بین الملل

استولتنبرگ: درگیری در اوکراین به‌زودی پایان نخواهد یافت

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در سخنانی اعلام کرد: درگیری در اوکراین به زودی پایان نخواهد یافت.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این خصوص ادامه داد: بسیاری از درگیری ها بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار می رود به طول می انجامد و ما باید برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده شویم.

«ینس استولتنبرگ» در ادامه با طرح ادعایی عوام فریبانه مدعی شد: همه ما آرزوی صلحی سریع داریم. اگر روسیه سلاح‌ های خود را زمین بگذارد، صلح خواهیم داشت!

وی ۱۶ شهریور ماه در نشست کمیته امور خارجی پارلمان اروپا بر تداوم حمایت ناتو از اوکراین تاکید کرده بود.

دبیر کل ناتو در سخنان خود ادعا کرده بود که ناتو قصد ندارد بر آتش نزاع اوکراین بدمد، اما حمایت از اوکراین همچنان ادامه خواهد داشت.

استولتنبرگ با اشاره به تاثیر جنگ اوکراین بر همکاری میان ناتو واتحادیه اروپا افزود: نزاع در اوکراین اهمیت همکاری میان ناتو و اتحادیه اروپا را بیش از پیش کرده است. اوکراین در جریان ضدحملات خود به تدریج اراضی جدیدی را تصاحب خواهد کرد! اوکراین بیش از هر زمان دیگری به عضویت در اتحادیه اروپا نزدیک شده است! ما حضور خود در جبهه‌ های شرقی را افزایش دادیم و آمادگی داریم تا از تمامی اعضای ناتو حمایت کنیم. سوئد به زودی به عضویت ناتو در خواهد آمد.

310310

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا