در حالت کلی تر جزیره آشپزخانه و همین طور کف و انواع سقف کاذب آشپزخانه نصب شده ست شود.
در کنار قیمت کابینت آشپزخانه نصب شده در محیط هزینه صرف شده برای دکوراسیون دیوار، سقف و کف آشپزخانه نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر به دنبال اجرای یک متد مدرن با کمترین هزینه هستید، هماهنگی‌های خاص بین اکسسوری‌های آشپزخانه را فراموش نکنید.

در مرحله‌ی زیرسازی چند تا کار باید انجام شود:

سطح روی کاشی باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه چربی باشد.

کاشی‌ها با استفاده از بتونه باید کاملا یکدست شده باشند.

باید درز بین کاشی‌ها حتما پر شود.

با استفاده از سمباده سطحی صیقل و صاف آماده کنید. اجازه بدهید تا خشک شود.

2-کاغذ دیواری را برش دهید:

اول با متر دیوار را اندازه بگیرید و بعد کاغذ دیواری را برش دهید. فقط توجه داشته باشید حدود 5 سانتی‌متر بیشتر از اندازه‌ای که زدید برش دهید. در صورتی که کاغذ دیواری مورد نظرتان طرح‌دار هست، حتما در زمان برش توجه کنید طرح روی کاغذ دیواری خراب نشود.

3-کاغذ دیواری را روی کاشی بچسبانید:

بعد از مرحله‌ی برش کاغذ دیواری نوبت به چسباندن کاغذ دیواری روی کاشی‌ می‌رسد. اما برای اینکه چسب کاغذ دیواری خشک نشود سعی کنید رول به رول اینکار را انجام دهید. یعنی اول یک رول را برش دهید و بچسبانید بعد بروید سراغ رول بعدی.

 

دکمه بازگشت به بالا